Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten naiset voi juosta?

Vierailija
26.12.2014 |

Kun tissit heiluu?

- mietiskelee mies 30v

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienitissiset parhaita mmm

Vierailija
22/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on melko tunnottomat, mutta todella isot tissit nykivät aika voimakkaasti rajun liikunnan aikana ja se tuntuu vähän epämiellyttävältä. Tiedän tämän miehenäkin, koska minulla oli ennen naisten tissit, mutta ne leikattiin pois. Tavisnaiselle riittää varmaan kunnolliset rintaliivit ihan hyvin tai sitten kiristävä paita. -mies-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:24"]Tissit on melko tunnottomat, mutta todella isot tissit nykivät aika voimakkaasti rajun liikunnan aikana ja se tuntuu vähän epämiellyttävältä. Tiedän tämän miehenäkin, koska minulla oli ennen naisten tissit, mutta ne leikattiin pois. Tavisnaiselle riittää varmaan kunnolliset rintaliivit ihan hyvin tai sitten kiristävä paita. -mies-
[/quote]

Mistä sinä naisten tissit sait ? Jos olet mies ?

Ap

Vierailija
24/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:22"]Mulla on A-kuppi. En käytä koskaan rintaliivejä. Hieman sattuu pomppiminen ja juokseminen, mutta siihen tottuu. Enemmän sattuisi liikunta rintaliiveillä, koska tuntuu, ettei pysty hengittämään. Ehkä vois hankkia jotkut urheiluliivit, mutten koe niitä niin tarpeellisiksi, kun pärjään ilmankin. Mutta joo.. en minäkään ymmärrä, miten D+ -kupin rinnoilla voi juosta.
[/quote]

Ai pahus. Nyt on pakko korjata omaa tekstiä. Tuskin kukaan rinnoillansa osaa juosta. Taikai tästäkin löytyy youtube-video. Tarkoitin, etten ymmärrä, miten joku D+ -rintainen pystyy juosta.

Vierailija
25/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillinen mies kyselee näin tyhmiä asioita. Eihän teillä ole yhtään järkeä päässä! Hah, voi elämä...

Vierailija
26/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:24"]Tissit on melko tunnottomat
[/quote]

Älä sano totuutena asioita, joista et tiedä yhtään mitään.

Vierailija
27/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vittu miten jälkeenjäänyttä taas. 

Vierailija
28/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:27"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:24"]Tissit on melko tunnottomat [/quote] Älä sano totuutena asioita, joista et tiedä yhtään mitään.

[/quote]Miehen ja naisen rinta on hyvin samankaltainen; samat hermot, mutta levinneisyys ja sijainti voi vähän vaihdella. Myös miehen rinnasta voi tulla nestettä. Gynekomastiassa miehen rinta on anatomisesti täsmälleen samanlainen kuin naisen.  -mies-

Vierailija
29/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:02"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:01"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:55"]Miten miehet voi juosta kun pippeli ja kassit heiluu? [/quote] Miten tämä nyt liittyy tähän mitenkään, ihan eri asia. Ap [/quote] Tämä kiinnostaisi minuakin :D Naiset laittaa hyvät urheiluliivit mutta mites miehet? Kireät bokserit vai annatteko heilua?

[/quote]Tavalliset uimahousumalliset alushousut riittää. Ilman housujakin voisi ehkä onnistua, sillä vehkeet kurtistuvat ja supistuvat rajussa liikunnassa todella dramaattisesti, mutta se tuntuisi varmasti oudolta. Jos tottuu käyttämään tiukkoja housuja, niin tuntuu oudolta kävellä pitkästä aikaa verkkareissa ja isoissa boksereissa, koska silloin paikkojen heilumisen tuntee koko ajan ja siitä tulee vähän alaston olo. Penistä ei hirveästi tunne, koska ilman erektiota se vie aika vähän tilaa, ei pysty edes teoriassa heilumaan yhtä paljon eikä siinä ole läheskään yhtä paljon painetta aistivia reseptoreja kuin kiveksissä. -mies-

