Taas todiste siitä, että miehet pettää jos tilaisuus tulee!
Olin tyttöjen kanssa ulkona eräs vklp. Tämä kyseinen mies oli myös kavereidensa kanssa ulkona. Jotenkin meidän tyttöporukka ja nämä miehet ajautuivat juttelemaan keskenään. Miehiä oli noin 6 ja olisikohan yksi ollut sinkku. (He olivat eri paikkakunnalta) KAIKKI varatut miehet yritti iskeä kavereitani. Porukassa oli yksi mies, joka vaikutti tosi mukavalta (hän siis seurusteli). Juttelimme ihan kaikkea normaalia, hän kertoi tyttöystävästään yms. Sitten juteltiin pettämisestä ja hän sanoi, että ei IKINÄ voisi pettää nykyistä tyttöystäväänsä. Okei ei siinä mitään. Jatkoimme juttelua ihan normaaleista asioista. NOH mitenkäs kävikään noin tunnin päästä. Hän halusi tanssia kanssani, eikä se haitannut. Mutta sitten hän yritti suudella! Ja suutelikin, mutta sanoin ettei se ole järkevää. Hän olisi IHAN VARMASTI harrastanut seksiä kanssani, jos olisin antanut! Eli niin monet miehet (ja naisetkin) pettää, jos on varmaa ettei jää kiinni...olen itse 22 vuotias ja aika vetävän näköinen, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä!
Kommentit (120)
Olen miettinyt, että miksi ihmeessä parisuhteissa on niin ehdotonta ettei kumpikaan petä. Halut ne on jokaisella niin onko se nyt oikeasti niin kauheaa jos sattuu harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa, jos ei naimisiiin olla menossa sen hoidon kanssa. Ei mua välttämättä haittais vaikka mies olisi jonkun toisen kanssa, kunhan kertoisi siitä minulle. Ja rakastan kyllä miestäni, siitä ei ole kyse.
Ei petä ja mun ukko ei ole mikään plus 20v. vaan 45v. ja on aina kotona. Noi baariveikot on niitä pettäjiä.
Niinpä, ja kaikki naiset on nalkuttavia akkoja. Fakta. Joten ei ihmekään että petetään.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:06"]Olen minäkin pussannut paria miestä suhteeni aikana mutta ei se tarkoita että olisin sänkyyn mennyt. Siihen nimittäin vedän rajan.
[/quote]
Toivottavasti se on myös partnerisi tiedossa. Jos ei ole niin voi tulla yllätyksenä mihin HÄN vetää pettämisen rajan, mikäli pussailusi käy ilmi.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:26"]
En tunne yhtäkään miestä, joka ei petä puolisoaan.
-Mies
Hanki kunniallisia tuttavia.
Ei se voi. Löytänyt kaltaisiaan, niissä piireissä siis liikkukoon.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:10"]Olen miettinyt, että miksi ihmeessä parisuhteissa on niin ehdotonta ettei kumpikaan petä. Halut ne on jokaisella niin onko se nyt oikeasti niin kauheaa jos sattuu harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa, jos ei naimisiiin olla menossa sen hoidon kanssa. Ei mua välttämättä haittais vaikka mies olisi jonkun toisen kanssa, kunhan kertoisi siitä minulle. Ja rakastan kyllä miestäni, siitä ei ole kyse.
[/quote]
No ei kaikille olekaan ehdotonta, monella on ns avoin suhde. Kun pelisäännöt on selvitetty ja ne on molemmille samat niin asia on ok.
Kyllä puolisiaan voi rakastaa vaikka pettäisikin. Ei elämä ole niin mustavalkoista. Ihmiset tekee virheitä.
Niin, suuri ihmisistä pettää (includes women). Ei ole uusi uutinen eikä kyllä leimaa koko mieskuntaa vaikka kuinka haluaisit. Ei kukaan oikein absoluuttista lukemaa voi sanoa ellei ole kaikkia maailman varattuja miehiä kokeillut mutta usein se on myös persoonallisuus kysymys, toisille on väistämättä suurempi kynnys pettää kuin toisille ja toiset ei taas liiku sellaisissa paikoissa joissa tilaisuuksia tulisi eteen, mm. nämä minimoivat pettämiset mahdollisuutta. Se taas joka haluaa pettää ajautuu tiettyyn ympäristöön ja tilanteeseen ja toisaalta voi ajautua ihan vahingossakin jopa sellainen ihminen jonka pettämiskynnys on suurempi mutta tämä ei niin todennäköistä ole joskin mahdollista. Olen pettänyt mutta olen myös ollut suhteessa pettämättä, nuorempana ajautui herkemmin pettämään, vanhemmiten haluaa rauhoittua ja keskittyä perheeseen kun sitä muuta elämää ja naisia on tarpeeksi nähnyt (voihan niistä nytkin haaveilla tietty mutta vaimoni olen valinnut ja hän on ihminen jota arvostan, on siis arvomaailma muuttunut tuossa). Toiset herkästi pettää myös tässä vaiheessa mutta itseeni se ei sovi, en ole enää juurikaan menevä enkä juo ollenkaan. Eli vaikka olisikin pettänyt niin se ei myöskään kerro totuutta siitä että on aina pettäjä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:39"]
Kyllä puolisiaan voi rakastaa vaikka pettäisikin. Ei elämä ole niin mustavalkoista. Ihmiset tekee virheitä.
[/quote]
Huoh. Jos rakastat toista, et tietoisesti loukkaa tämän tunteita. On eri asia tykätä rakastumisen tunteesta tai olla riippuvainen toisesta, kun vilpittömästi rakastaa toista ja laittaa toisen tunteet omien halujen edelle.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:49"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 10:39"]
[/quote]
Huoh. Jos rakastat toista, et tietoisesti loukkaa tämän tunteita. On eri asia tykätä rakastumisen tunteesta tai olla riippuvainen toisesta, kun vilpittömästi rakastaa toista ja laittaa toisen tunteet omien halujen edelle.
[/quote]
Näin. Se, että pidät toisesta valtavasti ei ole rakkautta. Se, että on riippuvainen toisesta ei ole rakkautta nähnytkään.
Rakkaus on sitä kun haluaa sille toiselle kaikista parhainta tässä maailmassa, vaikka se tarkoittaisi jopa toisen jättämistä jos tietää, ettei osaa antaa toiselle sitä parhainta. Rakkauteen ei liity omistamishalua tai muutakaan negatiivista tunnetta kun rakkaus on tunteista se jaloin ja ihanin.
Kun ymmärtää sen on helppo nähdä miten rakastunut tai jotain rakastava ei voi tietoisesti pettää.
Jos kalu toimii ja tilaisuus tulee niin aina petetään.Röyh.
Terv. M40
Kaikki miehet ei petä. Tilaisuuksia olis ollut lukuisia, naiset suorastaan tarjonneet itseään. En pettäisi ikinä vaimoani, pettäjä on surkea paskakasa ja sellanen en halua olla. Kunnioitan ja rakastan vaimoani yli kaiken, hän on ihanin ihminen jonka tunnen. On tukenut mua elämäni vaikeuksissa. Olemme kiinnihitsautuneet näiden 28 vuoden aikana. Sellaista naista ei ole eikä tule, joka saisi minut pettämään rakkaimman ihmisen. Joten turhaa yleistätte ja luulen, että yhtä moni nainen pettää, jos on pettäjäluonne.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:23"]
Niin tuttua..ap.. ja juuri tätä tapahtuu Oulussa!! T.nainen
[/quote]
Nonni oululaiset vaimot, lukitkaahan ukkonne kotiin uuden vuoden aattona. Tää pettäminen baareissa on nyt trendinä siellä! Mut jos muutatte vaikka Tampereelle, niin miehenne saattaa muuttua, kun ei siellä ole sillai tapana.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:15"]
Aijai, tämä on kyllä palstan yksi perus provo aihe. Aina löytyy hieman eri variaatioilla, mutta perusidea on sama, eli nuori nainen menettää uskonsa miehiin baarireissulla. Toki voi olla totta, sillä kuitenkin n. puolet pettää ainakin kerran elämänsä aikana. Mutta kyllä tässä on kaikki klassiset merkit: ap ei alunperin olisi ikinä uskonut että näin voi käydä, pettäjämiehet olivat ehdottomasti täysin normaalin ja viattoman oloisia (jotta nyt varmasti kaikki alkaisivat epäilemään omia puolisojaan), heitä oli todellakin monta (jotta tietysti kaikilla herää ajatus, että KUKA TAHANSA VOI PETTÄÄ), pettäjämiehillä ei missään nimessä ollut alunperin tarkoitus pettää, vaan nimenomaan tilaisuus teki varkaan (että kaikki av-palstan naiset nyt alkaisivat tutisemaan kotona pelosta, että milloin tahansa voi tulla naikkoinen joka viekottelee ukkokullan), ja viimeisenä ap vielä vakuuttelee pitkin ketjua omaa viattomuuttaan ja sitä, että hänen maailmansa ei missään nimessä ollut näin kyyniinen alunperin.
Minä veikkaan, että jos tämä on provo, niin ap on joku petetyksi tullut naisriepu, joka täällä jakaa katkeruuttaan miehiin, ja haluaa että kaikki muutkin naiset joutuvat pelkäämään miehensä pettämistä. Ettei vaan kukaan ikinä kuvittelisi, että omaisi paremman mieheh joka ei petä. Tsemppiä, kyllä se elämä vielä voittaa, ja sellainen kultainen mieskin saattaa sulle löytyä!
[/quote]
Tilaisuus teki varkaan. Kylläpä kuulostaakin uskomattomalta. Tämän täytyy olla provo.
[/quote]
Parhaimmissa provoissa on totuuden siemen, ja juuri ne provot käyvät av:llakin kuumina. Provoa ei tunnista aiheesta, vaan kirjoitustyylistä ja tavasta vastailla ketjuun. Monet provot myös toistavat itseään. Sulla on selvästi vielä paljon opittavaa palstailusta!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:49"]
Kaikki miehet ei petä. Tilaisuuksia olis ollut lukuisia, naiset suorastaan tarjonneet itseään. En pettäisi ikinä vaimoani, pettäjä on surkea paskakasa ja sellanen en halua olla. Kunnioitan ja rakastan vaimoani yli kaiken, hän on ihanin ihminen jonka tunnen. On tukenut mua elämäni vaikeuksissa. Olemme kiinnihitsautuneet näiden 28 vuoden aikana. Sellaista naista ei ole eikä tule, joka saisi minut pettämään rakkaimman ihmisen. Joten turhaa yleistätte ja luulen, että yhtä moni nainen pettää, jos on pettäjäluonne.
[/quote]
Hyvin esitetty miestä.. :D
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:25"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:03"]
Tiedän monia miehiä jotka ovat rehvastelleet pettämisellä ja vieraan p........n saamisella mut sit ku vaimo on ottanu ja lähteny niin mitäs sitte.Itku,viinapulloon tarttuminen.Elviksestä ei enää jälkeäkään.
[/quote]
Tollasten tohvelisankareitten pitäisikin pysyä vaimojensa helmoissa. T: Mies
[/quote]Mitä sun äiti teki sulle?Tai jätti tekemättä?
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:49"]
[/quote]
Komppaan tätä täysin. Seksi on toki ihanaa, mutta kaikki yhteinen mitä vaimoni kanssa jaamme on aivan eri sivulla. kaikki nämä vuodet ja yhteiset kokemukset. Lapsista tai tulevaisuudesta puhumattakaan, pitäisi heittää kaivoon vain, että saisin tunkea mulkkuni ventovieraan naisen tuheroon. I think I'll pass.:)
T. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:14"]
Itse en usko, että voisin pettää. Olen varma, että omatuntoni ei antaisi tehdä sellaista tekoa toiselle. En myöskään juo alkoholia joten sekään ei vaikuttaisi asioihin mitenkään, eikä sillä voisi selitellä. En myöskään uskalla lähestyä naisia eivätkä naiset lähesty minua joten pettämiselle ei olisi edes mahdollisuuttakaan :)
Ongelma vain tuntuu olevan se, että kumppania ei näin saa, mutta minkäs sille voi.
[/quote]
Kenenkään ei muutenkaan pitäisi pystyä selittelemään alkoholilla yhtään mitään, se on pelkkää vastuun pakoilua.
Onpa luotettava todiste kun av-palstan mamma kertoo. :D Itse luotan mieluummin kyselytutkimuksiin, kuten vaikka tähän:
"Naiset pettävät miehiä useammin. Naisista neljä kymmenestä kertoi pettäneensä kumppaniaan, miehillä vastaava luku oli kolme."
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009091110232074_lz.shtml
Suomessa pettää yhtä usein nainen sekä mies. N.puolet pettää (useiden tutkimusten mukaan) Ei siis niin, että 100% miehistä pettää....