Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti tai tulot, mutta eikö kannattaisi?
Aika tavalla eritasoisesti voi elää, jos naisen palkka on alle 2000e tai vaikka 4000e
Kommentit (118)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen niin, että jos haluan rahaa, haluan tienata sen itse. En innostu perinnöistäkään tai muista vastaavista lahjoituksista. Itse ansaittu raha tuntuu paremmalta, ansaitulta. Parisuhdetta etsiessä olen kiinnostunut naisesta, en hänen pankkitilistä tai statuksesta.
Mutta sua ei haittaa, jos nainen ei tienaa itse, vaan rahoitat sen elintason minkä mitä haluat elää teille molemmille?
Miksi tämä kiinnostaa tai haittaa sinua? Sivusta
Varakkaat naiset yleensä toimivat ja ajattelevat niin, että rahat ovat heidän omiaan eikä yhteisiä, joten sillä ei juurikaan ole käytännön merkitystä onko rikkaan vai köyhän naisen kanssa. Ehkä yhteinen asunto on hienompi rikkaan naisen kanssa, koska se on mahdoton omia vain itselleen.
Kiinnostaa tietysti. Minulle oli tärkeää ettei puoliso ole vuorotöissä. Kahden vuorotyöläisen lapsena muistan varsin hyvin vanhempieni ärtymyksen asiasta. Vähän yhteistä aikaa ja siten mahdollisuuksia tehdä asioita perheenä tai kahdestaan. Harvat yhteiset vapaapäivät kortilla ja niihin sitten kasautui valtavasti hoidettavia asioita ja muuta ohjelmaa.
Lapsiperhe-elämää halunneena ja keskituloiseen ammattiin opiskelleena oli merkitystä myös puolison oletettavalla ansiotasolla. Oletettavalla siksi, että opiskelijoina asia oli vasta edessä tulevaisuudessa. Jos puoliso olisi pienipalkkainen, niin sellaisen perusmukavan elintason saavuttaminen olisi vaikeaa. Haasteen se loisi myös perhevapaille yms. Olen halunnut olla kotona pienten lasten kanssa tasavertaisesti vaimoni kanssa. Molempien ansiotason ollessa samaa luokkaa ei siitä ole siksikään tullut haastetta.
Miehille tärkein asia naisessa on ulkonäkö, millään muulla ei ole väliä.
Olen huomannut saman, että harvat miehet deittipalstalla kysyy koulutusta tai työpaikka heti alkuun. Minustakin kyllä muut asiat on tärkeämpiä. Olen ajatellut sen johtuvan siitä, että mies olettaa naisen joka tapauksessa olevan pienempituloinen ja on valmis maksamaan. Kerran työttömänä ollessani vain yksi mies kysyi aluksi työpaikkaa, ja poisti mätsin kun työtä ei ollut. Muita ei ole haitannut. Huvittavinta oli, että yksi avulias mies ehdotti, että alkaisin perhepäivähoitajaksi, kun siihen kouluttautuminen on nopeaa. Hän ei edes kysynyt missään vaiheessa viikkoja kestänene tutustumisen aikana, jos minulla vaikka sattuisi olemaan korkeakoulututkinto ja pitkähkö ura arvostetulla alalla (kuten on), vaan oletti näemmä kokemustensa perusteella, ettei mitään koulutusta edes ole :)
Vierailija kirjoitti:
Miehille tärkein asia naisessa on ulkonäkö, millään muulla ei ole väliä.
Pitää olla myös liukas pimpero ja antavainen mieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta vapaa-ajalla puhua työasioista. Paljon ansaitsevien naisten elämä on lähes pelkkää työntekoa ja se ei ole hyvä asia.
Minä tienaan 4000e/kk ja käyn töissä 8-16, ja työasioista ei ole mitään tarvetta jauhaa kotona.
Miksi keskituloisen pitäisi jauhaa työasioista kotona?
Täältä saa jatkuvasti lukea kuinka sinkkunaiset toivovat, että parisuhteessa sparrattaisiin toisiaan työasioissa. Tällainen ei kovin paljon miehiä kiinnosta muutenkin vähäisellä vapaa-ajalla.
Tottakai kannattaa kiinnostaa, JOS on varaa sellaiseen.
