Nyt meni Lidl boikottiin
Kommentit (33)
Tosi uskottava tarina: Nimetön mies poistettiin Lidlistä, rupesi vasta viisi päivää myöhemmin kyselemään syitä, ja kukaan muu ei muista mitään...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:04"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:57"] [quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:54"]No mulla ei mennyt. Mun boikotti vaatii hieman enemmän infoa ja faktaa. Tuossa on yhden osapuolen versio tapahtuneesta, eipä oikeastaan muuta. [/quote] Parkinsonin tauti. Miten se muuksi muuttuu? [/quote] Ei muutukaan, mutta myös Parkinsonia sairastava voi olla kusipää mulkku, juoppo tai muuten vaan käyttäytyä huonosti. Emme tiedä koko totuutta jutun tapahtumista ja henkilöistä. [/quote] Jutussa kerrottiin Parkinsonista. Se aiheuttaa erinäisiä oireita.
[/quote]
Mikään sen oireista ei ole, että ihminen muuttuisi pyhimykseksi ja kyvyttömäksi huonoon käytökseen tai valehteluun. Niihin pystyy parkinson ihan siinä missä tervekin. Ja niistä epäilen olevan tosiasiassa kyse.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:01"]Toi iltalehden juttu haiskahtaa liiottelulta
[/quote]
Ainahan ne. Siitähän tuo genre elää.
Mies itse toteaa, että häntä taidettiin luulla humalaiseksi. Hän olisi voinut oikaista paikanpäällä, mutta ei tehnyt sitä. Minusta henkilökunta toimi oikein poistaessaan oudosti (humalaisesti?) käyttäytyneen henkilön ruokakaupasta. Suuremmissa ruokakaupoissa vartijat hoitavat saman homman.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:08"]
Mies itse toteaa, että häntä taidettiin luulla humalaiseksi. Hän olisi voinut oikaista paikanpäällä, mutta ei tehnyt sitä. Minusta henkilökunta toimi oikein poistaessaan oudosti (humalaisesti?) käyttäytyneen henkilön ruokakaupasta. Suuremmissa ruokakaupoissa vartijat hoitavat saman homman.
[/quote]
No ei se kyllä noin mene. Tuollaisessa tilanteessa vartija/myyjä selvittää mistä on kyse, onko kyseessä päihtynyt henkilö vai jokin muu syy. Ei kaupoista nyt noin vain potkita ulos, jos hieman oudosti tai poikkeavasti käyttäytyy.
Huomaa että Keskolla ja iltapäivälehdillä on sopimus päällä. K-ryhmien mainoksia sivut täynnä ja lidliä parjataan niissä tämän tästä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:10"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:08"]
[/quote]
No ei se kyllä noin mene. Tuollaisessa tilanteessa vartija/myyjä selvittää mistä on kyse, onko kyseessä päihtynyt henkilö vai jokin muu syy. Ei kaupoista nyt noin vain potkita ulos, jos hieman oudosti tai poikkeavasti käyttäytyy.
[/quote]
No ei niitä puhalluttaakaan voi. Ohis.
Jos törkeästi käyttäytyy, niin ulos! Ihan selvä juttu.
Eikai sitä sairauden taakse voi piilotella, etenkään jos ei ilmoita asiasta, eikä ole saattajaa mukana. Simppeliä Lidl teki oikein.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:10"]
Huomaa että Keskolla ja iltapäivälehdillä on sopimus päällä. K-ryhmien mainoksia sivut täynnä ja lidliä parjataan niissä tämän tästä.
[/quote]
Olen kiinnittänyt huomiota ihan samaan. Jostain kumman syystä tuntuu jatkuvasti olevan negatiivista juttua Lidlistä, jostain pikkujutuista tehdään isot otsikot.
Ap boikotoi joka asiaa mitä lehdestä lukee. ELI ON DORKA!! Miten henkilökunta voi tehdä diaknoosin että on Parkinsonin "tautinen" . Pitääkö kaupan henkilökunnan olla koulutettu eri tautien/sairauksien asiantuntijoiksi ap mielestä. VITTU ETTÄ AP OLET VAJAKKI!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:54"]No mulla ei mennyt. Mun boikotti vaatii hieman enemmän infoa ja faktaa. Tuossa on yhden osapuolen versio tapahtuneesta, eipä oikeastaan muuta. [/quote] Parkinsonin tauti. Miten se muuksi muuttuu?
[/quote]
Ei muutukaan, mutta myös Parkinsonia sairastava voi olla kusipää mulkku, juoppo tai muuten vaan käyttäytyä huonosti. Emme tiedä koko totuutta jutun tapahtumista ja henkilöistä.
[/quote]
Jutussa kerrottiin Parkinsonista. Se aiheuttaa erinäisiä oireita.