Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas todiste siitä, että miehet pettää jos tilaisuus tulee!

Vierailija
27.12.2014 |

Olin tyttöjen kanssa ulkona eräs vklp. Tämä kyseinen mies oli myös kavereidensa kanssa ulkona. Jotenkin meidän tyttöporukka ja nämä miehet ajautuivat juttelemaan keskenään. Miehiä oli noin 6 ja olisikohan yksi ollut sinkku. (He olivat eri paikkakunnalta) KAIKKI varatut miehet yritti iskeä kavereitani. Porukassa oli yksi mies, joka vaikutti tosi mukavalta (hän siis seurusteli). Juttelimme ihan kaikkea normaalia, hän kertoi tyttöystävästään yms. Sitten juteltiin pettämisestä ja hän sanoi, että ei IKINÄ voisi pettää nykyistä tyttöystäväänsä. Okei ei siinä mitään. Jatkoimme juttelua ihan normaaleista asioista. NOH mitenkäs kävikään noin tunnin päästä. Hän halusi tanssia kanssani, eikä se haitannut. Mutta sitten hän yritti suudella! Ja suutelikin, mutta sanoin ettei se ole järkevää. Hän olisi IHAN VARMASTI harrastanut seksiä kanssani, jos olisin antanut! Eli niin monet miehet (ja naisetkin) pettää, jos on varmaa ettei jää kiinni...olen itse 22 vuotias ja aika vetävän näköinen, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä! 

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vielä "alkuyöstä" sanoi, kuinka ikävöi naistansa yms...hohhoijaa..

ap

Vierailija
2/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avainsana: huono suhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin pussannut paria miestä suhteeni aikana mutta ei se tarkoita että olisin sänkyyn mennyt. Siihen nimittäin vedän rajan.

Vierailija
4/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on niin noloja tuon suhteen ;/

Vierailija
5/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi vie estot.

Vierailija
6/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, sanotaan näin että jos mies tykkää naisista paljon, on nuorehko, eikä ole hirveän ujo, tykkää alkoholista edes jossain määrin, tykkää bilettää, niin todennäköisyydet pettämiselle on korkeat.

Vierailija
7/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeää kun tuollaisia miehiä katselee.

Vierailija
8/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:06"]

Olen minäkin pussannut paria miestä suhteeni aikana mutta ei se tarkoita että olisin sänkyyn mennyt. Siihen nimittäin vedän rajan.

[/quote] nojoo...mutta tämä mies tanssin aikana alkoi hipelöimään minua sillä tavalla, että ei paljon epäselväksi jäänyt mitä haluaa! Ja tämä mies oli vähä päälle 30 v..

Ap 

Vierailija
9/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:05"]

[/quote] En usko...hän kyllä OIKEASTI ikävöi naistansa..puhui hänestä kauniisti jne! Kertoi illan aikana heidän suhteesta ja miten saa pidettyä sen kunnossa...en sitten tajua mikä siihen ukkoon tuli, kun yhtä äkkiä halusikin vierasta!

Ap

Vierailija
10/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vain niin ihana tuupata tuoreeseen onkaloon.....

Vierailija
11/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:14"]En usko...hän kyllä OIKEASTI ikävöi naistansa..puhui hänestä kauniisti jne! Kertoi illan aikana heidän suhteesta ja miten saa pidettyä sen kunnossa...en sitten tajua mikä siihen ukkoon tuli, kun yhtä äkkiä halusikin vierasta!

Ap

[/quote]

Jos tietoisesti pettää ei oikeasti rakasta kumppaniaan. Toki se on helpompi uskotella itselleen, että oma mies on pelkkä sika jos pettää, koska sen myöntäminen ettei mies tunnekaan naistaan kohtaan tarpeeksi vahvasti on kova pala miltei jokaiselle sen kokeneelle naiselle.

Esim. lähiriippuvainen voi ikävöidä kumppaniaan, vaikka silloinkaan ei ole kyse mistään rakkaudesta.

Vierailija
12/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:14"]

[/quote] En usko...hän kyllä OIKEASTI ikävöi naistansa..puhui hänestä kauniisti jne! Kertoi illan aikana heidän suhteesta ja miten saa pidettyä sen kunnossa...en sitten tajua mikä siihen ukkoon tuli, kun yhtä äkkiä halusikin vierasta!

Ap

[/quote]

Ne on ne himot. Itse olin hyvin lähellä että olisin ajautunut sänkyyn naisen kanssa joka oli menossa naimisiin! Hän vielä sanoi että jos poikaystävä tietäisi asiasta, tämä tekisi luultavasti itsemurhan. Mitään ei lopulta tapahtunut, mutta se johtui varmaan humalatilan laskusta. Ja moni nainen on pettänyt miestään kanssani. En oikein luota bilettäjiin enää nykyään.

Vierailija
13/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:06"]Alkoholi vie estot.
[/quote]
Silloin ei pidä juoda jos ei pysty hillitsemää itseää. Ja varsinkin varatut!! Itse olen sinkku ja jos tulisi ilmi että mi ua islevä mies seurustelee yms. niin tekisin samantien myös stopin tilanteelle ja käskisin miestä painumaan tyttöystävänsä/vaimonsa luo. =)

T.N19

Vierailija
14/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:19"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:06"]Alkoholi vie estot.
[/quote]
Silloin ei pidä juoda jos ei pysty hillitsemää itseää. Ja varsinkin varatut!! Itse olen sinkku ja jos tulisi ilmi että mi ua islevä mies seurustelee yms. niin tekisin samantien myös stopin tilanteelle ja käskisin miestä painumaan tyttöystävänsä/vaimonsa luo. =)

T.N19
[/quote]
Siis minua iskevä,sori kirjotus virheet kirjotin puhelimella. =D

Vierailija
15/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Eikä ole. Avainsana: kyllästyminen. Jokainen mies haluaa vierasta. Vaikka kotona odottaisi Megan Fox niin mies panisi rumaakin naista kunhan vaan vierasta saa. Uskokaa nyt hyvät ihmiset. En tunne yhtäkään miestä, joka ei petä puolisoaan.

-Mies

Vierailija
16/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tuo on.

T. Mies joka pettäisi vaimoaan jos timmi nuori nainen tarjoisi rönttöstä

Vierailija
17/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne yhtäkään miestä, joka ei petä puolisoaan.

-Mies

Hanki kunniallisia tuttavia.

Vierailija
18/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 18:02"]

Olin tyttöjen kanssa ulkona eräs vklp. Tämä kyseinen mies oli myös kavereidensa kanssa ulkona. Jotenkin meidän tyttöporukka ja nämä miehet ajautuivat juttelemaan keskenään. Miehiä oli noin 6 ja olisikohan yksi ollut sinkku. (He olivat eri paikkakunnalta) KAIKKI varatut miehet yritti iskeä kavereitani. Porukassa oli yksi mies, joka vaikutti tosi mukavalta (hän siis seurusteli). Juttelimme ihan kaikkea normaalia, hän kertoi tyttöystävästään yms. Sitten juteltiin pettämisestä ja hän sanoi, että ei IKINÄ voisi pettää nykyistä tyttöystäväänsä. Okei ei siinä mitään. Jatkoimme juttelua ihan normaaleista asioista. NOH mitenkäs kävikään noin tunnin päästä. Hän halusi tanssia kanssani, eikä se haitannut. Mutta sitten hän yritti suudella! Ja suutelikin, mutta sanoin ettei se ole järkevää. Hän olisi IHAN VARMASTI harrastanut seksiä kanssani, jos olisin antanut! Eli niin monet miehet (ja naisetkin) pettää, jos on varmaa ettei jää kiinni...olen itse 22 vuotias ja aika vetävän näköinen, mutta sillä ei pitäisi olla merkitystä! 

[/quote]Niin. Miehille vielä pettäminen on tavallaan ainut tapa saada uusia seksikokemuksia, koska naiset eivät pidä yksinäisistä miehistä. Ne, jotka saavat jo nyt omiksi tarpeikseen, saavat vielä liikaa ylimääräistä, kun taas toiset eivät saa mitään. Ikävä kyllä naisten seksuaalisuus toimii tuolla tavalla laumaperiaatteella. Aiempi naisen saaminen tai suhteessa olo nostaa vielä itseluottamusta ja elämänilon tasoa huomattavan paljon, jonka naisetkin kaiketi huomaavat. Naisten ei tarvitse pettää saadakseen tuoretta seksiä; sen kun vain jättää vanhan suhteensa ja käskee jotakin tuntematonta miestä painamaan. 

Vierailija
19/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Ja niillä kaikilla muillakin varatuilla oli sitten huono suhde?

Vierailija
20/120 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei yllätä enää mikään pettämistarina. Ei yhtään mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme