Lastenvaatteita Kanarialta?
Reissu tiedossa Gran Canarialle. Kannattaako sieltä ostaa lastenvaatteita tai löytyykö sieltä niitä ylipäänsä? Jos löytyy, niin osaatko suositella minne kannattaisi suunnata? En tarkoita mitään I love Canaria -paitoja vaan ihan kunnon vaatteita.
Kommentit (5)
El Muellessa Benettonin outlet, C&A ja muita pienempiä, Las Arenasissa vaikka mitä ja järjettömän kokoinen Primark. El corte ingles on tosi kallis mutta ylimmässä kerroksessa on outlet. Nämä siis Las Palmasissa. Basaarityylisiä kauppoja on st Catalinan ympäristössä.
Riippuu minne suuntaan Gran Canariaa menet? Jos olet lähellä Las Palmasia, niin siellä tosiaan toi iso kauppakeskus. Mutta kyllä niiden turistikeskustenkin kupeestä löytyy kunnon vaatekauppoja. Jos esim menet Palay dell inglesiin niin kävelymatkan päässä on San fernando josta löytyy muutamia vaatekauppoja. Automatkan päässä (lentokentälle päin Inglesistä) on Vecindarion kauppakeskus josta minä olen ainakin löytänyt lapsille tosi kivoja vaatteita. En minä ainakaan Las Palmasiin asti lähtisi lastenvaatteita ostelemaan jos on viikon reissu, mutta jos pidempi reissu niin sitten toki.
Samoin kuin 4 vastaisin minäkin. Tarjolla on paljon espanjalaisia ja portugalilaisia merkkejä ja hyvälaatuista, nimenomaan näissä kauppakeskusten kaupoissa sekä paikallisten suosimissa putiikeissa. Rannalta sitten korkeintaan rantatossut ja vesileluja.
Käy tsekkaamassa Obaibi, minusta pitäisi löytyä myös sieltä. Teneriffalla tuli shopattua pojalle hirmuinen läjä t-paitoja, kauluspaitoja, housuja ja shortseja. Olen miettinyt pitäisikö Tallinaan lähteä ihan sen kaupan takia käymään. Silloin ainakin oli kivan eloisia värejä eikä sitä vaalenpunainen tytöille, ankea sininen pojille monotonisuutta. Pikkupojalle oli kivoja paitoja eri eläinten kuvilla, ei mitään pääkallo/hirviö/Autot linjaa tai retroprinttipläjäyksiä. Makuasioista ja sen hetken mallistostakin riippuu, mutta en ole muualta löytänyt koskaan kerralla niin paljon ostettavaa. Hintataso sellainen normi.
Moi! Las Palmasissa on El Corte Inglese tavaratalo ja useita isoja kauppakeskuksia, ehkä sieltä löydät etsimäsi. Turistikohteista löydät vain t-paitoja...