Meidän suvussa on useita miehiä vanhuksista parikymppisiin, joilla on itseään muutaman vuoden vanhempi lääkäri/ekonomi/juristi vaimona.
Näillä miehillä on ihan eri tavalla stressitön ja mukavampi elämä kuin monilla muilla miehillä, mutta ovat komeita, sivistyneitä ja itsevarmoja, eli ovat voineet valita jotain muuta kuin perusnaisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä ei kiinnosta vapaa-ajalla puhua työasioista. Paljon ansaitsevien naisten elämä on lähes pelkkää työntekoa ja se ei ole hyvä asia.
Minä tienaan 4000e/kk ja käyn töissä 8-16, ja työasioista ei ole mitään tarvetta jauhaa kotona.
Täältä saa jatkuvasti lukea kuinka sinkkunaiset toivovat, että parisuhteessa sparrattaisiin toisiaan työasioissa. Tällainen ei kovin paljon miehiä kiinnosta muutenkin vähäisellä vapaa-ajalla.
Etenkin kun puolisot ovat yleensä eri aloilla. Juristin on hankalaa lääkäriä sparrata.
Luulisi, että sillä on merkitystä. Käytäntö on kuitenkin osoittanut, että jos naisella on hyvä perse ja nätti naama, niin millään muulla ei ole merkitystä.
Niin, ulkokänö edellä valitaan vaimo, ja vielä sellainen jolla on kallis maku. Ja sitten itketään kun nainen haluaa omakotitalon ja sisustuksen uusimisen säännöllisesti, kaikkia lomamatkoja ja ties mitä. Ja mies joutuu kaiken kustantamaan, kun eihän niitä jollain kampaajan palkalla makseta.
Vierailija kirjoitti:
No johan tässä kapenisi markkina entisestään, jos täysijärkisen ja hyväluonteisen naisen tulisi olla lisäksi hyvätuloinenkin.
Nytkin tuntuu jo vaikealta löytää seuraa vaikka ei ole kuin kaksi ehtoa.
hienoa!oikea mies!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heräät aamulla töihin ja vietät puolet päivästä töitä tekemällä. Töistä väsyneenä kotiin naisen luokse, joka haluaa viettää illan puhumalla töistä. Yöksi nukkumaan ja aamulla taas töihin, töiden jälkeen taas illalla kotiin puhumaan töistä. Kuka hullu tästä unelmoi??
Tienaan itse sen verran, että naisen tuloilla ei ole merkitystä
Ei kiinnosta naisen palkka eikä oma. Tärkeintä on pitää siitä, mitä tekee.
Siis mikä juttu tää on, että hyväpalkkaiset naiset haluaa iltaisin puhua työasioita? Enpä ole ennen kuullut.
Kiinnostaa toki, mutta pariutumisessa on kysymys paljon muustakin.
1. puolisoehdokkaan pitää olla kiinnostunut minusta, jos tämä ehto ei täyty, muu on turhaa.
2. Henkilön täytyy olla myös minun mielestäni persoonana kiinnostava, jos aion hänen kanssaan jakaa elämäni.
3. Elämänarvojen tulee olla suurinpiirtein samanlaiset.
4. Puolison täytyy olla seksuaalisesti puoleensavetävä.
Tämähän ei tarkoita aina instatyrkkylookia, monen näköiset naiset viehättävät eri miehiä.
Olen naimisissa, jos asia jotakin kiinnostaa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä hävettää elää naisen kustannuksella, joten kuitenkin molemmilla olisi vain omat rahat. Pienituloinen nainenkin useimmiten haluaa elää omilla rahoilla. Niinpä ylimääräisestä rahasta ei olisi mitään iloa.
No ei tosiaan kyllä hävetä, lokkimiehiä on hirvittävän paljon nuoremmassa polvessa.
Nuorista miehistä en tiedä, mutta vanhan liiton miehiä hävettää.
Ei minulla mitän vastaan ole jos nainen on varakas, mutta se ei voi olla lähtökohta. Rahapuoli on ihan yks hailee jos naisessa on muuten asiat kohdallaan. Olen tyytyväinen elämäntyyliini yksinkin, en tarvitse sillä puolella mitään kohotusta.
No ei tosiaan kyllä hävetä, lokkimiehiä on hirvittävän paljon nuoremmassa polvessa.