Vierailija
30/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä ootte kun peukutatte mua

Ap

Vierailija
31/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:22"]Mulla on A-kuppi. En käytä koskaan rintaliivejä. Hieman sattuu pomppiminen ja juokseminen, mutta siihen tottuu. Enemmän sattuisi liikunta rintaliiveillä, koska tuntuu, ettei pysty hengittämään. Ehkä vois hankkia jotkut urheiluliivit, mutten koe niitä niin tarpeellisiksi, kun pärjään ilmankin. Mutta joo.. en minäkään ymmärrä, miten D+ -kupin rinnoilla voi juosta.
[/quote]

Ai pahus. Nyt on pakko korjata omaa tekstiä. Tuskin kukaan rinnoillansa osaa juosta. Taikai tästäkin löytyy youtube-video. Tarkoitin, etten ymmärrä, miten joku D+ -rintainen pystyy juosta.
[/quote]
Joku 65D ei edes ole iso kuppikoko. Huoh.

Vierailija
32/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 16:57"]Minua myös ihmetyttää miten ne voivat nukkua. Luulisi tissien menevän aina huonoon asentoon kun vaikka kääntää kylkeä. Ja vanhempana jos nukkuu selällään niin ne velloo sinne tänne kuin hyytelö. 
[/quote]

Näinhän se on. Pitää joskus asetella parempaan asentoon. Olispa pienet ja kiinteät tissit.

Vierailija
33/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:49"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:22"]Mulla on A-kuppi. En käytä koskaan rintaliivejä. Hieman sattuu pomppiminen ja juokseminen, mutta siihen tottuu. Enemmän sattuisi liikunta rintaliiveillä, koska tuntuu, ettei pysty hengittämään. Ehkä vois hankkia jotkut urheiluliivit, mutten koe niitä niin tarpeellisiksi, kun pärjään ilmankin. Mutta joo.. en minäkään ymmärrä, miten D+ -kupin rinnoilla voi juosta.
[/quote]

[/quote]
Joku 65D ei edes ole iso kuppikoko. Huoh.
[/quote]

Ehkä ei olekaan, mutta se on kuitenkin suurempi kuin A, enkä haluaisi itse sellaisten kanssa juosta.

Vierailija
34/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä meni rikki

Vierailija
35/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan juoksemista ihan muutenvain ja nukun mahallani t. 70D

Vierailija
36/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulkuset, kulkuset, ap:n hetkuaa ... Mitä eroa siinä nyt on, miten naisen rinnat tai miehen kulkuset hetkuvat juostessa?

Vierailija
37/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pyöräytän muutaman kierroksen elmukelmua rinnan ympäri ennen lenkille lähtöä.

Vierailija
38/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:24"]Tissit on melko tunnottomat, mutta todella isot tissit nykivät aika voimakkaasti rajun liikunnan aikana ja se tuntuu vähän epämiellyttävältä. Tiedän tämän miehenäkin, koska minulla oli ennen naisten tissit, mutta ne leikattiin pois. Tavisnaiselle riittää varmaan kunnolliset rintaliivit ihan hyvin tai sitten kiristävä paita. -mies-
[/quote]

Mistä sinä naisten tissit sait ? Jos olet mies ?

Ap
[/quote]

Tyhmä.. mietis nyt vielä kerran :D

Vierailija
39/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa muettkny

Vierailija
40/51 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja juossut kymmenkunta täysmaratonia ja nähnyt siellä muitakin naisia juoksemassa että kai tämäkin ihmeellisyys on mahdollista.

Vuosia juosseena tiedän, että juoksijanaisen kannattaa keskittyä tisseihin ja tossuihin eli hankkia parhaat liivit ja juoksukengät, mitä rahalla saa. Ne maksaa itsensä takaisin. Muulla ei ole niin väliä. Tuolla juoksupoluilla näkee välillä ihan hurjia tissinheiluttajia viimeisen päälle trenditrikoissa. Ei ihme, että moni nainee vihaa juoksemista. Juokseminen tuntuu ihan erilaiselta, kun on oikeat varusteet.