Pyysin miestä ostamaan vaniljatankoja, arvaa mitä toi.
Kommentit (49)
Miten voi olla noin tyhmä mies? Jos on kyse TANGOSTA niin miksi se edea KATSOO jotain ei-sinne-päinkääm olevaa tuotetta päin?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 17:22"]Miten voi olla noin tyhmä mies? Jos on kyse TANGOSTA niin miksi se edea KATSOO jotain ei-sinne-päinkääm olevaa tuotetta päin?
[/quote]
*Edes ja päinkään
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:37"]Ihmettelen että eikö sitä voi kysyä myyjältä jos ei ole hajuakaan siitä mitä on ostamassa?
[/quote]
Mitäs jos onkin kysynyt myyjältä, ja myyjä on vienyt rinkeliosastolle ja sanonut, että "vaniljatangot" ovat loppu...
Jos ei oo ikinä ostanu/käyttäny vaniljatankoa, ei voi tietä mistä löytyy, miltä näyttää. Ei mies laita muakaan ostamaan auton varaosia, kun en tajuaisi niistä mitään eikä kiinnosta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:25"]
Tuon vuoksi minä joudun hoitamaan kauppaostokset yksin. Jos mennään yhdessä, mies huokailee, että lähdetään jo kotiin ja minä stressaannun, kun haluaisin rauhassa miettiä mitä tarvitaan. Jos mies menee yksin, ei vertaile hintoja ja tuo mitä sattuu. Edellinen suuri moka oli, kun osti lohta grillaamista varten. Miehen vielä piti itse grillata. Tarjouslohen sijasta toi 1,5 kg kylmäsavustettua lohta, joka maksoi maltaita. Eilen pyysin auttamaan ruuanlaitossa eli laittamaan herneet. Mies otti hernepussin pakkasesta, kaatoi jäiset herneet kulhoon ja laittoi pöytään. Välillä ei tiedä leikkiikö se tyhmää, jotta pääsisi vähemmällä vai voiko joku oikeasti olla noin yksinkertainen. Mieheni kohdalla epäilen vahvasti tuota 1. vaihtoehtoa.
[/quote]
Apua, aika daiju :D Anteeksi. Meillä samanlainen täällä ;)
Jos minä laitan miehen kauppaan asialle, ja hän on epävarma, hän soittaa sieltä hyllyn vierestä ja kysyy tarkennusta, tai ottaa kuvan, ja kysyy: "Tämäkö?" tai "Mikä näistä?"
Tuli ekana mieleen, että toi jonkun vanilijatuoksukynttilän
Pyysin naista tuomaan kaupasta ruuveja, toi nauloja.
Itse aina kerron mitä tarkoitan, jos tiedän itse että listassa on jotain lähinnä miehen ulkoavaruudesta löytyvää.
Sama pätee myös toisinpäin, kyllä mies selittää mitä ja mistä pitää tuoda, jos on jotain minulle ufojuttua. 🙄
Vierailija kirjoitti:
Jos minä laitan miehen kauppaan asialle, ja hän on epävarma, hän soittaa sieltä hyllyn vierestä ja kysyy tarkennusta, tai ottaa kuvan, ja kysyy: "Tämäkö?" tai "Mikä näistä?"
Tämä toimii myös meillä. Sain kerran kuvan koko sidepaketti hyllystä, kun siellä ei ollut yllensä käyttämiäni siteitä. Mitäs sitten tilalle 😁
Pyysin vaimoa tuomaan rautakaupasta karminsäätöavaimen. Arvaa mitä toi? ei mitään kun ei löytänyt karminsäätöavainhyllykköä.
En ole laittanut koskaan miehen ostettavaksi sellaista, josta en voi olla varma, että tunnistaa ja tietää, mitä on ostamassa.
Eikä mies enää laita minua ostamaan sellaista, jota voin ostaa väärin. Kumpikin meistä jo uskoo, että toinen ostaa kuitenkin väärän tuotteen, jos vaan suinkin mahdollista.