Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin Australiasta Suomeen yllättämään perheen eilen!

Vierailija
25.12.2014 |

Kirjotin tästä jo aiemmin tänne ja lupasin tulla myöhemmin kertomaan että miten meni! Ja nyt täytän lupaukseni! En löytäny sitä edellistä keskustelua mistään (ei oo kumma ku en osaa hakua käyttää :D) joten tekasin uuden! Eli eilen tultiin ja kaikki meni just niinku pitiki! Aiemmassa keskustelussa joku ehotti että mies pukeutus joulupukiksi, minä muoriksi ja meidän neiti tontuksi ja niinhän me tehtiin! Meni muutama sekunti ennen kun kukaan tunnisti :D Nyt ihana olla SUOMALAISEN jouluruoan äärellä ja nauttia vaan menemään! Ja täällä on luntaki, ai että! ♥♥♥ IHANAA JOULUA KAIKILLE, OTTAKAA RENNOSTI!

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:37"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:25"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:27"]Eilen? Sä väitit edellisessä kirjoituksessa, että tulitte jo aatonaattona. Varmaan helppoa ja halpaa löytää pukin ja muorin tamineet sieltä lentokentältä? Yksityiskohdat kannattaisi pitää mielessä, niihin nämä jutut joko kaatuu tai niiden varassa seisoo. Sulla nyt kaatui tää juttu, sorry. [/quote] Eilen aamulla saavuttiin vanhempien luo :) Tiesitkö että matkustaessa ei asiat aina mene JUST niinkuin pitäs? Ja aiemmassa keskustelussa jo luki että pyydän serkkua hommaamaan kamppeet meille valmiiksi. Ap [/quote] Toki tiedän, koska edellisessä ketjussa asiasta sinua muistutin. Silloin olit sitä mieltä, että kaikki OK ja aikataulussa mennään, ei ole ennenkään ollut ongelmia, kun ollaan ajoissa liikkeellä. Kumma juttu, että nyt tuli mieleen, että matkustaessa kaikki ei mene just niin kuin pitäisi. Ja perhe lähti mäkeen tuonne pimeään, sinä jäit yksin saunanlämmitykseen :-). Voi miten kiva, kun sitä porukkaa piti olla ympärillä oma ja miehen suku ja sitten ne päätti porukalla lähteä mäenlaskuun. Yksikään paristakymmenestä joulounviettoon kutsutusta sukulaisesta ei ole sinusta niin kiinnostunut, että haluaisi jutella? Ymmärrän, miksi asut maapallon toisella puolella. [/quote] Ohhoh, jopas joku on äksy! Ihan tarkotuksella lähdettiin silleen että oltas perillä aatonaattona. Että jää hiukka pelivaraa. Ja olipa hyvä että jätettiin pelivaraa! Ja niin sinähän sen hoksasit, minun perhe ei rakasta minua. Hylkäsivät noin vaan. Kuten sanoin aiemmin, miehen vanhemmat (mies mukana) lähti kyläilemään ja loput seurueesta pulkkamäkeen. Täällä ei ENÄÄ ole 20 ihmistä. Minä jäin vapaaehtosesti lämmittään saunaa, ihan itte halusin. Ja en tiedä kuinka puskassa asut, mutta täällä meillä on sellainen juttu kun sähkö. Sen avulla saadaan valaistu pulkkamäki. Joko riittää? Ap [/quote] Tulette toiselta puolelta maapalloa yllätyksenä jouluksi kotiin ja ihan oikeasti sinä olet jo vuorokauden kuluttua yksin! Eli joko se yllätys ei ollut mieluinen tai sitten jätät jotain kertomatta :-). Mies ja appivanhemmat lähtevät kyläilemään, vaikka edellisessä kirjoituksessa niin hehkutit yhteisestä joulusta. Taisi kutistua aaton pariin tuntiin? Pulkkamäessä on varmaan valot, katuvalojakin löytyy, mutta kun viimeksi sinulla oli matkassa sellainen noin 7 kk ikäinen lapsi, joka nyt on siis itselleen käytännössä tuntemattomien ihmisten kanssa ulkona "pimeässä" ja pakkasessa. Viimeksi  lapsi näki isovanhemmat kesällä. Varmaan eksoottinen kokemus aussilapselle, joka ei tietenkään vierasta eikä kärsi aikaerosta. Mukanasi oli tietenkin täydellinen talvivaatevarustus lampaantaljoista alkaen, jotta se noin 7 kk ikäinen siellä laskee innolla mäkeä, eikös? [/quote] Joo eiköhän se ala jo riittään! :-D Noöaat vaan ittes. Ap on harvinaisen kiva ja positiivinen tyyppi ja sinä et vaan kestä sitä vai? [/quote] Miten niin nolaan? Kunhan ihmettelen sitä, että suuren ilon, onnen ja auvon mukanaan tuonut perhe on päivä saapumisensa jälkeen suvulle suunnilleen se ja sama onko ne paikalla vai ei. Ja lapsi, joka ei todennäköisesti ole tottunut pakkaseen, viedään pulkkamäkeen vieraiden ihmisten toimesta. Porvoossa tuollaista tapahtuu. Ja se serkku, joka tiesi, että ap tulee - missä se on nyt? [/quote] Ehkä siellä pulkkamäessä? Tai omassa kotonaan? Tai helvetti vaikka Kuussa? Ei se meille kuulu :-D Lopeta.

[/quote]

Ai niin, kun provosta löyta tarpeeksi monta virhettä, palsta mammat saavat raivarin, koska menivät täysillä halpaan :). Australiassa kesälomakuukausi elokuussa - hih

Vierailija
82/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:29"]

Miksei ap vastaa enää mun kommenttiin? Menikö sormi suuhun ku kuulit vähän totuuksia? Oho, ainii joo eihän mun vauva voikkaan olla pulkkamäessä, pitääpä keksiä joku muu provo...!!!

[/quote]

Jos se  meni saunaan? Meilläkin on täällä ihmisiä, joita en ole nähnyt 3 kuukauteen, ja kas kummaa, emme ole koko ajan vierekkäin höpöttömässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:25"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:14"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:31"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:27"]Eilen? Sä väitit edellisessä kirjoituksessa, että tulitte jo aatonaattona. Varmaan helppoa ja halpaa löytää pukin ja muorin tamineet sieltä lentokentältä? Yksityiskohdat kannattaisi pitää mielessä, niihin nämä jutut joko kaatuu tai niiden varassa seisoo. Sulla nyt kaatui tää juttu, sorry. [/quote] Eilen aamulla saavuttiin vanhempien luo :) Tiesitkö että matkustaessa ei asiat aina mene JUST niinkuin pitäs? Ja aiemmassa keskustelussa jo luki että pyydän serkkua hommaamaan kamppeet meille valmiiksi. Ap [/quote] Toki tiedän, koska edellisessä ketjussa asiasta sinua muistutin. Silloin olit sitä mieltä, että kaikki OK ja aikataulussa mennään, ei ole ennenkään ollut ongelmia, kun ollaan ajoissa liikkeellä. Kumma juttu, että nyt tuli mieleen, että matkustaessa kaikki ei mene just niin kuin pitäisi. Ja perhe lähti mäkeen tuonne pimeään, sinä jäit yksin saunanlämmitykseen :-). Voi miten kiva, kun sitä porukkaa piti olla ympärillä oma ja miehen suku ja sitten ne päätti porukalla lähteä mäenlaskuun. Yksikään paristakymmenestä joulounviettoon kutsutusta sukulaisesta ei ole sinusta niin kiinnostunut, että haluaisi jutella? Ymmärrän, miksi asut maapallon toisella puolella. [/quote] Ohhoh, jopas joku on äksy! Ihan tarkotuksella lähdettiin silleen että oltas perillä aatonaattona. Että jää hiukka pelivaraa. Ja olipa hyvä että jätettiin pelivaraa! Ja niin sinähän sen hoksasit, minun perhe ei rakasta minua. Hylkäsivät noin vaan. Kuten sanoin aiemmin, miehen vanhemmat (mies mukana) lähti kyläilemään ja loput seurueesta pulkkamäkeen. Täällä ei ENÄÄ ole 20 ihmistä. Minä jäin vapaaehtosesti lämmittään saunaa, ihan itte halusin. Ja en tiedä kuinka puskassa asut, mutta täällä meillä on sellainen juttu kun sähkö. Sen avulla saadaan valaistu pulkkamäki. Joko riittää? Ap [/quote] Tulette toiselta puolelta maapalloa yllätyksenä jouluksi kotiin ja ihan oikeasti sinä olet jo vuorokauden kuluttua yksin! Eli joko se yllätys ei ollut mieluinen tai sitten jätät jotain kertomatta :-). Mies ja appivanhemmat lähtevät kyläilemään, vaikka edellisessä kirjoituksessa niin hehkutit yhteisestä joulusta. Taisi kutistua aaton pariin tuntiin? Pulkkamäessä on varmaan valot, katuvalojakin löytyy, mutta kun viimeksi sinulla oli matkassa sellainen noin 7 kk ikäinen lapsi, joka nyt on siis itselleen käytännössä tuntemattomien ihmisten kanssa ulkona "pimeässä" ja pakkasessa. Viimeksi  lapsi näki isovanhemmat kesällä. Varmaan eksoottinen kokemus aussilapselle, joka ei tietenkään vierasta eikä kärsi aikaerosta. Mukanasi oli tietenkin täydellinen talvivaatevarustus lampaantaljoista alkaen, jotta se noin 7 kk ikäinen siellä laskee innolla mäkeä, eikös? [/quote] Joo eiköhän se ala jo riittään! :-D Noöaat vaan ittes. Ap on harvinaisen kiva ja positiivinen tyyppi ja sinä et vaan kestä sitä vai? [/quote] Miten niin nolaan? Kunhan ihmettelen sitä, että suuren ilon, onnen ja auvon mukanaan tuonut perhe on päivä saapumisensa jälkeen suvulle suunnilleen se ja sama onko ne paikalla vai ei. Ja lapsi, joka ei todennäköisesti ole tottunut pakkaseen, viedään pulkkamäkeen vieraiden ihmisten toimesta. Porvoossa tuollaista tapahtuu. Ja se serkku, joka tiesi, että ap tulee - missä se on nyt? [/quote] Ehkä siellä pulkkamäessä? Tai omassa kotonaan? Tai helvetti vaikka Kuussa? Ei se meille kuulu :-D Lopeta.

[/quote]

Ai niin, kun provosta löyta tarpeeksi monta virhettä, palsta mammat saavat raivarin, koska menivät täysillä halpaan :). Australiassa kesälomakuukausi elokuussa - hih

[/quote]

Jaa. Mulla on nyt kahden viikon loma, vaikka kesäloma oli heinäkuussa. Eikä kaikki ole missään samaan aikaan lomalla. Mikään maa ei mene kiinni kesälomien ajaksi. 

Vierailija
84/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:43"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:37"]

[/quote]

[/quote]

Autraliassa kesäloma nyt. Koska siellä on nyt kesä. Ehkä alottaja tarkotti ihan alkuperäsketjussa ihan meidän kesälomaa ettei mennä sekasi. Oon asunu Australiassa pian 20 vuotta ja vieläkään en suostu siihen että nyt on kesäloma. Tää on joululoma ja sillä selvä.

Vierailija
85/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä se kolmen suun ylimääränen ruoka repästiin

Vierailija
86/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun äiti ei olis nähnyt mua puoleen vuoteen, niin se istuisi nyt mun vieressä ja haluaisi kuulla kaiken. Me on aina jaettu paljon asioita ja tuntuisi tosi kummalta, jos mun yllätysvierailun aikana se heti alussa kääntäisi selkänsä ja lähtisi vaikka vaan ulkoilemaan. Ei skype korbvaa sitä, että oikeasti puhutaan. Eikä mun mies lähtisi vanhempiensa kanssa kyläilemään ilman mua, sen sukulaiset on mulle tärkeitä ja varmaan nekin ihmettelisi, että miksi en tule mukaan. Ootko ap eroamassa vai mikä tää juttu nyt on?

Vierailija
87/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:43"]

[/quote]

[/quote]

Jaa. Mulla on nyt kahden viikon loma, vaikka kesäloma oli heinäkuussa. Eikä kaikki ole missään samaan aikaan lomalla. Mikään maa ei mene kiinni kesälomien ajaksi. 

[/quote]

Kuka väitti, että joku maa menisi kiinni lomien ajaksi tai että lomaa voi olla vain kesällä? Paitsi tuo yksi, jonka mielestä kansainvälinen kesälomakuukausi on elokuu, joten jos ap:n lapsi on viimeksi nähty kesällä, tarkoittaa se nimenomaan elokuuta eikä esim. heinäkuuta, jolloin iso osa suomalaisia lomailee. Tässä aussikeississä lapsi on nähty kesällä elokuussa, joten se on nyt vasta 4 kk ikäinen ja pärjää ilman vanhempiaan, koska isi on kyläilemässä ja äiti yksin lämmittää saunaa. Lapsen olinpaikasta ei ole tietoa.

Vierailija
88/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap

Vierailija
89/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulosta ku AP jaksaa rassaaville pilkunviilaajillekki vastailla noin rauhallisesti! Ap, vaikutat tosi mahtavalta tyypiltä! :-)

Vierailija
90/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma kun suurin osa ap.ta kehuvista viesteistä tulee samasta osoitteesta, kuin aloitus

Vierailija
91/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuin se ap taas tuli paikalle! eipä taida se läheisten seura kiinnostaa, halusit vaan jonku jolle tunkea penska hoitoon.

Vierailija
92/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:01"]Kumma kun suurin osa ap.ta kehuvista viesteistä tulee samasta osoitteesta, kuin aloitus
[/quote]

Luonnollisesti meillä on täällä koko suku viettämässä laatuaikaa koneella ja pyydän kaikkia kehumaan mua. Ap

Vierailija
93/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vielä se hetki, kun porukat tajus että te olette siinä.. Miten reagoivat jne :-D muistan sun ekan ketjun! Kivaa Suomi-lomaa! Älä ruoki trollia...

Vierailija
94/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"] Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap [/quote] Siis sä tulet ausseista yllärivierailulle Suomeen ollaksesi yksin? Ensin hehkutat, miten ne yllättyy ja ilahtuu ja hössöntössön ja sitten oletkin sitä mieltä, että mikäs tässä, miksi ne sukulaiset nyt minun kanssani aikaansa viettäisi. Yllätys ei oikein onnistunut sittenkään? Ja toiseksi: Australiassa on nyt varhainen aamu, et ole ottanut aikaeroa huomioon lainkaan jutuissasi. Se sun lapsi laskee mäkeä omassa ajassaan aamuyöllä? [/quote] Missä kohtaa olen sanonu että meidän vauva oli pulkkamäessä? Hän ei ole tottunut kylmään ilmaan, lumeen, saatika istumiseen tasapainossa pulkan kyydissä. Ei aivan pulkkamäkimateriaalia vielä siis :) Ap [/quote] Montako kymmentä vuotta ole ollut pois Suomesta? Täällä lumen keskellä otetaan lapsi syliin ja mennään yhdessä pulkalla alas mäkeä, ei siis tarvitse osata itsekseen istua. Näköjään sitä vuosien myötä katoaa niin kielitaito kuin mäenlaskutaito. [/quote] Meidän vauva ei vaan ole tottunu näin kylmään. Näillä pakkasilla ei voi neitiä kunnolla ulos vielä viedä :( Ap

[/quote]

Silti lapsi oli jossain muualla kuin kotona noin klo 18.00, jolloin sinä olit yksin, mies vanhempineen kyläilemässä ja koko muu porukka mäessä. Näin ainakin kirjoitit. Kirjoitit, että ulkona ei ole pimeää, koska sähkö on keksitty ja sitä myötä valaistus. Tässä vaiheessa et maininnut, että joko et ollut yksin (vauva oli kanssasi) tai sitten olit yksin, ja vauva oli jossain muualla. Lisäksi olit sitä mieltä, että äitisi ei tarvitse vierailun ajan roikkua sinussa vaan hän voi sukuloida, joten äitisi meni sukulaisineen sinne pulkkamäkeen.

Miksi tarinasi muuttuu sitä mukaan kun sen epäselviä yksityiskohtia haluan täsmentää? Onko ihminen yksin, jos vauva on vieressä?

Vierailija
95/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:45"]Kerro vielä se hetki, kun porukat tajus että te olette siinä.. Miten reagoivat jne :-D muistan sun ekan ketjun! Kivaa Suomi-lomaa! Älä ruoki trollia...
[/quote]

Serkku tuli pihalle vastaan (helppo oli siinä hulinassa kuulemma kadota paikalta hetkeksi) ja antoi meille pukin, muorin ja tonttupuvun, käytiin ne pikasesti vaihtamassa päälle siinä miehen vanhempien kodissa ja sitten vaan mentiin sisälle, mies ekana ja eihän sitä kukaan tunnistanu. Minä ja vauva tultiin perässä ja siitä muutama sekunti täyttä hiljasuutta ja sitten alko mekkala kun ne hoksas ketä oltiin. Vauva katos sylistä samantien, äiti nappas heti itelleen. Mää ja mies saatiin vaan nopeet suukot poskelle :D Muut sitten halaili kunnolla. Olihan se yhen sortin hälinää se koko ilta, mutta just ihanaa hälinää :D Ap

Vierailija
96/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:23"] [quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"] Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap [/quote] Siis sä tulet ausseista yllärivierailulle Suomeen ollaksesi yksin? Ensin hehkutat, miten ne yllättyy ja ilahtuu ja hössöntössön ja sitten oletkin sitä mieltä, että mikäs tässä, miksi ne sukulaiset nyt minun kanssani aikaansa viettäisi. Yllätys ei oikein onnistunut sittenkään? Ja toiseksi: Australiassa on nyt varhainen aamu, et ole ottanut aikaeroa huomioon lainkaan jutuissasi. Se sun lapsi laskee mäkeä omassa ajassaan aamuyöllä? [/quote] Missä kohtaa olen sanonu että meidän vauva oli pulkkamäessä? Hän ei ole tottunut kylmään ilmaan, lumeen, saatika istumiseen tasapainossa pulkan kyydissä. Ei aivan pulkkamäkimateriaalia vielä siis :) Ap [/quote] Montako kymmentä vuotta ole ollut pois Suomesta? Täällä lumen keskellä otetaan lapsi syliin ja mennään yhdessä pulkalla alas mäkeä, ei siis tarvitse osata itsekseen istua. Näköjään sitä vuosien myötä katoaa niin kielitaito kuin mäenlaskutaito. [/quote] Meidän vauva ei vaan ole tottunu näin kylmään. Näillä pakkasilla ei voi neitiä kunnolla ulos vielä viedä :( Ap

[/quote]

Silti lapsi oli jossain muualla kuin kotona noin klo 18.00, jolloin sinä olit yksin, mies vanhempineen kyläilemässä ja koko muu porukka mäessä. Näin ainakin kirjoitit. Kirjoitit, että ulkona ei ole pimeää, koska sähkö on keksitty ja sitä myötä valaistus. Tässä vaiheessa et maininnut, että joko et ollut yksin (vauva oli kanssasi) tai sitten olit yksin, ja vauva oli jossain muualla. Lisäksi olit sitä mieltä, että äitisi ei tarvitse vierailun ajan roikkua sinussa vaan hän voi sukuloida, joten äitisi meni sukulaisineen sinne pulkkamäkeen.

Miksi tarinasi muuttuu sitä mukaan kun sen epäselviä yksityiskohtia haluan täsmentää? Onko ihminen yksin, jos vauva on vieressä?
[/quote]

Mitä ihmettä nyt :D Vauva oli nukkumassa muiden seurassa talossa, mies (vanhempineen) oli kyläilemässä, osa (muun muassa minun vanhemmat) oli laskemassa pikkusten kans mäkeä. Ja minä olin huolehtimassa saunasta. Vieläkö selvennän enemmän? Vauva oli ihan turvassa unten mailla ja siinä oli turvallisia aikusia läsnä. Olin ihan samassa pihapiirissä jos minua olis siellä tarvittu, ei oo meidän vauvelia mitenkään laiminlyöty. Ap

Vierailija
97/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailetko sieltä australiasta käsin usein?

Vierailija
98/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:02"]palstailetko sieltä australiasta käsin usein?
[/quote]

Kyllä aina välillä :) Ja näköjään Suomesta kans (hyi minua) Ap

Vierailija
99/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä sanoisi että olen yksin jos vauva on papan kanssa takkahuoneessa, koska yksin tarkoittaisi yksin koko talossa eikä yksin huoneessa. En tiä vaan mun mielipide.

Vierailija
100/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:08"]

En mä sanoisi että olen yksin jos vauva on papan kanssa takkahuoneessa, koska yksin tarkoittaisi yksin koko talossa eikä yksin huoneessa. En tiä vaan mun mielipide.

[/quote]Tai siis jos aiemmin oli nukkumassa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi