Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut eivät voi puhua exästään nykyisen kuullen?

Vierailija
01.01.2015 |

Ihmetyttää kun kaksi ystävääni tekee niin että kun kertoo jonkun jutun mitä exä,lastensa isä on tehnyt(kummallakin vaikea ero ja edelleen hankalaa exän kanssa) niin puhuvat kuiskaten ja vilkuilevat sinne olkkariin missä nyxä istuu. tai puhelimessa ei voi puhua kun "toi matti on nyt kotona,et soitetaanko myöhemmin kun se lähtee pelaamaan niin kerron sitten?" :D siis voi apua..mä puhun mieheni kuullen kyllä lähes kaikesta,kyllä hänkin tietää missä mennään jne.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät halua "liata" uutta suhdetta vanhan suhteen ongelmilla. Ystävät sitten saavat  toimittaa kaatopaikan virkaa kaikille likaisille yksityiskohdille, joilla ei haluta uutta miestä rasittaa.

Vierailija
2/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIksi uudelle miehelle pitää ruotia entisen suhteen asioita? Aika moukkamaista kyllä olisi. Kypsä ihminen ei ala likaamaan ja lokaamaan entistä suhdetta tai muistelemaan sen upeata seksiä uudelle kumppanille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halunnut puida uuden miehen kanssa likaista eroa. Ei ollut hänen tehtävä prosessoida mun kanssa vanhaa suhdetta... ja joo, käytin siihen ystäviäni, jotka mielellään kuunteli ja auttoi. Kuten minäkin heitä.

Nyt kun ero on käsitelty kaikin puolin, voin toki jutella ex:stä nyxän kuullen.

Vierailija
4/4 |
01.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisetko sitten mielellään kuuntelisivat kun ukko kavereidensa kanssa puhuisi eksästään?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan