Nyt meni Lidl boikottiin
Kommentit (33)
Epäilyttävää on se, etteivät nuo myyjät kehdanneet tunnustaa heittäneensä miehen ulos. Eivät "muistaneet" tapausta. Tajusivat siis mokanneensa. Jos mies olisi oikeasti käyttäytynyt huonosti, niin olisivat sen sanoneet esimiehelle ja ulosheitolle olisi ollut selkeä syy. Oli parkinsonia tai ei. Nyt kävi ylilyönti, varmaan luulivat miestä humalaiseksi mutta eivät ottaneet asiasta selvää eivätkä perustelleet miehelle ulosheittoa. Kai humalaisellekin pitää sanoa, miksi hänet ulos heitetään, eikä vain komentaa ulos ilman selityksiä. Mutta tämä on yksittäistapaus eikä parin tyhmän myyjän takia kannata lidliä boikottiin pistää.
Jos on oikeesti ollut kyse ulos heittämisestä parkinsonin takia niin väärin on toimittu. Tiedän kyllä kokemuksesta, että parkinsonpotilas voi käyttäytyä myös paskamaisesti. Oma sukulaiseni on tätä sairautta sairastanut erittäin pitkään ja osaa kyllä olla hankala tapaus niin halutessaan. Yrittää monesti laittaa sairauden piikkiin vaikka kyseessä on myös lääkäreiden mukaan vain asennevamma. Paha ottaa kantaa tilannetta tietämättä mistä oli kyse sitten loppupeleissä..
Onkohan tää joku S- tai K- kaupan "sponssaama" juttu, niillä kun on niin kova pelko kun Lidl:illä menee liian hyvin. Yrittävät sitten mustamaalata.
Litleessä tuntuu tapahtuvan melko usein kummallisuuksia!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 00:52"]Onkohan tää joku S- tai K- kaupan "sponssaama" juttu, niillä kun on niin kova pelko kun Lidl:illä menee liian hyvin. Yrittävät sitten mustamaalata.
[/quote]
Ei kun joku tavis halus taas 15 minutes in fame -hetkensä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:06"]
Tosi uskottava tarina: Nimetön mies poistettiin Lidlistä, rupesi vasta viisi päivää myöhemmin kyselemään syitä, ja kukaan muu ei muista mitään...
[/quote]
Sulla taitaa olla luetun ymmärtämisessä vähän ongelmia? Mies otti heti yhteyttä asiakaspalveluun ja pyysi selvittämään asiaa, mutta hänelle vastattiin vasta viiden päivän päästä.
Minä ainakin pidän tapausta täysin mahdollisena, siinä on kaupan henkilökunnalla ylilyönti. Eikä mitenkään tavatonta sekään, ettei tilanteesta nolostunut ja hämmentynyt vanha mies enää uskaltanut mennä takaisin kauppaan asiaa selvittämään. Törkeää myös se, että vastataan vain että ei uskota noin käyneen kun ko. myyjät eivät ole pomolleen uskaltaneet asiaa tunnustaa.
No mulla ei mennyt. Mun boikotti vaatii hieman enemmän infoa ja faktaa.
Tuossa on yhden osapuolen versio tapahtuneesta, eipä oikeastaan muuta.
En minäkään osaa tuon vuoksi alkaa boikotoimaan, täällä on ihan eri henkilökunta. Toivottavasti henkilöstö esittää pahoittelut ja korvaa kärsimyksiä vaikka herkkukorilla.
Eipä tapahtunut meidän lähi Lidlissä, en siis boikotoi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:54"]No mulla ei mennyt. Mun boikotti vaatii hieman enemmän infoa ja faktaa.
[/quote]
Parkinsonin tauti. Miten se muuksi muuttuu?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:54"]No mulla ei mennyt. Mun boikotti vaatii hieman enemmän infoa ja faktaa.
[/quote]
Hesen makkaraperunat tuli heti mieleen. Sekään juttu ei koskaan lopullisesti selvinnyt.
Mammat ne tykkää boikotoida. Ja jonottaa. Jaettasko jossain vaikka ämpäreitä?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:59"]Mammat ne tykkää boikotoida. Ja jonottaa. Jaettasko jossain vaikka ämpäreitä?
[/quote]
En todellakaan jonota kuin sinä.
Toi iltalehden juttu haiskahtaa liiottelulta
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:57"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:54"]No mulla ei mennyt. Mun boikotti vaatii hieman enemmän infoa ja faktaa. Tuossa on yhden osapuolen versio tapahtuneesta, eipä oikeastaan muuta. [/quote] Parkinsonin tauti. Miten se muuksi muuttuu?
[/quote]
Ei muutukaan, mutta myös Parkinsonia sairastava voi olla kusipää mulkku, juoppo tai muuten vaan käyttäytyä huonosti. Emme tiedä koko totuutta jutun tapahtumista ja henkilöistä.
Vanhusten määrä lisääntyy ja sen mukana vanhuuden sairaudet. Palveluammatissa täytyy olla edes hoksottimet erottaa kännikala ja liikuntaesteinen toisistaan vaikka ei olisikaan opiskellut diagnoosien tekemistä.