15-vuotias lapsi ja nyt alan olla varma,
ettei lapsi ole ns. normaali. En osaa sanoa, että mikä hänen erikoisuutensa nimi on, enkä ala listaamaan erikoisuuksia. Etenkin sosiaalisesti erikoinen. Aina on jonkinlainen epäilyksen siemen ollut, mutta vasta nyt syksyn aikana voimistunut ja nyt löysin hänen noin 5-vuotiaana tekemästään piirustuksesta yhden yksityiskohdan, joka tavallaan vahvisti, että tuo erikoisuus on oikeasti ollut aina eikä ole vain murrosikää. Lapsi on ihana ja rakas, mutta pelkään kyllä, että hänen elämästään tulee vielä hyvin vaikea.
Kommentit (14)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 23:53"]Kerrot muka meille ja et kuitenkaan kerro mitään.
[/quote]
Sori. Ensimmäinen kerta, kun muodostan asiasta sanoja. Jotain ehkä aspergertyyppistä, mutta ei minusta, täysin maallikosta, kuitenkaan ehkä ole asperger vaan ennemmin jonkinlainen persoonallisuushäiriö. Tai huonoa kasvattamista.
Ärsyttää nämä kryptiset aloitukset.
"Mies teki yhden kauhean asian ja nyt olen aivan täysin järkyttynyt, mitenköhän voin elää tämän kanssa, kun se mies teki sen kauhean asian. Ylireagoinkohan? Kyllä tuntuu kamalalta... Mutta enpäs kerro, lällällää!"
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:09"]No vähän vaikeaa tuosta on sanoa yhtään mitään. Hanki ammattiapua.
[/quote]
Kummalle?
No hyvä on: olen huomannut lapseni olevan homoseksuaali gay. Tästä tulee hyvin raskas tie minulle ja olen varautunut kyyneliin. /Ap
Huojennus. Luulin että jotain seuraavaa koulusurmaajaa huomasit siellä kasvattasi. Mutta onneksi ei mitään vakavaa.
Et enempää viittiny valaista