Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä tapasitte?

Vierailija
16.12.2014 |

Mistä olet löytänyt kumppanisi? Alkaa ahdistaa tää yksinäisyys pikkuhiljaa..Baarit on vähän huono paikka tavata ketään :/

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnassa. Ihan normaaleja nuoria oltiin, ekat treffit sovittiin kivaan miksi sitä sanoisi kuppilaan, kapakkaan, baariin..

Vierailija
2/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku harrastus jonka puitteissa voisi olla mahdollista tavata kiinnostavia potentiaalisia kumppaneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, kaupunkimme pahimmassa teinihelvetissä

Vierailija
4/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarit ja bileet on paskimmat paikat tavata oikeasti se oikea. Jos haluaa panoseuraa, sinne vaan. Omani tapasin fb:ssä - jotain kohtaloa kai siinä oli, kun mies oli mun kuviani galleriassa katsonut muutama päivä aikaisemmin ja kännipäissäni pyysin sitten fbssä häntä kaverikseni.. Puolisen vuotta juteltiin kunnes tavattiin, mies jäi yöksi mutta mitään ei tapahtunut. Kuukausi vielö juteltiin fbssä, kunnes mies tuli käymään taas, jäi yöksi ja on viidettä vuotta samalla yöreissullaan - oikeasti :) muutettiin yhteen mun asuntooni, siinä puolessa vuodessa juttelemalla ehti tutustua jo niin hyvin että jotenkin kaikki tuntu oikealta. Nyt meillä pn pieni vaiva, uusi oma koti, parosuhde loistaa väsymyksestä huolimatta ja kaikki on just niinkun pitääkin. Kohtalo, sanon minä.

Vierailija
5/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Junassa. Tosin baariin menossa :)

Vierailija
6/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä

Vierailija
7/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiöbaarissa reilu 20v sitten, just oltiin täytetty 18

Vierailija
8/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hotellin yökerhossa. Mies tuli juttelemaan, tarjosi juomista, vaihdettiin numeroita ennen kuin minä lähdin kotiin. Minä laitoin samana yönä viestiä ja kysyin miehen nimeä. Mies pyysi sitten kahville.

Vierailija
9/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa. Siellä ne kaikki suhteet tuli nuorempana luotua.

Vierailija
10/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 18:58"]Baarit ja bileet on paskimmat paikat tavata oikeasti se oikea. Jos haluaa panoseuraa, sinne vaan. Omani tapasin fb:ssä - jotain kohtaloa kai siinä oli, kun mies oli mun kuviani galleriassa katsonut muutama päivä aikaisemmin ja kännipäissäni pyysin sitten fbssä häntä kaverikseni.. Puolisen vuotta juteltiin kunnes tavattiin, mies jäi yöksi mutta mitään ei tapahtunut. Kuukausi vielö juteltiin fbssä, kunnes mies tuli käymään taas, jäi yöksi ja on viidettä vuotta samalla yöreissullaan - oikeasti :) muutettiin yhteen mun asuntooni, siinä puolessa vuodessa juttelemalla ehti tutustua jo niin hyvin että jotenkin kaikki tuntu oikealta. Nyt meillä pn pieni vaiva, uusi oma koti, parosuhde loistaa väsymyksestä huolimatta ja kaikki on just niinkun pitääkin. Kohtalo, sanon minä.
[/quote]
Mä olen kuule sen ikäinen että mitään internettiä ei ollutkaan kun niitä miehiä etsittiin. Baarista ne ennen löydettiin!

Vierailija
11/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaustisen kansanmusiikki juhlilla:)

Vierailija
12/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikalla ystävystyttiin ensin ja kahden vuoden jälkeen päädyimmekin yhteen, nyt naimisissa ja lapsi :)

Vierailija
13/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarin tupakkakopissa. :D

Vierailija
14/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku päässy naimisiin tyyliin roskia viedessä tms. "ei niin perinteisesti" -ap

Vierailija
15/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

baarissa, liki 21v sitten. Silloin oltiin 20v+, ihastumista ensisilmäyksellä.

Vierailija
16/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa, abien pikkujouluissa 

Vierailija
17/17 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suviseuroilla.
Teltta heilui kaksi vuorokautta yhtähuutoa.