Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehiä ei kiinnosta naisen ammatti tai tulot, mutta eikö kannattaisi?

Vierailija
22.10.2021 |

Aika tavalla eritasoisesti voi elää, jos naisen palkka on alle 2000e tai vaikka 4000e

Kommentit (118)

Vierailija
41/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi kiinnostaa? Kaikkein tärkeintä on, että nainen on mielestäni mukava.

Joillakin ihmisillä on esimerkiksi haaveita siitä, minkä kokoisen perheen haluavat ja missä sen haaveen haluavat toteuttaa. Tietysti, jos sinulle riittää vuokrakaksio Mellunmäessä niin naisen tuloilla ei ole merkitystä, tärkeämpää on, että se on myös hänen haaveensa, ja toisaalta jos sinun tuloillasi yksin maksaa okt:n Paloheinässä niin silloinkaan se ei ole ongelma.

Useimmat ihmiset kuitenkin haluavat jonkin tasoiset puitteet elämälleen ja yleensä siinä vaiheessa helpottaa suunnattomasti, jos on suunnilleen sama elintaso.

Vierailija
42/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa kyllä. Mistä keksit ettei kiinnostaisi?

Itsehän nuo ovat palstalla sanoneet, että naisen arvo on vain ulkonäössä, muulla ei ole väliä. Heti perään valittavat kuitenkin, että mies joutuu kaiken kustantamaan naiselle. Kannattaisi ehkä miettiä niitä valintakriteerejä tarkemmin, kun puolisoaan valitsee.

N-

Mitä olen täällä moisia vastauksia nähnyt ovat ne tulleet lähinnä naisilta. "Miehiä kiinnostaa vain ulkonäkö ja seksi." Muutamaa älyvapaata tapausta lukuun ottamatta tämä tuskin kenestäkään miehestä pitää paikkaansa. Samoin tulot kiinnostavat, mutta vain siihen pisteeseen, että nainen tulee toimeen itsenäisesti. Sillä onko tulot 2000 tai 4000 ei ainakaan minulle ole merkitystä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei halua itseään pienempituloista miestä, koska sehän tarkoittaa, että elintaso laskee. Miehiä elintason lasku ei haittaa jos vaan elin nousee.

Vierailija
44/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No johan tässä kapenisi markkina entisestään, jos täysijärkisen ja hyväluonteisen naisen tulisi olla lisäksi hyvätuloinenkin.

Nytkin tuntuu jo vaikealta löytää seuraa vaikka ei ole kuin kaksi ehtoa.

Tämä. Kun jätin pois tuon hyvätuloisuusvaatimuksen niin vihdoin löysin hyvän naisen. Kun pikkurahasta ei ole pulaa niin turha vaatimus.

Vierailija
45/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on hyvä ja arvostettu ammatti, nettotulot 4500 eur kk: ssa. Olen eron jälkeen ollut sinkku jo viisi vuotta. Ammatilla en ole saanut mitään ekstra arvostusta miesten silmissä. Yksi mies sanoi suoraan, että vika on ikä 50+. Hyvin toimeentuleva mies saa helposti 40+ naisen. Ja useimmat miehet tienaa riittävästi, eikänaisen tuloilla ole väliä.

Vierailija
46/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri on superkaunis, mutta raha-asiansa pahasti sössinyt luottotiedoton pätkä työtä tekevä yh. Mutta tasokkaita, korkeastikoulutettuja ja hyvin tienaavia miehiä riittää jonoksi. Miehet maksaa tälle aina kaikkki ravintolalillalliset, lomamatkat ym. Lemppaa ne sitten pienimmästäkin virheestä.

Nyt taas uusi kunnollinen ja hyvin tienaava diplomi-insinööri koukussa, miehiä on helppo käyttää hyväksi.

Vierailija
47/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on superkaunis, mutta raha-asiansa pahasti sössinyt luottotiedoton pätkä työtä tekevä yh. Mutta tasokkaita, korkeastikoulutettuja ja hyvin tienaavia miehiä riittää jonoksi. Miehet maksaa tälle aina kaikkki ravintolalillalliset, lomamatkat ym. Lemppaa ne sitten pienimmästäkin virheestä.

Nyt taas uusi kunnollinen ja hyvin tienaava diplomi-insinööri koukussa, miehiä on helppo käyttää hyväksi.

Ilmeisesti ne miehet ei ole superkomeita, joten ei tuossa mitään ihmeellistä ole.

Ihan perus, että tavallisemman näköiset miehet maksaa tavalla tai toisella superkauniin seurasta.

Vierailija
48/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on ns. "elämäni nainen" niin eipä paljon kiinnostele muut asiat. Itselle osui sellainen kohdalle kolmisenkymmentä vuotta sitten. Eikä kyllä muistaakseni ollut paljon päinvastaistakaan kiinnostusta, varmaan oli ainakin vuosi tunnettu kun sattui kysymään että "mitä sinä oikein teet työksesi" ;)

Vierailija
49/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen niin, että jos haluan rahaa, haluan tienata sen itse. En innostu perinnöistäkään tai muista vastaavista lahjoituksista. Itse ansaittu raha tuntuu paremmalta, ansaitulta. Parisuhdetta etsiessä olen kiinnostunut naisesta, en hänen pankkitilistä tai statuksesta.

Niin ja mielelläänhän siinä mies on vähänkuin "maksajan" roolissa muutenkin jos varattomampi nainen on valmis tyydyttämään petipuolella ja kodinhoitokin pelaa. Ikäänkuin sellaista hyväksytympää kotiorja/seksipalvelua.

Vierailija
50/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei halua itseään pienempituloista miestä, koska sehän tarkoittaa, että elintaso laskee. Miehiä elintason lasku ei haittaa jos vaan elin nousee.

Naiset selittää tuon sillä, että pelkäävät köyhemmän miehen alkavan loisimaan heidän rahoillaan. Mutta ilmeisesti se nainen usein itseään varakkaampaa miestä hakiessaan ei sitten tee niin, tai se ei ole yhtä paha juttu.

Vierailija
51/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi ihmisille on kumppanin tulot tärkeät.

Itse seurustelin kerran yli 100t tienaavan naisen kanssa mutta en minä häneltä euroakaan saanut enkä sitä odottanutkaan.

Mitä se minua hyödyttää onko tulot 100t vai 30t?

Vierailija
52/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehiä ei kiinnosta vapaa-ajalla puhua työasioista. Paljon ansaitsevien naisten elämä on lähes pelkkää työntekoa ja se ei ole hyvä asia.

Minä tienaan 4000e/kk ja käyn töissä 8-16, ja työasioista ei ole mitään tarvetta jauhaa kotona.

Miksi keskituloisen pitäisi jauhaa työasioista kotona?

Jotkut jauhaa jatkuvasti työasioista kotona jotkut ei. Mun isä oli sellaien että kyllästymiseen asti jauhasi. minä en jauhaa paitsi siloin kun on julistettu YT:t.

Vierailija
53/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseessä on ns. "elämäni nainen" niin eipä paljon kiinnostele muut asiat. Itselle osui sellainen kohdalle kolmisenkymmentä vuotta sitten. Eikä kyllä muistaakseni ollut paljon päinvastaistakaan kiinnostusta, varmaan oli ainakin vuosi tunnettu kun sattui kysymään että "mitä sinä oikein teet työksesi" ;)

Jos mies ei olisi minulta vuoteen kysynyt, mitä teen työkseni, mies olisi kyllä minusta ihan järkyttävän itsekeskeinen eikä todellakaan yhtään kiinnostunut minusta ihmisenä. Kyllähän opiskeluala ja ammatti on yksi ihmisen elämän keskeisimpiä asioita, ja kertoo todella paljon ihmisen arvoista ja kiinnostuksenkohteista.

Mutta vuotta en olisi jäänyt kysymystä odottamaan. Kyllä jos ei parin ensimmäisen keskustelun aikana ole kiinnostunut minun elämästäni yhtään, saa lähteä.

Vierailija
54/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei olisi minulta vuoteen kysynyt, mitä teen työkseni, mies olisi kyllä minusta ihan järkyttävän itsekeskeinen eikä todellakaan yhtään kiinnostunut minusta ihmisenä.

No hyvänen aika! Jos mies on vaikka vuoden kanssasi eikä sinä aikana ole kiinnostunut työstäsi niin eiköpähän syynä silloin ole se että on kiinnostunut sinusta itsestäsi. Miten ihmeessä mies silloin on itsekeskeinen? Nyt en kyllä tajua yhtään!

Vierailija
55/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei olisi minulta vuoteen kysynyt, mitä teen työkseni, mies olisi kyllä minusta ihan järkyttävän itsekeskeinen eikä todellakaan yhtään kiinnostunut minusta ihmisenä.

No hyvänen aika! Jos mies on vaikka vuoden kanssasi eikä sinä aikana ole kiinnostunut työstäsi niin eiköpähän syynä silloin ole se että on kiinnostunut sinusta itsestäsi. Miten ihmeessä mies silloin on itsekeskeinen? Nyt en kyllä tajua yhtään!

Ihminen joka ei vuoteen ole saanut kysyttyä, mitä olen opiskellut ja missä vietän kaiket päivät, ei todellakaan ole minusta kiinnostunut. On ehkä kiinnostunut tisseistäni ja alapäästäni, mutta sillä ei minulle ole mitään arvoa, eivätkä ne ole ’minä’. Tisseistäni ovat kaikki miehet aina olleet kiinnostuneita, mutta minua kiinnostaa vain miehet, joille älyni ja osaamiseni ja kiinnostuksenkohteeni ovat tärkeitä.

Vierailija
56/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen rahat ovat naisen, vain miehen rahat ovat yhteisiä.

Vierailija
57/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain miehiä kiinnostaa naisen tulot, samoin joitain naisia kiinnostaa miehen tulot. Sitten osa ei pidä asiaa kymmenen tärkeimmän joukossa olevana, oli sitten mies tai nainen.

Vierailija
58/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen rahat ovat naisen, vain miehen rahat ovat yhteisiä.

Ai noinko teillä? Meillä on minunkin tulot miehen omaa, täysin yhteisiä on =)

ps. kannattaa vähän miettiä, ennenkuin menee naimisiin pinnallisen materialistin kanssa. 

Vierailija
59/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen korkea tulotaso ja sosioekonominen asema tarkoittaa suurimmalle osalle miehistä, ettei sellaiseen naiseen ole mitään mahkuja.

Vierailija
60/118 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa. Itse asiassa vaimollani on n. kymmenenkertaiset brottotulot omiini verrattuna. Ihan kivää kun voi esim. ostaa uuden auton tosta vaan jos tekee mieli vaihtaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme