Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailen miestä, jota en rakasta

Vierailija
06.12.2014 |

Hänen kanssaan on hauskaa (= kivempaa kuin yksin), mutta en halua viettää loppuelämääni tässä suhteessa. Mies sanoo, että rakastaa minua. Lopetanko tämän suhteen?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta. Särjet vain hänen sydämensä pitkittämällä tapailuanne, jos olet varma, ettet halua hänen kanssaan tulevaisuutta.

Vierailija
2/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tapailuvaiheessa vielä rakastetakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ei ole rikas?

Vierailija
4/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on aika yleistä, tosin yleensä niin päin, että mies ei rakasta. Mutta jos omaatuntoasi helpottaa, niin ihan varmasti tuokin mies on roikottanut jotain naisparkaa elämässään vain seksin takia, joten jatka vain. 

Vierailija
5/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:00"]

Lopeta. Särjet vain hänen sydämensä pitkittämällä tapailuanne, jos olet varma, ettet halua hänen kanssaan tulevaisuutta.

[/quote]

Joskus on epävarma olo, mutta yleisesti ottaen kuitenkin vaikuttaa siltä, että tässä ei ole elämäni mies. Tuntuu kuitenkin pahalta, koska hänessä ei ole kertakaikkiaan mitään vikaa :( En haluaisi joutua keksimään jotain syitä, kun hän kuitenkin niitä kysyy. ap

Vierailija
6/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lopetat. Olen itse ollut tuossa tilanteessa pari kertaa n. 15 vuotta sitten. Ei pääty kivasti. Kun sanoin toiselle tapaukselle, että en ole varma, onko hän se oikea ja haluan tapailla vain kaveripohjalta, se mies alkoi väijyä ja seurailla minua, osui "vahingossa" samaan ravintolaan tai jopa lenkkipolulle. Vahti kenen kanssa kuljen ja ehdotteli kaverina vaikka mitä treffejä. Toinen tapaus taas suuttui silmittömästi, että olen tuhlannut häneltä puoli vuotta, vedättänyt ja antanut uskoa ja toivoa yhteiseen tulevaisuuteen. Ensin kävi sääliksi, mutta sitten kun törmättiin yöelämässä ja kaveri huusi julkisesti mm. huor..., munankius... Ja muuta ikävää sekä lähetti herjaavia tekstareita keskellä yötä , aloin miettiä, että ehkä se suhde olisi pitänyt lopettaa heti kun huomasin, etten aidosti rakasta!

Vierailija
7/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:09"]

No lopetat. Olen itse ollut tuossa tilanteessa pari kertaa n. 15 vuotta sitten. Ei pääty kivasti. Kun sanoin toiselle tapaukselle, että en ole varma, onko hän se oikea ja haluan tapailla vain kaveripohjalta, se mies alkoi väijyä ja seurailla minua, osui "vahingossa" samaan ravintolaan tai jopa lenkkipolulle. Vahti kenen kanssa kuljen ja ehdotteli kaverina vaikka mitä treffejä. Toinen tapaus taas suuttui silmittömästi, että olen tuhlannut häneltä puoli vuotta, vedättänyt ja antanut uskoa ja toivoa yhteiseen tulevaisuuteen. Ensin kävi sääliksi, mutta sitten kun törmättiin yöelämässä ja kaveri huusi julkisesti mm. huor..., munankius... Ja muuta ikävää sekä lähetti herjaavia tekstareita keskellä yötä , aloin miettiä, että ehkä se suhde olisi pitänyt lopettaa heti kun huomasin, etten aidosti rakasta!

[/quote]

Oho, sullapa on käynyt kurjasti :/ En ole tietoisesti halunnut vedättää miestä, etkä varmaan sinäkään, mutta nää tunneasiat on vaikeita. Nyt kun kuitenkin tiedän varmasti, niin aion kyllä lopettaa suhteen. ap

Vierailija
8/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies varakas ja huomattavasti vanhempi kuin sinä? Jos teillä on tämä kuvio, niin ei haittaa vaikket rakastaisikaan. Nauti elämästä!!!

Vierailija
9/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn vielä tällaista asiaa, että miten kertoisin erosta mahdollisimman lempeästi? Kun en haluaisi pahoittaa toisen mieltä. Ja haluaisin jopa pysyä kaverina (mahdottomuus?).. ap

Vierailija
10/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:12"]

Onko mies varakas ja huomattavasti vanhempi kuin sinä? Jos teillä on tämä kuvio, niin ei haittaa vaikket rakastaisikaan. Nauti elämästä!!!

[/quote]

:D ei ole tuollaista kuviota tässä. Kiva ja fiksu mies, minua 3 vuotta vanhempi. ap

Vierailija
11/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:13"]

Kysyn vielä tällaista asiaa, että miten kertoisin erosta mahdollisimman lempeästi? Kun en haluaisi pahoittaa toisen mieltä. Ja haluaisin jopa pysyä kaverina (mahdottomuus?).. ap

[/quote]

Eli olet jo löytänyt paremman , mutta haluat pitää sitten tätä nykyistä vaihtomiehenä jos parempi mies sitten jättääkin?

Vierailija
12/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole rehellinen. Rakkautta ei voi pakottaa. voiko siitä edes suuttua?

Vierailija
13/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:16"]

[/quote]

Eli olet jo löytänyt paremman , mutta haluat pitää sitten tätä nykyistä vaihtomiehenä jos parempi mies sitten jättääkin?

[/quote]

Ei mitään sellaista... ap

Vierailija
14/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:17"]

Ole rehellinen. Rakkautta ei voi pakottaa. voiko siitä edes suuttua?

[/quote]

Ei siitä suuttua kai voi, mutta en haluaisi että hän murtuisi ihan täysin. On oikeasti ihana mies, jollekin toiselle... ap

Vierailija
15/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:12"]

[/quote]

Miehen kirjoittama provoviesti, johon toivoi ap:n tarttuvan että saisi kylpeä naisvihassaan..

Vierailija
16/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:16"]

[/quote]

[/quote]

Mitä nää kysymyksiksi verhotut syytökset oikein ovat? :D :P Hyi sinua..taidat olla katkeroitunut lasu.

Vierailija
17/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on pitkä, tummahiuksinen, komea mies pk-seudulta. Vähän rock-henkinen lookiltaan. Kohtelee naista kuin prinsessaa, hemmottelee viimeisen päälle. Ja hyvä sängyssä. Kiinnostaisko jotakuta? ;D ap

Vierailija
18/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ja rakkaus, blaa blaa blaa... Teinien ja naisten romanttisia kirjoja liikaa lukevien ikuinen ongelma. Eikö se, että välittää toisesta ja toisen kanssa on hyvä ja mukava olla riitä? Että toiseen luottaa, toisen kanssa on hauskaa ja toisen kanssa pystyy juttelemaan? Ei ilmeisesti, vaan siihenkin tarvitaan RAKKAUTTA! No jos sitä haluat ja olet valmis jättämään hyvän ihmissuhteen taaksesi, niin tee se, mutta älä itke miehen perään jos tämä löytää toisen. Olet ilmeisesti hyvin nuori vielä, joten onnea etsintään.

Vierailija
19/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 15:29"]

Rakkaus ja rakkaus, blaa blaa blaa... Teinien ja naisten romanttisia kirjoja liikaa lukevien ikuinen ongelma. Eikö se, että välittää toisesta ja toisen kanssa on hyvä ja mukava olla riitä? Että toiseen luottaa, toisen kanssa on hauskaa ja toisen kanssa pystyy juttelemaan? Ei ilmeisesti, vaan siihenkin tarvitaan RAKKAUTTA! No jos sitä haluat ja olet valmis jättämään hyvän ihmissuhteen taaksesi, niin tee se, mutta älä itke miehen perään jos tämä löytää toisen. Olet ilmeisesti hyvin nuori vielä, joten onnea etsintään.

[/quote]

Kiitos. Et ehkä usko, mutta olen miettinyt tätä asiaa paljon. Ja mietin vastakin. ap

Vierailija
20/23 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en rakastanut mun miestä, mutta kannattaa ottaa kunnon mies. Mun mies on nimenomaan sitä ja välittää paljon minusta. Nimenomaan se oli mulle tärkeää. Ehkä siksi, että olen itse todella huono välittämään. Tiesin, etten mä sellaista rakkauttakaan siksi löydä :( 

Mä olen ollut ainakin onnellinen mun miehen kanssa ja suhteessamme rakkauden määrä on ollut lisääntymään päin. Olen kiitollinen hänelle, että hän otti minut, vaikken kyennytkään hänen tunteistaan niin välittämään. Hän halusi siitä huolimatta olla minun kanssani. Se siinä on hyvä, ettei tarvitse pelätä miehen jättävän tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan