YLLÄPITO!!! Sivulta toiselle siirtyminen mobiiliversiossa
Ei onnistu, linkit muihin sivuihin eivät välillä näy ja välillä näkyvät.
Olen huomannut että sivulle n pääsee lisäämällä /sivu/n osoitteen perään osoitepalkissa. Tämä vinkkinä muilla käyttäjille.
Kommentit (8)
Tää on niin paskaa kun tätä vikaa ei voi korjata. Itseä vituttaa viljellä kakkosia ja muita vituttaa kun keskustelut on kakkosia täynnä.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:34"]Tää on niin paskaa kun tätä vikaa ei voi korjata. Itseä vituttaa viljellä kakkosia ja muita vituttaa kun keskustelut on kakkosia täynnä.
[/quote]
Nyt ei enää tarvitse viljellä kakkosia, jos lisää esimerkiksi /sivu/2 osoitteen perään. Ap
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:40"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:34"]Tää on niin paskaa kun tätä vikaa ei voi korjata. Itseä vituttaa viljellä kakkosia ja muita vituttaa kun keskustelut on kakkosia täynnä.
[/quote]
Nyt ei enää tarvitse viljellä kakkosia, jos lisää esimerkiksi /sivu/2 osoitteen perään. Ap
[/quote]
ei toimi mun laitteella.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:39"]Ihana provo
[/quote]
???
Hyppii ja pomppii mutenkin koko sivu ja kännykällä kirjoittaessa pitää kirjoittaa sokkona. Ilmeisesti eivät edes aio korjata asiaa, koska on ollut jo jonkin aikaa.
Mun Samsungin kännyssä ei ole mitään osoiteriviä, mihin kirjoittaa tuota /2.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 21:31"]Ei onnistu, linkit muihin sivuihin eivät välillä näy ja välillä näkyvät.
Olen huomannut että sivulle n pääsee lisäämällä /sivu/n osoitteen perään osoitepalkissa. Tämä vinkkinä muilla käyttäjille.
[/quote]
Vinkkisi on annettu täällä jo monta kertaa. Ylläpidolle huudeltu myös useasti.