Tämä nainen elää monien ihanne-elämää Helsingissä
Koti keskustan liepeillä, kallis kuntosali, lounaita ulkona, matkustelua, illanviettoja ystävien kanssa. Lukuunottamatta työpaikkaa kiinteistönvälittäjänä, hänen elämänsä vaikuttaa aika mukavalta.
Kommentit (100)
No rupea kiinteistönvälittäjäksi?
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mun juttu :D
Ei olis kyllä mun unelmaelämää millään lailla, kokeiltu on ja oma nykyinen paljon parempi. Oikeastaan kaikki tuo mutta työ paljon mielekkäämpi ja lapset <3
Veikkaan että rahaa on jonkin verran myös ns. omasta takkaa. Ramsay on melko tunnettu nimi Helsingin seudulla.
Mä voisin ottaa tosta rahat ja ulkomaanmatkat, kaiken muun jätän jollekin toiselle.
Mun mielestä toi elämä tuntuu kauhealta, jotenkin aivan liian hektistä.
Mua säälitti korona-aikana käydä Helsingissä, kun näin miten ihmiset kiitehtivät kipin kapin hienoissa vaatteissaan ahtaisiin kerrostalokoppeihinsa vailla omaa pihaa ja tulisijoja.
Olen kiinnostunut täysin toisenlaisesta elämästä.
Ei ole kyllä lähelläkään omaa unelmaelämää, ja monet noista kriteereistä ovat muutenkin ihan normijuttuja. Halutessaan ravintolaan pääsee, kuntosalijäsenyyden saa, matkalle voi lähteä. Keskustakotia ja kiinteistövälittäjän ammattia en edes haluaisi.
Kyllä mäkin elän unelmaelämää, omaani sellaista. Ei tarvi kadehtia muita kun on omasta elämästään tehnyt sellaista mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua säälitti korona-aikana käydä Helsingissä, kun näin miten ihmiset kiitehtivät kipin kapin hienoissa vaatteissaan ahtaisiin kerrostalokoppeihinsa vailla omaa pihaa ja tulisijoja.
Olen myös huomannut, että meillä on vähän erilaiset unelmat. On ihan hienoa että jokainen voi toteuttaa sen oman unelmansa ja olla tyytyväinen. Riittääpähän minulle sitä pihaa kun muut pakkautuvat elementtilaatikoihin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ole mun juttu :D
Kyllä jotakin pitää myös tehdä, että on varaa tuollaiseen. Ramsay taitaa olla myös melko varakkaasta suvusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä voisin ottaa tosta rahat ja ulkomaanmatkat, kaiken muun jätän jollekin toiselle.
Panisin
Muutin pois Helsingistä, koska minun käsitykseni ihanne-elämästä on aivan erilainen.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan en haluaisi tuosta muuta kuin nuo rahat.
Ei tuo kyllä munkaan ihanne elämää ole. Mutta pääasia tietysti, että hänelle itselleen on. On tärkeää löytää se oma juttu. Itselläni ei ole varaa sellaiseen elämään mitä haluaisin, kyllä se masentaa ja töissä käyntikin tuntuu turhalta.
Ihminen saa määrittää mikä on se "ihanne elämä". Itse en jaksaisi tuollaista elämää. Tuntuu jotenkin teennäisellä. Hikihatussa tehdä kovasti duunii et saa vähän "parempaa" ku perus tallaaja.
Oikeastaan en haluaisi tuosta muuta kuin nuo rahat. Muuten ei kiinnosta