Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKSI flirttailette niin läpinäkyvästi, jos ette halua mitään enempää? :(

Vierailija
27.12.2014 |

Jouduin juuri kurjaan ja noloon tilanteeseen, kun luulin erään miehen olevan minusta kiinnostunut. Hän flirttaili hyvin selvästi, oli niin hyvää pataa kanssani ja antoi kaikin tavoin ymmärtää olevansa kiinnostunut. Monta kuukautta nautin huomiosta ja flirttailin takaisin, ja lopulta uskaltauduin tekemään aloitteen. Miehen vastaus oli yksiselitteinen: hän ei ole ihastunut vaan haluaa pelkkää ystävyyttä.

Tietenkin on ok haluta pelkkää ystävyyttä, mutta miksi on pakko leikkiä toisen tunteilla flirttailemalla niin läpinäkyvästi ja koko ajan jos ei kerran kiinnosta? Minulle ei tulisi mieleenkään käyttäytyä ketään kohtaan niin, ellen olisi oikeasti kiinnostunut enemmästäkin.

:(

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varattu?

Vierailija
22/35 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 11:44"]

Onko mies varattu?

[/quote]

Mitä väliä vaikka olisikin? Jos on varattu niin pitääkö käyttäytyä tuolla lailla...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ovat kusipäitä, siinä selitys.

Vierailija
24/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettet vain olisi tulkinnut hänen ystävällisyytensä flirtiksi. Anna joku esimerkki kokemastasi tilanteesta, josta voisi vetää pitemmälle meneviä johtopäätöksiä.

Vierailija
25/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin flirttaan vaikka sulle ja sun äidille jos huvittaa. Pus kaunokainen.

Vierailija
26/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:18"]

Jotkut ovat kusipäitä, siinä selitys.

[/quote]

No tässähän se totuus tuli 90% naisista on siis kusipäitä, koska tuotahan naiset harrastaa ihan koko ajan. "Ei olla ihastuneita, mutta halutaan pelkkää ystävyyttä".

Vierailija
27/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:19"]

Ettet vain olisi tulkinnut hänen ystävällisyytensä flirtiksi. Anna joku esimerkki kokemastasi tilanteesta, josta voisi vetää pitemmälle meneviä johtopäätöksiä.

[/quote]

Ympärilläni "pörrääminen", huomion kiinnittäminen minuun eikä muihin, lirkuttelu minulle puhuessa (muille puhuu tavallisesti), hienovaraiset vihjaukset siitä miten kaunis tai seksikäs olen, keskusteluidemme tai fb-päivitysteni ihmeellinen muistaminen pitkien aikojen takaa ja niihin viittaaminen, todella pitkät, intensiiviset ja sieluun uppoavat katseet (pelkkää ystävää EI katsota niin), lähelle hakeutuminen fyysisesti (kyljessä nyhjääminen, hipaisut ym) 

Tässä nyt jotain. ap

Vierailija
28/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirtti on toisen ilahduttamista. Siinä ei ole taustalla iskeminen.

Flirttiä voi tehdä viattomasti kaupankassalla tai saman sukupuolen kanssa.

Jos olet itse ihastunut toiseen niin sekin saattaa olla yksi iso este miksi luette toisianne väärin plus miehen sosiaalinen toiminta saattaa olla sellainen normaalistikin että se jo miellyttää vastapuolta, omassa tuttavapiirissä on kaksi supersosiaalista miestä joilla vaan on kyky ottaa huomio ja sitten toisaalta myös olla läsnä.

Minusta tuo kannattaa vaan jättää siihen. Väärinymmärrys, voi kamalaa.

Vierailija
29/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puhuu seksuaalisuudestasi niin eiköhän tyyppi sitten ole ylittänyt seksuaalisenhäirinnän rajan? Nyt hei tarkkana mistä itse puhut.

Vierailija
30/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se taas nähtiin; jos mies ei tee aloitetta, HÄN EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA! Itsekin kantapään kautta joutunut oppimaan :(

Vierailija
31/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:19"]

[/quote]

Ympärilläni "pörrääminen", huomion kiinnittäminen minuun eikä muihin, lirkuttelu minulle puhuessa (muille puhuu tavallisesti), hienovaraiset vihjaukset siitä miten kaunis tai seksikäs olen, keskusteluidemme tai fb-päivitysteni ihmeellinen muistaminen pitkien aikojen takaa ja niihin viittaaminen, todella pitkät, intensiiviset ja sieluun uppoavat katseet (pelkkää ystävää EI katsota niin), lähelle hakeutuminen fyysisesti (kyljessä nyhjääminen, hipaisut ym) 

Tässä nyt jotain. ap

[/quote]

Ööh no en noiden perusteella ketään arvaisi ihastuneeksi. Etenkin jos oikeasti mies on kiinnostunut on se naisen ympärillä ollessaan ujo/hermostunut tai sitten on rohkea ja tekee itse aloitteen.

Mies nyt tietysti seksiä olisi halunnut jos olisit tarjonnut, muttei sen vakavampaa.

Vierailija
32/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvauksen perusteella täyttää hyvin flirttailun tunnusmerkit ja ehkä ihastumisenkin. Ehkä hänellä vain on joku syy flirttailla ilman taka-ajatuksia (kuten esim. parisuhde). Tuntuu myös, että jotkut ihmiset ihan nauttii toisten huomiosta ja vedättämisestä. Testailevat siten kai markkina-arvoaan tai saavat siitä jotain itsetuntobuustia.

Vierailija
33/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä jännä, että suomessa kun on vähänkin ystävällinen ja ottaa toisen huomioon joku rassukka ottaa sen heti kiinnostumisena :/

Vierailija
34/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:42"]

Tässä se taas nähtiin; jos mies ei tee aloitetta, HÄN EI OLE KIINNOSTUNUT SINUSTA! Itsekin kantapään kautta joutunut oppimaan :(

[/quote]

v*ttu mitä p*skaa

Tai toki teen aloitteen, mutta ei se ole kysymys menetko kanssani naimisiin, vaan arkista jutustelua ruokatunnilla. Jos ei siinä osoita kiinnostusta mua kohtaan, eikä seuraavalla kerralla hakeudu "vahingossa" viereeni istumaan, ei kai halua multa mitään.

Vierailija
35/35 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 22:55"]

Se on kyllä jännä, että suomessa kun on vähänkin ystävällinen ja ottaa toisen huomioon joku rassukka ottaa sen heti kiinnostumisena :/

[/quote]

Jaha ulkkiskortti vedetty. Kokeilepa jossain rauhan uskonto-maassa katsoa miesjoukkoa päin ja katso miten ne sen tulkitsee. Tai kokeilepa edes kulkea muussa kuin mustassa kaavussa. Ei kannata oikeasti kokeilla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi