Pyysin miestä ostamaan vaniljatankoja, arvaa mitä toi.
Kommentit (49)
Strippitangon?
Noei, ehkä vanilja-Eskimon?
niitä vanilja-tikkuja (pullataikinaa, semmoisia tikkumaisia, maistuu hiukan vaniljalta) ?
Kanelitankoja? Jäätelöä? Vanilja tikkarin?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 14:06"]niitä vanilja-tikkuja (pullataikinaa, semmoisia tikkumaisia, maistuu hiukan vaniljalta) ?
[/quote]nyt ollaan jo aika lähellä, koska tuollaisia mies varmaan luuli minun tarvitsevan, mutta ei löytänyt kaupasta. Toi sitten vaniljarinkeleitä :D
Heh joskus miehille pitäis olla mukana ostoslistat missä lukee tarkasti mitä pitää hankkia ja vielä tuotteiden kuvat vieressä.
Piparminttutankoja? Vaniljapuikkoja (jäätelöä)? valkosuklaatikkuja?
No, niitä mullekin tuli mieleen. Ne rinkelitaikinasta tehdyt vaniljatangot. Ihan taitaa olla vaniljatankoja nimeltäänkin?
Jotain tuollaista meilläkin aina tulee. Mitähän tässä viimeksi ratakiskosta väännettiinkään...
Tuon vuoksi minä joudun hoitamaan kauppaostokset yksin. Jos mennään yhdessä, mies huokailee, että lähdetään jo kotiin ja minä stressaannun, kun haluaisin rauhassa miettiä mitä tarvitaan. Jos mies menee yksin, ei vertaile hintoja ja tuo mitä sattuu. Edellinen suuri moka oli, kun osti lohta grillaamista varten. Miehen vielä piti itse grillata. Tarjouslohen sijasta toi 1,5 kg kylmäsavustettua lohta, joka maksoi maltaita.
Eilen pyysin auttamaan ruuanlaitossa eli laittamaan herneet. Mies otti hernepussin pakkasesta, kaatoi jäiset herneet kulhoon ja laittoi pöytään. Välillä ei tiedä leikkiikö se tyhmää, jotta pääsisi vähemmällä vai voiko joku oikeasti olla noin yksinkertainen. Mieheni kohdalla epäilen vahvasti tuota 1. vaihtoehtoa.
Mitä ihmettä? Mieheni aina kysyy täsmennystä jos ei tunnista jotain tuotetta listalta ja osaa kyllä vertailla kilohintoja, ihan perushommia. Yksin ja erikseen käydään kaupassa. Minä ehkä ostelen spontaanimmin erikoisjuttuja ja sovellan. Ei voi ymmärtää, että kukaan olisi kauppa-asioissa hidas ja tietämätön ellei toinen hoitamalla asiat anna toisen olla. Tai sitten on hidas mies älyltään. Tosin välinpitämättömyys ja laiskuus on pahempia syntejä kuin tyhmyys.
Ihmettelen että eikö sitä voi kysyä myyjältä jos ei ole hajuakaan siitä mitä on ostamassa?
Kanelitangon