Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti tai tulot, mutta eikö kannattaisi?
Aika tavalla eritasoisesti voi elää, jos naisen palkka on alle 2000e tai vaikka 4000e
Kommentit (118)
No johan tässä kapenisi markkina entisestään, jos täysijärkisen ja hyväluonteisen naisen tulisi olla lisäksi hyvätuloinenkin.
Nytkin tuntuu jo vaikealta löytää seuraa vaikka ei ole kuin kaksi ehtoa.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaa kyllä. Mistä keksit ettei kiinnostaisi?
Itsehän nuo ovat palstalla sanoneet, että naisen arvo on vain ulkonäössä, muulla ei ole väliä. Heti perään valittavat kuitenkin, että mies joutuu kaiken kustantamaan naiselle. Kannattaisi ehkä miettiä niitä valintakriteerejä tarkemmin, kun puolisoaan valitsee.
N-
Vierailija kirjoitti:
No johan tässä kapenisi markkina entisestään, jos täysijärkisen ja hyväluonteisen naisen tulisi olla lisäksi hyvätuloinenkin.
Nytkin tuntuu jo vaikealta löytää seuraa vaikka ei ole kuin kaksi ehtoa.
Jos kukaan nainen ei ole täysjärkinen seurassasi niin pitäisikö huolestua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän nuo ovat palstalla sanoneet, että naisen arvo on vain ulkonäössä, muulla ei ole väliä. Heti perään valittavat kuitenkin, että mies joutuu kaiken kustantamaan naiselle. Kannattaisi ehkä miettiä niitä valintakriteerejä tarkemmin, kun puolisoaan valitsee.
N-
Aijaa no jos palstalla niin lukee. Kuvittelin, että minulle naisen koulutus ja ammatti olisi ollut merkitsevä, mutta näemmä erehdyin.
No tuloja ei ole kysytty vissiin ikinä. Mutta kyllä ammatti saattaa vaikuttaa. Eikä aina positiivisesti. Olen ns. miestenalalla ja on joskus selvästi deittiä häirinnyt. Oletan että joidenkin miehisyyden päälle sitten käy se, että nainen on siinä asiassa parempi, kun olen ammattilainen. Kun en ole mitenkään miesmäinen, joten ei johdu siitä.
Onneksi mieheni tienaa hyvin saadakseen haluamansa elintason. Pienet tuloni on vain plussaa siihen päälle.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Kaikkein tärkeintä on, että nainen on mielestäni mukava.
No ei nuo ap:n mainitsemat palkka-erot nyt niin suuret ole kun niistä poimitaan verot pois.
Ei mitään merkittävää vaikutusta tuon jälkeen. Tärkeintä on se, että selviää arjesta. Ja molemmilla noilla palkoilla selviää, myös vähemmälläkin selviää.
Miehiä ei kiinnosta vapaa-ajalla puhua työasioista. Paljon ansaitsevien naisten elämä on lähes pelkkää työntekoa ja se ei ole hyvä asia.
Kyllä kiinnostaa. Mä yritin silloin kun riiasin vaimoani hoputtaa häntä valmistumaan yliopistosta että hän pääsisi kunnon töihin. Valitettavasti hoputtamisellani ei ollut vaikutusta. Mä olin typerä romantikko joka kuvitteli että kyllä se siitä.
Toinen juttu että jonkun nutturapäisen juristi-uranaisen kanssa ei olisi ollut mitään yhteistä.
Ei kiinnosta ei, mutta varallisuus kiinnostaa kyllä.
Toki naisen palkka ja omaisuuskin kiinnostaa. Niillä vain on vähemmän painoarvoa kuin luonteella ja ulkonäöllä. Kaikilta osin täydellisiä on harvassa, joten jos jostain pitää tinkiä, niin koulutuksesta, ammatista, tuloista ja varallisuudesta.
Vaimo on tosin varakas, mutta en ole vielä keksinyt, mitä hyötyä siitä minulle käytännössä on. En minä voi hänen omaisuuttaan tuhlata.
Vierailija kirjoitti:
No ei nuo ap:n mainitsemat palkka-erot nyt niin suuret ole kun niistä poimitaan verot pois.
Ei mitään merkittävää vaikutusta tuon jälkeen. Tärkeintä on se, että selviää arjesta. Ja molemmilla noilla palkoilla selviää, myös vähemmälläkin selviää.
Jos vaikka nettona ero olis vaan 1000e/kk, niin sillä saa jo melkoisesti kivemman asunnon ja vaikka matkustelua. Selviäähän sitä hengissä vaikka takuueläkkeella, muttei se elämä kummoista ole.
Miehenä ajattelen niin, että jos haluan rahaa, haluan tienata sen itse. En innostu perinnöistäkään tai muista vastaavista lahjoituksista. Itse ansaittu raha tuntuu paremmalta, ansaitulta. Parisuhdetta etsiessä olen kiinnostunut naisesta, en hänen pankkitilistä tai statuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta vapaa-ajalla puhua työasioista. Paljon ansaitsevien naisten elämä on lähes pelkkää työntekoa ja se ei ole hyvä asia.
Minä tienaan 4000e/kk ja käyn töissä 8-16, ja työasioista ei ole mitään tarvetta jauhaa kotona.
Miehiä hävettää elää naisen kustannuksella, joten kuitenkin molemmilla olisi vain omat rahat. Pienituloinen nainenkin useimmiten haluaa elää omilla rahoilla. Niinpä ylimääräisestä rahasta ei olisi mitään iloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tienaan 4000e/kk ja käyn töissä 8-16, ja työasioista ei ole mitään tarvetta jauhaa kotona.
Miksi keskituloisen pitäisi jauhaa työasioista kotona?
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen niin, että jos haluan rahaa, haluan tienata sen itse. En innostu perinnöistäkään tai muista vastaavista lahjoituksista. Itse ansaittu raha tuntuu paremmalta, ansaitulta. Parisuhdetta etsiessä olen kiinnostunut naisesta, en hänen pankkitilistä tai statuksesta.
Mutta sua ei haittaa, jos nainen ei tienaa itse, vaan rahoitat sen elintason minkä mitä haluat elää teille molemmille?
Naine tuhlaa sen 4000 e ihan samalla tavalla kun 2000e. Kato nykyään on naisen rahat ja perheen yhteiset rahat. Lidäksi mä haluan hyvää seksiä kauniilta naiselta enemmän kun lisää rahaa