Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies: missä tilanteessa vain ihailet naista kauempaa

Vierailija
07.12.2014 |

kysymys otsikossa...

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV-palstan miehet on pelkkää huhua. Kyllä aina muihin keskusteluihin ilmestyy joka sivulle "T.Mies"-vastauksia, mutta olen huomannut että aina kun miehiltä kysytään suoraan otsikossa jotain ei vastauksia paljoa kuulu.

Vierailija
2/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa tilanteissa. En uskalla lähestyä vaikka haluaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun piilottelen puskissa kiikarin kanssa... eli aika usein :c

Vierailija
4/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:16"]Kaikissa tilanteissa. En uskalla lähestyä vaikka haluaisin.
[/quote] miksi et?

Vierailija
5/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mielenkiintoista kuulla! Itseäni lähestytään tosi vähän. Sitten jos lähestytään, yleensä ollaan ihan hirveässä änkyräkännissä sopertamassa josain elämän rakkaudesta. Pari kertaa olen sitten itse lähestynyt, jos on ollut selkeää "sähköä" ilmassa. Silloin on tullut kommenttia, että oonhan mä sua kattellut, muttei mieleenkään ole tullut tulla juttelemaan tms. Olenkohan jotenkin "kylmän" näköinen? Mielestäni en... Enkä kyllä mistään ladon seinästä repäistynkään näköinen ole!

Vierailija
6/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:27"]

Olisi mielenkiintoista kuulla! Itseäni lähestytään tosi vähän. Sitten jos lähestytään, yleensä ollaan ihan hirveässä änkyräkännissä sopertamassa josain elämän rakkaudesta. Pari kertaa olen sitten itse lähestynyt, jos on ollut selkeää "sähköä" ilmassa. Silloin on tullut kommenttia, että oonhan mä sua kattellut, muttei mieleenkään ole tullut tulla juttelemaan tms. Olenkohan jotenkin "kylmän" näköinen? Mielestäni en... Enkä kyllä mistään ladon seinästä repäistynkään näköinen ole!

[/quote]

Suomalaisilla miehillä ei ole munaa lähestyä selvänä. Ihan yleistä etkä ole ainoa kenellä samanlaisia kokemuksia. Mut kyllä yleistetään kylmännäköiseksi ja ties miksi, no helvetti soikoon tulkaa tutustumaan niin näkisitte, että sellaisesta olen kaukana.

Vierailija
7/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömänä

Jos paikalla on rikkaampia, pitempiä, suositumpia miehiä. Tuntuu pahalta kun näkee että naisen vie rikkaampi mies, vain siksi että sillä on enemmän menestystä. Helpompi hyväksyä että komea tai kiva mies saa naiset.

Jos paikalla on julkkiksia metsästämässä naisia.

Jos tiedän naisen kriteerien olevan sellaiset joita en voi täyttää. Jos nainen on ihan eri sarjassa tasoltaan kuin minä. Toki voin jutella niitä näitä mutta en edes yritä iskeä.

Vierailija
8/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen? Onko esim. Jenni Haukio miesten mielestä kylmä. Mun mielestä Haukio on klassinen ujohko introvertti ja varmaan aika "vakava" mutta silti ystävällinen. Itse olen samanlainen. Ja monesti tuntuu että miesten mielestä vain ihan pyryharakasta naisesta säteilee lämpöä. Sitten ne ovat ihmeissään kun sitä lämpöä tosiaan säteilee vähän kaikille ja aina:)

Vierailija
9/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:34"]

Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen?

[/quote]

Se jos ei vastata vaivihkaiseen lähestymiseen.

Vierailija
10/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:31"]

Työttömänä

Jos paikalla on rikkaampia, pitempiä, suositumpia miehiä. Tuntuu pahalta kun näkee että naisen vie rikkaampi mies, vain siksi että sillä on enemmän menestystä. Helpompi hyväksyä että komea tai kiva mies saa naiset.

Jos tiedän naisen kriteerien olevan sellaiset joita en voi täyttää. Jos nainen on ihan eri sarjassa tasoltaan kuin minä. Toki voin jutella niitä näitä mutta en edes yritä iskeä.

[/quote]

Mitkä asiat määrittää sen, että on eri sarjassa? Ja jos juttelet vaan niitä näitä, niin mistä voit tietää naisen kriteerit?

ap

Vierailija
11/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siis miesten mielestä tekee naisesta kylmännäköisen? Onko esim. Jenni Haukio miesten mielestä kylmä. Mun mielestä Haukio on klassinen ujohko introvertti ja varmaan aika "vakava" mutta silti ystävällinen. Itse olen samanlainen. Ja monesti tuntuu että miesten mielestä vain ihan pyryharakasta naisesta säteilee lämpöä. Sitten ne ovat ihmeissään kun sitä lämpöä tosiaan säteilee vähän kaikille ja aina:)

[/quote]

Ujous tai introverttius sekoitetaan varautuneisuuteen ja ylimielisyyteen. Jos ei kehonkieli ole kauhean rohkea tai muuten osaa ottaa kunnolla kontaktia suomalaiseen mieheen (iskeminen vaatisi varmaan jotain apulappuja, mitä voisi heitellä miehelle), niin ei kauheasti lähesty kukaan kuin baarissa lauantaisin klo 1. Ah...suomalainen pariutumiskulttuuri.

Vierailija
12/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:36"]

[/quote]

[/quote]

Mikä on muka miesten mielestä vaivihkainen lähestyminen?

Vierailija
13/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mitä se on? Anna käytännön esimerkkejä!

ap

Vierailija
14/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nr. 8 särkisi sydämeni, mutta todennäköisesti en kuitenkaan kelpaisi hänelle.

Vierailija
15/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...

Vierailija
16/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:40"]

Nr. 8 särkisi sydämeni, mutta todennäköisesti en kuitenkaan kelpaisi hänelle.

[/quote]

???

viestin kirjoittaja

Vierailija
17/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

salilla ihailen kauempaa. en lähesty vaikka tekis mieli

Vierailija
18/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:39"]

[/quote]

[/quote]

Mitä se on? Anna käytännön esimerkkejä!

ap

[/quote]

Mies tulee kysymään sulta kaupassa että missähän jotakin tuotetta on.

Vierailija
19/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:37"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:31"]

Työttömänä

[/quote]

Mitkä asiat määrittää sen, että on eri sarjassa? Ja jos juttelet vaan niitä näitä, niin mistä voit tietää naisen kriteerit?

ap

[/quote]

Ulkonäkö, naisen ex-kumppanit, se mitä nainen kertoo itsestään (esim. kalliita lomia).

Vierailija
20/66 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 17:43"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen naisena ainakin niin höntti, etten vaan tajua yhtään tuollaista vaivihkaista lähestymistä :D kaverit sanoo, että sehän yritti iskeä, minä olen ihan että ai niinkö.... En mä tajunnut...

[/quote]

Jos mies tulee juttelemaan sulle, yrittää se vaivihkaa kartoittaa onko mitään mahdollisuuksia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän