Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jehovat kävi..

Vierailija
15.12.2014 |

Olivat rämpyttäneet ovikelloa talossa, koirat räkyttivät raivona, mutta minä olinkin ulkorakennuksessa.. Sieltä kun tulin, alkoi se "oletko pohdiskellut, mistä saat apua...."-pehmittely.. Ilman takkia palelin ja sanoin, ettei nyt yhtään kiinnosta ja lähdin menemään sisälle. Perässä tulivat ovelle ja tyrkyttivät lappusiaan, loukkaantuivat kun toistin, ettei yhtään kiinnosta. Tai en kyllä oo varma, olivatko jehovia.. Ketkä muut kiertää pareittain? Mormonit esittelevät itsensä kyllä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko niillä siniset haalarit?

Vierailija
2/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävivät minun oven takana ja kysyivät olenko kuullut jeesuksesta. Sanoin että minua ei kiinnosta työttömän äpärä puusepän satuseikkailut. Lähtivät suoraan menemään koko omakotialueen korttelistamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kuitenkaan ihan Jehova on ovellasi käynyt (Jumalan erisnimi). Mutta ehkpä Jehovan todistajat taikka mormoonit ovat olleet liikkeellä.

Vierailija
4/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:27"]Tuskin kuitenkaan ihan Jehova on ovellasi käynyt (Jumalan erisnimi). Mutta ehkpä Jehovan todistajat taikka mormoonit ovat olleet liikkeellä.
[/quote]

Nus nus taas. Aloitin otsikon "Jehovat" eli monikkomuoto ko. lahkon jäsenen kansanomaisesta nimityksestä. Myöhemmin kirjoitin "jehovia", pienellä alkukirjaimella, sanan merkitys sama kuin edellä, EI erisnimi! Dork..

Ap

Vierailija
5/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:27"]Tuskin kuitenkaan ihan Jehova on ovellasi käynyt (Jumalan erisnimi). Mutta ehkpä Jehovan todistajat taikka mormoonit ovat olleet liikkeellä. [/quote] Nus nus taas. Aloitin otsikon "Jehovat" eli monikkomuoto ko. lahkon jäsenen kansanomaisesta nimityksestä. Myöhemmin kirjoitin "jehovia", pienellä alkukirjaimella, sanan merkitys sama kuin edellä, EI erisnimi! Dork.. Ap

[/quote]

Nus nus itsellesi! Jehovan todistajat eivät ole lahko, vaan laillinen ja rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta.

Juutalaiset, Islamilaiset ja muut idän uskonnot ovat lahkoja, joilla ei ole kristillisyyden kanssa mitään tekemistä..

Vierailija
6/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:07"][quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:47"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:27"]Tuskin kuitenkaan ihan Jehova on ovellasi käynyt (Jumalan erisnimi). Mutta ehkpä Jehovan todistajat taikka mormoonit ovat olleet liikkeellä. [/quote] Nus nus taas. Aloitin otsikon "Jehovat" eli monikkomuoto ko. lahkon jäsenen kansanomaisesta nimityksestä. Myöhemmin kirjoitin "jehovia", pienellä alkukirjaimella, sanan merkitys sama kuin edellä, EI erisnimi! Dork.. Ap

[/quote]

Nus nus itsellesi! Jehovan todistajat eivät ole lahko, vaan laillinen ja rekisteröity uskonnollinen yhdyskunta.

Juutalaiset, Islamilaiset ja muut idän uskonnot ovat lahkoja, joilla ei ole kristillisyyden kanssa mitään tekemistä..
[/quote]

Sekopäitä kaikki. Terveisin ei ap

Vierailija
7/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 16:26"]

Kävivät minun oven takana ja kysyivät olenko kuullut jeesuksesta. Sanoin että minua ei kiinnosta työttömän äpärä puusepän satuseikkailut. Lähtivät suoraan menemään koko omakotialueen korttelistamme.

[/quote]

Nämä eivät olleet JW-jengiä, joka ei Jeesusta paljon arvosta ja esillä pidä.

Vierailija
8/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama mitä ovat mutta voisivat lopettaa sen ihmisten ahdistelun!
Sanoin monta kertaa etten ole kiinnoatunut heidän uskonnosta ja silti eivät lopettaneet. Vedin oven kiinni ja tunkivat postiluukusta ja jättivät vielä kasan rappuun ovien viereen. Voiko tuommoisesta roskaamisesta tehdä poliisille ilmoituksen?

Vierailija
9/9 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2014 klo 17:07"]

[/quote]Kerro minulle, mitä tekemistä jehovantodistajilla on kristillisyyden kanssa?!