Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä, että miehet pettää jos tilaisuus tulee!

Vierailija
27.12.2014 |

Olin tyttöjen kanssa ulkona eräs vklp. Tämä kyseinen mies oli myös kavereidensa kanssa ulkona. Jotenkin meidän tyttöporukka ja nämä miehet ajautuivat juttelemaan keskenään. Miehiä oli noin 6 ja olisikohan yksi ollut sinkku. (He olivat eri paikkakunnalta) KAIKKI varatut miehet yritti iskeä kavereitani. Porukassa oli yksi mies, joka vaikutti tosi mukavalta (hän siis seurusteli). Juttelimme ihan kaikkea normaalia, hän kertoi tyttöystävästään yms. Sitten juteltiin pettämisestä ja hän sanoi, että ei IKINÄ voisi pettää nykyistä tyttöystäväänsä. Okei ei siinä mitään. Jatkoimme juttelua ihan normaaleista asioista. NOH mitenkäs kävikään noin tunnin päästä. Hän halusi tanssia kanssani, eikä se haitannut. Mutta sitten hän yritti suudella! Ja suutelikin, mutta sanoin ettei se ole järkevää. Hän olisi IHAN VARMASTI harrastanut seksiä kanssani, jos olisin antanut! Eli niin monet miehet (ja naisetkin) pettää, jos on varmaa ettei jää kiinni...olen itse 22 vuotias ja aika vetävän näköinen, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä! 

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:48"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:14"]En usko...hän kyllä OIKEASTI ikävöi naistansa..puhui hänestä kauniisti jne! Kertoi illan aikana heidän suhteesta ja miten saa pidettyä sen kunnossa...en sitten tajua mikä siihen ukkoon tuli, kun yhtä äkkiä halusikin vierasta! Ap [/quote] Jos tietoisesti pettää ei oikeasti rakasta kumppaniaan. Toki se on helpompi uskotella itselleen, että oma mies on pelkkä sika jos pettää, koska sen myöntäminen ettei mies tunnekaan naistaan kohtaan tarpeeksi vahvasti on kova pala miltei jokaiselle sen kokeneelle naiselle. Esim.lähiriippuvainen voi ikävöidä kumppaniaan, vaikka silloinkaan ei ole kyse mistään rakkaudesta. [/quote] Höpöhöpö, oletpa lapsellinen. Kyllä ne ihan OIKEASTI rakastavat miehetkin pettävät joskus jos saavat tilaisuuden. Luuletko tosiaan että miehen rakkaus on samanlaista kuin naisten, etteivät edes näe muita kuin oman kumppaninsa? Hahhahhaa

[/quote] samaa mieltä. Olen lukenut ja tutkinut sen verran naisten ja miesten psykologiaa, että miehen rakkaus on eri, kuin naisen. Onhan ne miesten aivotkin erilaiset..miesten "tunnelohko" on erilainen, kuin naisen! 

Vierailija
82/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 12:50"]

Ja sinä olit tässä sitten oikealla asialla? Itselläni olisi ollut sen verran häpyä etten olisi lähtenyt koko juttuun mukaan, kun on kerta varattu. Ei kaikki miehet edelleenkään ole pettämässä. He joilla on terve suhde ja oikeaa rakkautta kumppaniaan kohtaan eivät ole alttiita syrjähypyille. Oma avomieheni ei tykkää käydä baareissa ja ei haikaile muita naisia. En sano etteikö tilanne saattaisi muuttua, mutta pitää pitää antennit herkkinä jos jokin on muuttumassa ja ottaa asia esille.

[/quote] Niin tai et päästä sitä baariin, että voisi katsella muita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutkimusten mukaan lyhyet miehet ovat uskollisempia ja muutenkin parempia puolisoita. Jos haluaa laskea puolison pettämisriskiä, kannattaa laskea vaatimustasoa. Ne keillä on vientiä, pettävät todennäköisemmin. Ne, keillä ei ole, pitävät huolta, että heillä on edes yksi, jonka kanssa olla.

Yleensä viisastuminen tapahtuu kuitenkin vasta 30-vuotiaana tai myöhemmin. Sitä ennen parisuhdemarkkina-arvo määrää kaiken viisauden kustannuksella.

Vierailija
84/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ihan yhdentekevää jos mieheni pettäisi.Seksiä se vasn on ja perheessä ovat muut asiat tärkeämpiä.Ei mieheni ole elämäni rakkaus ja tietää sen, meillä vasn on nyt pieni lapsi.Tulevasta ei tiedä!

Vierailija
85/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ap provo tai ei, itse asia on varsin tosi. Kokemusta on noin 30 vuotta tämäntyyppisistä kuvioista ja tutulta kuulosti. Ensimmäisen kerran tällainen kokemus tuli, kun olin 19v. ja viimeisin muutama viikko sitten. Varattu mies alkoi vonkaamaan. Kamalimpia näistä kokemuksista ovat olleet tilanteet, jossa mies tyttöystävänsä mentyä vessaan yrittää järjestää treffejä kanssani; isä, joka puhuu ihanasta lapsestaan, joka on matkalla äitinsä kanssa ja isi yksin kaupungissa etsimässä yhden yön suhdetta; ja kaikki naispuolisten ystävien/tuttujen/työkaveriden miehet jotka ovat minua yrittäneet. Siltä varalta, että kyseenalaistetaan tuntemieni ihmisten sosiaaliekonominen tms tausta, he ovat eri puolilta maata, monenlaiset taustat, useimmiten kuitenkin ns. tavallinen, suomalainen, keskiluokkainen, työssäkäyvä tai opiskeleva, joukossa jokunen ulkomaalaistaustainen. Useimmat ystävieni yms miehet ovat ollet täysin korrekteja, mutta yllättävän moni ei. Ja ei, en todellakaan flirttaillut, joissakin tapauksissa tuskin siedin miestä etukäteen.

Vierailija
86/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä petän aina kun on mahdollista. Ei ole vaimoltani pois, jos ei saa tietää asiasta. T: Mies

Vierailija
87/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en usko, että voisin pettää. Olen varma, että omatuntoni ei antaisi tehdä sellaista tekoa toiselle. En myöskään juo alkoholia joten sekään ei vaikuttaisi asioihin mitenkään, eikä sillä voisi selitellä. En myöskään uskalla lähestyä naisia eivätkä naiset lähesty minua joten pettämiselle ei olisi edes mahdollisuuttakaan :)

Ongelma vain tuntuu olevan se, että kumppania ei näin saa, mutta minkäs sille voi.

Vierailija
88/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaverilleni tulisi tilaisuus pettää, mutta ei sitä tekisi, niin en sitä oikein miehenä enää pitäisi. Varsinkin, jos kyseessä nuori ja kuuma vosu, niin pantava se on jo miesten maineenkin takia. Semmoset: "mulla on vaimo kotona."-vässykät on juuri niitä, jotka ei muuta naista saisikaan, kuin sen kotona odottavan pirttihirmun.

Vierailija
89/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:34"]Täällä pian parikymppinen nuori nainen, joka on myös saanut kaikenlaisia ehdotuksia varatuilta miehiltä ja se tuntuu oikeasti todella pahalta, etenkin kun osa näistä miehistä on kuitenkin ollut selvinpäin. Jotkut naiset tuntuvat saavan mielihyvää varattujen kanssa pelleilemisestä, mutta itselleni siitä tulisi varmasti vain huono omatunto ja paha olo pitkäksi aikaa. Tänään viimeksi sain varatulta exältä viestejä, kuinka hän haluaisi saada multa ja kysyi, milloin voitaisiin nähdä. Eikä ollut eka kerta tältä exältä, sillä olen saanut vastaavia viestejä häneltä ainakin puolen vuoden ajan, mutten halua pilata heidän suhdettaan kertomalla tyttöystävälle. 

Huhhuh, tulee niin huono olo tuosta alotusviestin lukemisestakin... :( Mahdankohan ikinä löytää miestä, joka EI pettäisi... Itse en todellakaan pystyisi hyväksymään sitä. Toivottavasti nuokin herrat tulevat joku kaunis päivä ymmärtämään, että jos he ovat parisuhteeseen ryhtyneet niin siihen ei kolmansia osapuolia kaivata. Jos ei pysty sitoutumaan yhteen ihmiseen, niin olisi parempi elää sitten ihan sinkkuna muita satuttamatta.
[/quote]

Käräytä pettäjä. Oikeesti. Teet todella ison palveluksen tyttöystävälle.

Vierailija
90/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tuttua..ap.. ja juuri tätä tapahtuu Oulussa!! T.nainen

Vierailija
91/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:20"]Jos kaverilleni tulisi tilaisuus pettää, mutta ei sitä tekisi, niin en sitä oikein miehenä enää pitäisi. Varsinkin, jos kyseessä nuori ja kuuma vosu, niin pantava se on jo miesten maineenkin takia. Semmoset: "mulla on vaimo kotona."-vässykät on juuri niitä, jotka ei muuta naista saisikaan, kuin sen kotona odottavan pirttihirmun.
[/quote]Onhan se näinkin.Ei kannata sit kuitenkaan pillittää kun vaimo lähtee toisen mukaan ja sitä nuorta kuumaa vosuakaan ei enää kiinnosta.Ei muuta ku omaa kättä kohti ja onnea tulevaan.

Vierailija
92/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mitä yleistystä taas.

Vierailija
93/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilen, että vaimoni voisi pettää tilaisuuden tullen. Tästä syystä olen pettänyt ns. kostoksi etukäteen, etten jää "tappiolle", jos eukko menee vieraisiin. Jos ei mene, niin en kerro ja kaikki ovat tyytyväisiä.

Vierailija
94/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän monia miehiä jotka ovat rehvastelleet pettämisellä ja vieraan p........n saamisella mut sit ku vaimo on ottanu ja lähteny niin mitäs sitte.Itku,viinapulloon tarttuminen.Elviksestä ei enää jälkeäkään.

Vierailija
95/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 21:03"]

Tiedän monia miehiä jotka ovat rehvastelleet pettämisellä ja vieraan p........n saamisella mut sit ku vaimo on ottanu ja lähteny niin mitäs sitte.Itku,viinapulloon tarttuminen.Elviksestä ei enää jälkeäkään.

[/quote]

Tollasten tohvelisankareitten pitäisikin pysyä vaimojensa helmoissa. T: Mies

Vierailija
96/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:23"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 19:15"]

Aijai, tämä on kyllä palstan yksi perus provo aihe. Aina löytyy hieman eri variaatioilla, mutta perusidea on sama, eli nuori nainen menettää uskonsa miehiin baarireissulla. Toki voi olla totta, sillä kuitenkin n. puolet pettää ainakin kerran elämänsä aikana. Mutta kyllä tässä on kaikki klassiset merkit: ap ei alunperin olisi ikinä uskonut että näin voi käydä, pettäjämiehet olivat ehdottomasti täysin normaalin ja viattoman oloisia (jotta nyt varmasti kaikki alkaisivat epäilemään omia puolisojaan), heitä oli todellakin monta (jotta tietysti kaikilla herää ajatus, että KUKA TAHANSA VOI PETTÄÄ), pettäjämiehillä ei missään nimessä ollut alunperin tarkoitus pettää, vaan nimenomaan tilaisuus teki varkaan (että kaikki av-palstan naiset nyt alkaisivat tutisemaan kotona pelosta, että milloin tahansa voi tulla naikkoinen joka viekottelee ukkokullan), ja viimeisenä ap vielä vakuuttelee pitkin ketjua omaa viattomuuttaan ja sitä, että hänen maailmansa ei missään nimessä ollut näin kyyniinen alunperin.

Minä veikkaan, että jos tämä on provo, niin ap on joku petetyksi tullut naisriepu, joka täällä jakaa katkeruuttaan miehiin, ja haluaa että kaikki muutkin naiset joutuvat pelkäämään miehensä pettämistä. Ettei vaan kukaan ikinä kuvittelisi, että omaisi paremman mieheh joka ei petä. Tsemppiä, kyllä se elämä vielä voittaa, ja sellainen kultainen mieskin saattaa sulle löytyä!

[/quote]

Tilaisuus teki varkaan. Kylläpä kuulostaakin uskomattomalta. Tämän täytyy olla provo.

[/quote]

Kuten kirjoitin, ihan hyvin voi olla totta, sillä moni pettää tutkimusten mukaan. Pointtini oli, että samalla tavalla etenevä aloitus on jo nähty moneen kertaan täällä. Aina sama tilannekin: nuori nainen järkyttyy kuinka varatut miehet iskevät (usein baarissa). 

Vierailija
97/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 23:00"]

Onpa luotettava todiste kun av-palstan mamma kertoo. :D Itse luotan mieluummin kyselytutkimuksiin, kuten vaikka tähän:

"Naiset pettävät miehiä useammin. Naisista neljä kymmenestä kertoi pettäneensä kumppaniaan, miehillä vastaava luku oli kolme."
http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/2009091110232074_lz.shtml

[/quote] nyt puhutaankin suomalaisista miehistä..tuo tutkimus tehty briteissä! Kulttuureissa eroja...esim turkkilaisista miehistä pettää ihan varmasti kaikki ketkä vain pystyy...ei voi verrata eri kulttuureja..

Vierailija
98/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:05"]

Avainsana: huono suhde.

[/quote]

Eikä ole. Avainsana: kyllästyminen. Jokainen mies haluaa vierasta. Vaikka kotona odottaisi Megan Fox niin mies panisi rumaakin naista kunhan vaan vierasta saa. Uskokaa nyt hyvät ihmiset. En tunne yhtäkään miestä, joka ei petä puolisoaan.

-Mies
[/quote]

Tää on niin totta, vaikka uskon että on miehiä, jotka eivät petä. Tunnen jo liian monta tapausta jossa onnellinen ja hyvä suhde, ja miehen pitää silti pilata kaikki tuuppaamalla vierasta reikää. Mä olin itse myös täydellinen vaimo mun exälle, kivannäköinen,

Vierailija
99/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 09:48"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:05"]

Avainsana: huono suhde.

[/quote]

Eikä ole. Avainsana: kyllästyminen. Jokainen mies haluaa vierasta. Vaikka kotona odottaisi Megan Fox niin mies panisi rumaakin naista kunhan vaan vierasta saa. Uskokaa nyt hyvät ihmiset. En tunne yhtäkään miestä, joka ei petä puolisoaan.

-Mies
[/quote]

Tää on niin totta, vaikka uskon että on miehiä, jotka eivät petä. Tunnen jo liian monta tapausta jossa onnellinen ja hyvä suhde, ja miehen pitää silti pilata kaikki tuuppaamalla vierasta reikää. Mä olin itse myös täydellinen vaimo mun exälle, kivannäköinen,
[/quote]

Kännykkä sekosi, jatkuu siis: hyvä äiti, hyvä puoliso, oli seksiä ja rakkautta ja hoivaa. Koin että olimme onnellisia. Ja silti äijä kävi silloin tällöin panemassa vierasta. Kun jäi kiinni, itki ja lupasi muuttua ja rukoili ja anoi mua takaisin. En vaan pystynyt. Mihin se siitä olisi enää muuttunut.

Vierailija
100/120 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoon provo tai ei, niin aloituksessa on vinha perä. Oma kokemukseni on tismalleen samanlainen, ja tätä omaa kokemusta on kertynyt jo 25 vuoden ajalta...

Perheellisen / suhteessa olevan miehen kanssa ei myöskään voi olla ystävä, sillä ennemmin tai myöhemmin mies kuvittelee, että ystävyyteen kuuluu nk. koko hoito. Ja huom, en todellakaan flirttaile tai tyrkytä itseäni, en ikinä enkä missään tilanteessa.

Elämäni aikana olen törmännyt tasan yhteen mieheen, jonka tiedän olevan uskollinen parisuhteissaan. Enkä edes ole kauhean kyyninen tässä asiassa....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme