Saako Tyksissä leikkautettua hiukset?
Haulla ei löytynyt. Vain Salon sairaalassa on tarjolla parturipalvelu. Tietääkö kukaan, tekeekö esim. joku parturi keikkaa Tyksissä?
Kommentit (6)
mulle tehtiin sektio ja pyysin samalla jalkahoidon, kasvohoidon, alapään sokeroinnin ja hiustenleikkuun ja hyvin onnistui. kun heräsin niin olin hehkeä ja lasku tuli perässä.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 12:55"]
mulle tehtiin sektio ja pyysin samalla jalkahoidon, kasvohoidon, alapään sokeroinnin ja hiustenleikkuun ja hyvin onnistui. kun heräsin niin olin hehkeä ja lasku tuli perässä.
[/quote]
Hah haa kun on hauskaa. Mieheni on pyörätuolissa syöpäkasvaimen aiheuttaman halvauksen vuoksi ja on menossa sairaalaan sytostaattihoitoon. Haluaisi leikkautaa pitkät hiuksensa lyhyiksi, kun ovat ekan myrkkysatsin jälkeen ruvenneet harventumaan. Tosi kiva, et edes jollakin on hauskaa, meillä ei. Ap
Kyllä jotkut kampaajat käyvät esim vanhainkodeissa ja sairaaloissa leikkaamassa hiuksia. Kysy vaikka omalta kampaajaltasi jos tietäisi jonkun kollegan joka näin tekee.
En tiedä tuosta sairaalasta mutta ainakin Helsingissä oli sairaalassa aulan ilmoitustaululla parturien mainoksia, siis sellaisten jotka tekivät sairaalassa hiustenleikkuuta. Katsele sieltä? Ja tsemppiä tilanteeseenne <3
Soita sairaalan vaihteeseen ja kysy sieltä.Luulisi noin isossa sairaalassa olevan, koska pienemmissäkin on.
Luulis olevan. Taysissakin on.