Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti tai tulot, mutta eikö kannattaisi?
Aika tavalla eritasoisesti voi elää, jos naisen palkka on alle 2000e tai vaikka 4000e
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmisille on kumppanin tulot tärkeät.
Itse seurustelin kerran yli 100t tienaavan naisen kanssa mutta en minä häneltä euroakaan saanut enkä sitä odottanutkaan.
Mitä se minua hyödyttää onko tulot 100t vai 30t?
Omituista sikäli, että naisia kyllä hyödyttää miehen 100t tulot paremmin kuin miehen 30t tulot.
Miksi? Eikö kyseessä ole ihan oma valinta? Se 100 k tienaava mies voi haluta pitää rahat erillään ihan yhtä lailla kuin 10 k tienaava mies.
Toki kiinnostaa. Oispa mukava vaikka treffata samalla alalla työskentelevää naista. Harmi kun niitä ei oikein näe koodarina. Seksihommat kiinnostaa aika vähän koska testot on alle viiterajojen (jokin synnynnäinen vika).
No ei kannattaisi. Kun nykyisilläkään kriteereillä ei ole kumppania löytynyt, miksi ottaa yksi kriteeri lisää?
Jos itse tienaa paljon on aivan sama onko palkka 2000 vai 4000.
Miksi pitäisi kiinnostaa. Tärkeintä on että käy töissä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä. Mistä keksit ettei kiinnostaisi?
Itsehän nuo ovat palstalla sanoneet, että naisen arvo on vain ulkonäössä, muulla ei ole väliä. Heti perään valittavat kuitenkin, että mies joutuu kaiken kustantamaan naiselle. Kannattaisi ehkä miettiä niitä valintakriteerejä tarkemmin, kun puolisoaan valitsee.
N-
Palatalta voi poimia minkä argumentin vain, enemmän tämä kertoonin sinun älykkyydestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No johan tässä kapenisi markkina entisestään, jos täysijärkisen ja hyväluonteisen naisen tulisi olla lisäksi hyvätuloinenkin.
Nytkin tuntuu jo vaikealta löytää seuraa vaikka ei ole kuin kaksi ehtoa.
Jos kukaan nainen ei ole täysjärkinen seurassasi niin pitäisikö huolestua?
Ei suinkaan. Olen omillaan toimeen tuleva nuori mies, joka nauttii omasta elämästä tällaisenaankin. Kiitos kysymästä :) -sama
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos mies tienaa vaikka 10000, niin naisen tuloilla ei ole väliä. Mutta jos mies tienaakin sen 4000 tai jopa alle, niin perheen yhteisissä tuloissa naisen tulot vaikuttaa aika paljon.
Melko hulppeaa elämää elää sellaiset perheet, joissa molemmat tienaa sen 10000. Tiedän yhden sellaisen. Mies on hammaslääkäri ja vaimo juristi.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen niin, että jos haluan rahaa, haluan tienata sen itse. En innostu perinnöistäkään tai muista vastaavista lahjoituksista. Itse ansaittu raha tuntuu paremmalta, ansaitulta. Parisuhdetta etsiessä olen kiinnostunut naisesta, en hänen pankkitilistä tai statuksesta.
Miksi tällä palstalla sitten on oletus että naisia kiinnostaa miehissä nimenomaan status ja pankkitili? Naisetkin tienaavat Suomessa omat rahansa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen korkea tulotaso ja sosioekonominen asema tarkoittaa suurimmalle osalle miehistä, ettei sellaiseen naiseen ole mitään mahkuja.
Puhut täysin omista kuvitelmistasi. Silloin, kun normaalit ihmiset törmäävät toisiinsa, niin ellei se päällepäin näy, niin ei omalla varakkuudella pröystäile kuin ne, joilla sitä on vain vähän verrattuna aiempaan köyhäilyyn. Sama koskee koulutusta ja muutakin asemaa. Aika iso osa naisista pyrkii opiskelemaan aloja, joihin heillä vain harvoin on oikeasti kykyjä ja lahjakkuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen niin, että jos haluan rahaa, haluan tienata sen itse. En innostu perinnöistäkään tai muista vastaavista lahjoituksista. Itse ansaittu raha tuntuu paremmalta, ansaitulta. Parisuhdetta etsiessä olen kiinnostunut naisesta, en hänen pankkitilistä tai statuksesta.
Miksi tällä palstalla sitten on oletus että naisia kiinnostaa miehissä nimenomaan status ja pankkitili? Naisetkin tienaavat Suomessa omat rahansa.
Ei se ole mikään oletus, vaan fakta. Naisilla on geeneissä se, että yrittävät naida ylöspäin.
Miehet olisivat homoja jos tämmöiset asiat kiinnostaisivat. Naisessa kiinnostaa muut asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo ap:n mainitsemat palkka-erot nyt niin suuret ole kun niistä poimitaan verot pois.
Ei mitään merkittävää vaikutusta tuon jälkeen. Tärkeintä on se, että selviää arjesta. Ja molemmilla noilla palkoilla selviää, myös vähemmälläkin selviää.
Jos vaikka nettona ero olis vaan 1000e/kk, niin sillä saa jo melkoisesti kivemman asunnon ja vaikka matkustelua. Selviäähän sitä hengissä vaikka takuueläkkeella, muttei se elämä kummoista ole.
No mistäs sinä sen tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Status ei välttämättä suoranaisesti liity rahaan, siksi itsekin erottelit sen tuosta pankkitilistä.
Pankkitiliin liittyen: miksi nainen ottaisi vähemmän rahaa kun voi ottaa enemmänkin?
Nämä ovat erittäin yksinkertaisia asioita. Miten näitä ei ymmärretä/tiedetä vieläkään?
Vierailija kirjoitti:
Tienaan itse sen verran, että naisen tuloilla ei ole merkitystä
Jeo, mutta muilla arvoilla sitäkin enemmän.
mies53v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, jos mies tienaa vaikka 10000, niin naisen tuloilla ei ole väliä. Mutta jos mies tienaakin sen 4000 tai jopa alle, niin perheen yhteisissä tuloissa naisen tulot vaikuttaa aika paljon.
En tiedä miehistä, mutta minä tienaan lähes 10 000 eikä sillä Suomen verotuksella ja pk-seudun elintasokustannuksilla juhlita jos puoliso on varaton. Varsinkaan jos on lapsia. Vanha okt lähiössä ja pari vuotta vanha perusauto pihassa. Velkaa hampaisiin asti. Elintasoluokka uusi iso omakotitalo ja uusi Audi vaatii vielä enemmän rahaa tai kaksi jotka tienaa edes suht koht hyvin.
Ja Suomen verotuksellahan ei ole mitenkään yhdentekevää miten se perheen kokonaisansio jakautuu. Olisi paljon parempi tienata 2 x5000 kuin 0+10000.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi ihmisille on kumppanin tulot tärkeät.
Itse seurustelin kerran yli 100t tienaavan naisen kanssa mutta en minä häneltä euroakaan saanut enkä sitä odottanutkaan.
Mitä se minua hyödyttää onko tulot 100t vai 30t?
Kun ryhdytään samaan talouteen, eli perustetaan perhe, niin onhan perheen elintaso 50% riippuvainen siitä puolison tulotasosta, jos sun tulot on vaikka 30 tuhatta, niin ihan eri elintaso teidän perheelle muodostuu jos siihen yhdistetään toinen 30 tuhatta tai 100 tuhatta. Ihan erilaisen talon voi ostaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä. Mistä keksit ettei kiinnostaisi?
Itsehän nuo ovat palstalla sanoneet, että naisen arvo on vain ulkonäössä, muulla ei ole väliä. Heti perään valittavat kuitenkin, että mies joutuu kaiken kustantamaan naiselle. Kannattaisi ehkä miettiä niitä valintakriteerejä tarkemmin, kun puolisoaan valitsee.
N-
Älä turhaan mieti miesten naismakua, ei se sinua koske
Omituista sikäli, että naisia kyllä hyödyttää miehen 100t tulot paremmin kuin miehen 30t tulot.