Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ystävä pätee...

Vierailija
25.12.2014 |

kaiken tekee paremmin kuin muut tai ainakin sellaisen vaikutelman saa. kohautatteko vaan hartiota tuollaiselle toiminnalle?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:32"]Mulla oli samanlainen. Muutaman vuoden seurasin ja sitten otin etäisyyttä. Helpotti! (=emme ole tekemisissä enää)
[/quote]

mutta mitä jos ei tee sitä tahallaan? vai olenko liian kiltti..

Vierailija
22/29 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:31"]kaiken tekee paremmin kuin muut tai ainakin sellaisen vaikutelman saa. kohautatteko vaan hartiota tuollaiselle toiminnalle?
[/quote]
No mitä sille pitäisi tehdä? Opettaa aikuista ihmistä toimimaan toisin?
Kohauta hartioitasi ja jatka elämääsi. Jos kaveri oikein käy hermoille, jätä moinen omaan ylhäisyyteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:35"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:31"]kaiken tekee paremmin kuin muut tai ainakin sellaisen vaikutelman saa. kohautatteko vaan hartiota tuollaiselle toiminnalle?
[/quote]
No mitä sille pitäisi tehdä? Opettaa aikuista ihmistä toimimaan toisin?
Kohauta hartioitasi ja jatka elämääsi. Jos kaveri oikein käy hermoille, jätä moinen omaan ylhäisyyteensä.
[/quote]

tarkoitin että miten minun kannattaisi reagoida siihen pätemiseen. minun itseni kannalta asiaa siis mietin. jos sanon että käytän vaikka viskoosipaitaa niin kaveri voi sanoa että käytän itse vain villapaitoja koska se on ekologista. tai jotain tämä on esimerkki vain

Vierailija
24/29 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sinun on arvioitava itse. Minun tapauksessani asiaan liittyi vielä mm ystävyyden hyväksikäyttöä eli piti yhteyttä vain, kun hänelle oli joku hyötymistarve. Perui ja muutti viime tipassa suunnitelmiaan jatkuvašti. Epäluotettava, puhuu kaikkien asioista muille. Mikseipä siis minunkin? 

Kyllä sen aikaa myöten oppii erottamaan, mikä on normaalia ja tervettä iloa hyvistä asioista ja mikä taas epätervettä huomionhakuisuutta kehuskelemalla.

Vierailija
25/29 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttavapiirissä myös tuollainen henkilö, joka selvästi haluaisi olla ystäväni. Mutta hän jatkuvasti korostaa omaa erinomaisuuttaan, ja on hyvin hallitseva. Toisaalta, hänellä on siihen aihettakin, hän on pärjännyt monissa asioissa todella hyvin. Eli kestäisin sen, mutta minua loukkaa se, että hän samaan hengenvetoon pyrkii vähättelemään minua tavalla tai toisella. Tein juuri päätöksen että pysyn hänestä erossa, vaikka hän välillä onkin hauskaa ja älykästä seuraa.

Vierailija
26/29 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos kaverisi halusi tuoda esiin yhteneväisyyksiänne, molemmat suositte luonnonkuituja polyesterin sijaan. Ei hän välttämättä arvottanut siten että villa olisi viskoosia parempi, hänelle itselleen vain mieluisampi. Ilman draamaa. 

Vierailija
27/29 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä itsetunto-ongelmia.

Vierailija
28/29 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v vanha ketju 🥱

Vierailija
29/29 |
04.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kateuden tunteen sijaan harjoitat myötäilon tunnetta? Se on vaikeaa, mutta hyvin vapauttavaa niin sinulle kuin ystävällesikin ja kostautuu elämässä aina postiivisina asioina. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä