Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääsin Victoria's Secret Enkeliksi!

Vierailija
25.12.2014 |

Minusta tulee siis heidän uusi mallinsa. Ensi vuonna alkaa enkelin työt! Olen niin ihmeissäni, voiko tämä olla mahdollista?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:41"]

Mä pääsin niiden mustaksi enkeliksi, laulan tietyn death metal biisin samalla kun ratsastan mustalla hevosella lavalle, paholaishevosella jonka silmät on punaiset ja se syöksee tulta! Minulla tulee kuulemma olemaan mustat niittiset nahkasiivet selässä ja mustat nahkarintsikat ja mustat pitsihousut. Olen VSn historian ensimmäinen musta enkeli näytöksessä, tulenhan heavy metalin tunnetusta maasta eli Suomesta :)))

[/quote]

Sori, mutta tuo ei sovi VS:n tyyliin... 

Vierailija
42/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en päässyt enkeliksi mutta ottivat minut siihen lavalle esittämään väliajalla kalsari-performassini .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en päässy, kun on liian isot tissit, muuten oisin kyl päässy!

Vierailija
44/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes ens vuonna nähdää sit!!!11 jipiii 

Vierailija
45/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:36"]

Onneksi olkoon. En tiennytkään että ensi vuonna tulee XXXL-kokoisille tytöille suunnattu mallisto.

[/quote]

Öh mistä tuon keksit? Olen kyllä kokoa XS ! 

[/quote]

Pahoittelen. En tiennyt että pääsetkin mainostamaan mallistoa lapsille.

Vierailija
46/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kans!

Vierailija
47/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:41"]

Mä pääsin niiden mustaksi enkeliksi, laulan tietyn death metal biisin samalla kun ratsastan mustalla hevosella lavalle, paholaishevosella jonka silmät on punaiset ja se syöksee tulta! Minulla tulee kuulemma olemaan mustat niittiset nahkasiivet selässä ja mustat nahkarintsikat ja mustat pitsihousut. Olen VSn historian ensimmäinen musta enkeli näytöksessä, tulenhan heavy metalin tunnetusta maasta eli Suomesta :)))

[/quote]

Sori, mutta tuo ei sovi VS:n tyyliin... 

[/quote]

Sori, mutta ne muuttaa tyylisuuntaansa rokimmaksi ensi vuonna, ja kun saivat ensimmäisen suomalaisen mallinsa lavalle :)

Vierailija
48/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorii mutta mä pääsin Adalmiina's Secretin malliksi, isoon samppanjalasiin kellumaan! Mitäs siihen sanotte luuserit? :D

Vierailija
49/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulleki ne soitti ja kysyi että haluanko mäkin alusvaatteita esitteleväksi mankeliksi, mutten halunnu.

Vierailija
50/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha juttu. Laittoivat mullekin somessa viestiä ja postissa lähettivät 10000. En suostunut. Jatkan Anttilan kuvaston mallina, jotain tyyliä!

Vierailija
51/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ihanaa, Victorias Secret muuttaa mallistonsa suomalaisille persjalkaisille sopivaksi!

Vierailija
52/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:20"]

Mutta ihanaa, Victorias Secret muuttaa mallistonsa suomalaisille persjalkaisille sopivaksi!

[/quote]

Ne alkaa tekeen perseisille tukkijaloille sopivia stringejä jotka kiskotaan puoleen selkään jotta jalat näyttäis pidemmiltä takaapäin! :DDD

Vierailija
53/53 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saavun sinne näytöslavalle! Tunnistatte minut kananpersetukasta, selluliitista,piikkilanka  tatuoinneista, röökistä huulessa, jaloissa roikkuvista kakaroista, siipeni teen ulosottokuiteista ja Kelan lausunnoista.ja alushousut vaihdan röökiaskiin takahuoneessa.Tuun sitte lavalle pieruverkkareissa. Taidan sulautua massaan kun on niin paljon muitakin av-mammoja siellä näytöslavalla.