Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin Australiasta Suomeen yllättämään perheen eilen!

Vierailija
25.12.2014 |

Kirjotin tästä jo aiemmin tänne ja lupasin tulla myöhemmin kertomaan että miten meni! Ja nyt täytän lupaukseni! En löytäny sitä edellistä keskustelua mistään (ei oo kumma ku en osaa hakua käyttää :D) joten tekasin uuden! Eli eilen tultiin ja kaikki meni just niinku pitiki! Aiemmassa keskustelussa joku ehotti että mies pukeutus joulupukiksi, minä muoriksi ja meidän neiti tontuksi ja niinhän me tehtiin! Meni muutama sekunti ennen kun kukaan tunnisti :D Nyt ihana olla SUOMALAISEN jouluruoan äärellä ja nauttia vaan menemään! Ja täällä on luntaki, ai että! ♥♥♥ IHANAA JOULUA KAIKILLE, OTTAKAA RENNOSTI!

Kommentit (120)

Vierailija
41/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:51"]Yritä nyt vähän viettää aikaa läheistesi kanssa, kun sieltä asti tulit. Aika ahkerasti olet täällä. Mutta rauhallista joulunaikaa ja hyvää uutta vuotta läheistesi parissa:). Minulla eka kerta täällä viikkoon, tultiin jenkeistä silloin ja tasan tarkkaan keskittynyt nyt rakkaisiin:). Mutta tapansa kullakin.
[/quote]

Läheisten sylissäkö sitä pitäs istua 24/7? Nukkua vuoroöin kunkin vieressä? Sillon kun kotiin tuun niin minä ainaki nautin siitä että eletään ihan sitä perusarkea ja että kaikki ei pyöri ihan vaan minun ympärillä. Tietty alkuun poristaan kuulumiset tiiviimmin mutta sen jälkeen ihan se perusarki rakkaiden kans on parasta :-)

Vierailija
42/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

F

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh joku autralia.

Vierailija
44/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:51"]Yritä nyt vähän viettää aikaa läheistesi kanssa, kun sieltä asti tulit. Aika ahkerasti olet täällä. Mutta rauhallista joulunaikaa ja hyvää uutta vuotta läheistesi parissa:). Minulla eka kerta täällä viikkoon, tultiin jenkeistä silloin ja tasan tarkkaan keskittynyt nyt rakkaisiin:). Mutta tapansa kullakin.
[/quote]

Läheisten sylissäkö sitä pitäs istua 24/7? Nukkua vuoroöin kunkin vieressä? Sillon kun kotiin tuun niin minä ainaki nautin siitä että eletään ihan sitä perusarkea ja että kaikki ei pyöri ihan vaan minun ympärillä. Tietty alkuun poristaan kuulumiset tiiviimmin mutta sen jälkeen ihan se perusarki rakkaiden kans on parasta :-)
[/quote]

Suunnilleen noin määki aattelen! Ja sitä paitsi en minä nuita edes kiinnosta, kaikki härrää vaan tuon meidän neidin ympärillä, hyvä että edes yhden halin sain ;) Ap (oh no, oon vieläki täällä)

Vierailija
45/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:27"]Eilen? Sä väitit edellisessä kirjoituksessa, että tulitte jo aatonaattona. Varmaan helppoa ja halpaa löytää pukin ja muorin tamineet sieltä lentokentältä? Yksityiskohdat kannattaisi pitää mielessä, niihin nämä jutut joko kaatuu tai niiden varassa seisoo. Sulla nyt kaatui tää juttu, sorry. [/quote] Eilen aamulla saavuttiin vanhempien luo :) Tiesitkö että matkustaessa ei asiat aina mene JUST niinkuin pitäs? Ja aiemmassa keskustelussa jo luki että pyydän serkkua hommaamaan kamppeet meille valmiiksi. Ap

[/quote]

Toki tiedän, koska edellisessä ketjussa asiasta sinua muistutin. Silloin olit sitä mieltä, että kaikki OK ja aikataulussa mennään, ei ole ennenkään ollut ongelmia, kun ollaan ajoissa liikkeellä. Kumma juttu, että nyt tuli mieleen, että matkustaessa kaikki ei mene just niin kuin pitäisi.

Ja perhe lähti mäkeen tuonne pimeään, sinä jäit yksin saunanlämmitykseen :-). Voi miten kiva, kun sitä porukkaa piti olla ympärillä oma ja miehen suku ja sitten ne päätti porukalla lähteä mäenlaskuun. Yksikään paristakymmenestä joulounviettoon kutsutusta sukulaisesta ei ole sinusta niin kiinnostunut, että haluaisi jutella?

Ymmärrän, miksi asut maapallon toisella puolella.

Vierailija
46/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten ihana olet, viestisi saavat minut hymyilemään! :D Todella harvoin täällä näkee yhtä positiivisia ihmisiä kuin sinä! Ihanaa joulua sinulle ja koko perheellesi, nauti Suomen kauniista, lumisesta joulumaisemasta! :)Tyttäreni haluaisi muuten kovasti Ausseihin vaihto-oppilaaksi, mutta pelkää kuollakseen kaiken maailman tarantelloja ja muita eksoottisia kovakuoriaisia että häntä on vähän mietityttänyt... Eli saako heittää kysymyksen tähän väliin (anteeksi kun pilaan suomalaisen joulufiiliksenne): oletteko kohdanneet sisätiloissa paljon isoja hämähäkkejä tai muita vastaavia? Entä ulkosalla? 

Vierailija
47/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:27"]Eilen? Sä väitit edellisessä kirjoituksessa, että tulitte jo aatonaattona. Varmaan helppoa ja halpaa löytää pukin ja muorin tamineet sieltä lentokentältä? Yksityiskohdat kannattaisi pitää mielessä, niihin nämä jutut joko kaatuu tai niiden varassa seisoo. Sulla nyt kaatui tää juttu, sorry. [/quote] Eilen aamulla saavuttiin vanhempien luo :) Tiesitkö että matkustaessa ei asiat aina mene JUST niinkuin pitäs? Ja aiemmassa keskustelussa jo luki että pyydän serkkua hommaamaan kamppeet meille valmiiksi. Ap

[/quote]

Toki tiedän, koska edellisessä ketjussa asiasta sinua muistutin. Silloin olit sitä mieltä, että kaikki OK ja aikataulussa mennään, ei ole ennenkään ollut ongelmia, kun ollaan ajoissa liikkeellä. Kumma juttu, että nyt tuli mieleen, että matkustaessa kaikki ei mene just niin kuin pitäisi.

Ja perhe lähti mäkeen tuonne pimeään, sinä jäit yksin saunanlämmitykseen :-). Voi miten kiva, kun sitä porukkaa piti olla ympärillä oma ja miehen suku ja sitten ne päätti porukalla lähteä mäenlaskuun. Yksikään paristakymmenestä joulounviettoon kutsutusta sukulaisesta ei ole sinusta niin kiinnostunut, että haluaisi jutella?

[/quote]

Ohhoh, jopas joku on äksy! Ihan tarkotuksella lähdettiin silleen että oltas perillä aatonaattona. Että jää hiukka pelivaraa. Ja olipa hyvä että jätettiin pelivaraa!

Ja niin sinähän sen hoksasit, minun perhe ei rakasta minua. Hylkäsivät noin vaan. Kuten sanoin aiemmin, miehen vanhemmat (mies mukana) lähti kyläilemään ja loput seurueesta pulkkamäkeen. Täällä ei ENÄÄ ole 20 ihmistä. Minä jäin vapaaehtosesti lämmittään saunaa, ihan itte halusin. Ja en tiedä kuinka puskassa asut, mutta täällä meillä on sellainen juttu kun sähkö. Sen avulla saadaan valaistu pulkkamäki. Joko riittää? Ap

Vierailija
48/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:05"]

[/quote]

[/quote]

Onneksi en ole tuollainen räkänokka kuin sinä ja pärjään maailman toisella puolenkin täydellisesti! ;) Taitaa olla vähän kateellisen panettelua kun itse et saa pientä ihrapeppuasi penkistä nostettua ja viljelet vaan täällä vauva-foorumilla negatiivisyyttasi! Ap

Vierailija
49/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:13"]Voi miten ihana olet, viestisi saavat minut hymyilemään! :D Todella harvoin täällä näkee yhtä positiivisia ihmisiä kuin sinä! Ihanaa joulua sinulle ja koko perheellesi, nauti Suomen kauniista, lumisesta joulumaisemasta! :)Tyttäreni haluaisi muuten kovasti Ausseihin vaihto-oppilaaksi, mutta pelkää kuollakseen kaiken maailman tarantelloja ja muita eksoottisia kovakuoriaisia että häntä on vähän mietityttänyt... Eli saako heittää kysymyksen tähän väliin (anteeksi kun pilaan suomalaisen joulufiiliksenne): oletteko kohdanneet sisätiloissa paljon isoja hämähäkkejä tai muita vastaavia? Entä ulkosalla? 

[/quote]

Kertaakaan ei ole sisälle tullut mitään vaarallista, mutta ei kyllä asuta maantasalla. Muutaman kerran lenkkeillessä oon ison öttiäisen nähny. Mies oli kerran törmänny myrkkykäärmeeseen, mutta oli kyllä sillon "maaseudulla". Kuvittelin ötökkämäärän paljo pahemmaksi! Liskoja kyllä riittää. Ap

Vierailija
50/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:05"]

[/quote]

[/quote]

Onneksi en ole tuollainen räkänokka kuin sinä ja pärjään maailman toisella puolenkin täydellisesti! ;) Taitaa olla vähän kateellisen panettelua kun itse et saa pientä ihrapeppuasi penkistä nostettua ja viljelet vaan täällä vauva-foorumilla negatiivisyyttasi! Ap
[/quote]

Voi ei tämä ei ole minun laittama viesti. Taiski tää homma jäädä tähän kun kopio apt saapu paikalle, ihanat joulut kaikille! Ap♥

Vierailija
51/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro siia mistä oli kyse?? Haluan tietää! Miksiolitte Australiassa jne?

Vierailija
52/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon parempi ku te kaikki yhteensä. Ootte säälittäviä suomipellejäm!! ap

Vierailija
53/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:19"]Kerro siia mistä oli kyse?? Haluan tietää! Miksiolitte Australiassa jne?
[/quote]

Asutaan siellä miehen töiden vuoksi! Tultiin siis yllärilomalle :) Ap

Vierailija
54/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa suomenruotsalaista joulua teille! :)

Vierailija
55/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne sinua, mutta alkaako isäsi nimi J:llä? Sitten tunnen isäsi työn kautta ja voin sanoa, että hän on varmasti onnessaan! Puhuu paljon Australiassa asuvasta tyttärestään, ylpeänä. 

Vierailija
56/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottava ku tulee näitä marisijoita ja ekstra alottajia näihin harvoihin kivoihin ja positiivisiin alotuksiin :( Ihanaa joulua ap:lle♡♡♡

Vierailija
57/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitä taitaa vähän ketuttaa kun meikäpoika asustelee down under ja siellä minä auringon alla paistattelen kylmät talvet kun te haisevat av mammaraiset täällä palstailette ja melkein hypotermiaakin joudutte kestämään! Hui hiisi sentäs! Joulu nyt on poikkeus mutta muuten en täällä enää aikaani kuluttaisi vaikka maksettaisiin, c'moon mates, Australia for the win!

Vierailija
58/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:24"]Teitä taitaa vähän ketuttaa kun meikäpoika asustelee down under ja siellä minä auringon alla paistattelen kylmät talvet kun te haisevat av mammaraiset täällä palstailette ja melkein hypotermiaakin joudutte kestämään! Hui hiisi sentäs! Joulu nyt on poikkeus mutta muuten en täällä enää aikaani kuluttaisi vaikka maksettaisiin, c'moon mates, Australia for the win!
[/quote]

Joo lopeta jo. Kaikilla melkein naurattaa nää sun "AP" tekstit.

Vierailija
59/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:24"]En tunne sinua, mutta alkaako isäsi nimi J:llä? Sitten tunnen isäsi työn kautta ja voin sanoa, että hän on varmasti onnessaan! Puhuu paljon Australiassa asuvasta tyttärestään, ylpeänä. 
[/quote]

Ei ala, mutta yhden Ausseissa asuvan Suomi kaverin isän nimi alkaa j:llä :D Mutta ei ole minun iskä :) Ap

Vierailija
60/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsiisus mitä sakkia. Tsemppiä ap, pidä tyylis! Tänne nyt on kerääntynyt ihan oikeasti enimmäkseen kateellista soskasakkia. Tai ne jaksaa kommentoida, me normaalit tyydytään lukemaan ja hymyileen näille ihanille jutuille, kuten tämä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi