Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tultiin Australiasta Suomeen yllättämään perheen eilen!

Vierailija
25.12.2014 |

Kirjotin tästä jo aiemmin tänne ja lupasin tulla myöhemmin kertomaan että miten meni! Ja nyt täytän lupaukseni! En löytäny sitä edellistä keskustelua mistään (ei oo kumma ku en osaa hakua käyttää :D) joten tekasin uuden! Eli eilen tultiin ja kaikki meni just niinku pitiki! Aiemmassa keskustelussa joku ehotti että mies pukeutus joulupukiksi, minä muoriksi ja meidän neiti tontuksi ja niinhän me tehtiin! Meni muutama sekunti ennen kun kukaan tunnisti :D Nyt ihana olla SUOMALAISEN jouluruoan äärellä ja nauttia vaan menemään! Ja täällä on luntaki, ai että! ♥♥♥ IHANAA JOULUA KAIKILLE, OTTAKAA RENNOSTI!

Kommentit (120)

Vierailija
101/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:09"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:08"]

En mä sanoisi että olen yksin jos vauva on papan kanssa takkahuoneessa, koska yksin tarkoittaisi yksin koko talossa eikä yksin huoneessa. En tiä vaan mun mielipide.

[/quote]Tai siis jos aiemmin oli nukkumassa...
[/quote]

Siis silloin kun vauva oli papan kanssa takkahuoneessa niin oltiin kyllä kaikki jo kotosalla, silloinhan oli jo myöhä. Aiemmin kun vauva oli nukkumassa ja minä laittamassa saunaa niin kyllä olin ihan yksin. Vauva nukkui talossa muiden seurassa ja minä olin saunalla. Eri paikat. Miten ihmeessä selitän tän niin että ymmärrät ja voidaan lopettaa jankkaaminen? Ap

Vierailija
102/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siis erillinen pihamaalla oleva saunarakennus? Ja siellä kännykkää näpyttelit? Pieni hengähdyshetki? Tää on niin mielenkiintoinen mysteeri :)))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:13"]

Ai siis erillinen pihamaalla oleva saunarakennus? Ja siellä kännykkää näpyttelit? Pieni hengähdyshetki? Tää on niin mielenkiintoinen mysteeri :)))

[/quote]Huom. mä en ole se eka "jankkaaja" vaan toinen lähinnä utelias

Vierailija
104/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:13"]Ai siis erillinen pihamaalla oleva saunarakennus? Ja siellä kännykkää näpyttelit? Pieni hengähdyshetki? Tää on niin mielenkiintoinen mysteeri :)))
[/quote]

Sauna on miehen vanhempien tontilla, tavallaan erillinen rakennus. Tai siihen on eri sisäänkäynti. Ja vauva nukkui naapurissa minun vanhempien kodissa. Ei nyt hengähdystauko mutta hetki hiljaisuutta :) Ja oli ihana päästä pitkästä aikaa huolehtiin saunasta! On näillä aika erikoiset asumisysteemit mutta ei tää nyt aivan mysteeri ole :D Ap

Vierailija
105/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:15"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 23:13"]

[/quote]Huom. mä en ole se eka "jankkaaja" vaan toinen lähinnä utelias
[/quote]

Aa okei :) Ihmettelinki ku kommentti oli niin ystävälliseen sävyyn :D Ap

Vierailija
106/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

T. Utelias

Vierailija
107/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on positiivinen ja siksi ei kannata esiintyä hänenä, kun siitä jää heti kiinni! Ikäväää et joidenkin on noin paha olla ja ap:n onni on joillekkin liikaa!

Vierailija
108/120 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä vattu teitä ihmisiä vaivaa?! Ihanaa, että ap osasi ylättää läheisensä näin ihanalla tavalla! Mitä väliä olisiko vaavi isän mukana vai ap:n kanssa, sitä ei juttuseuraksi laskea. Ja edelleen, miksi pitäisi olla naamat vastakkain 24/7, perheessä voi olla pieniä lapsia joiden kanssa lähdetty pulkkamäkeen ja ap vapaaehtoisesti jäi lämmittämään saunaa. Mikä ongelma siinä muilla on?! Itsekin uskoisin tuossa tilanteessa kaipaavani edes tunnin rauhoittimis aikaa, mitä ap sai jäädessään lämmittämään saunaa.

Vierailija
109/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"]

Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap

[/quote]

Siis sä tulet ausseista yllärivierailulle Suomeen ollaksesi yksin? Ensin hehkutat, miten ne yllättyy ja ilahtuu ja hössöntössön ja sitten oletkin sitä mieltä, että mikäs tässä, miksi ne sukulaiset nyt minun kanssani aikaansa viettäisi.

Yllätys ei oikein onnistunut sittenkään? Ja toiseksi: Australiassa on nyt varhainen aamu, et ole ottanut aikaeroa huomioon lainkaan jutuissasi. Se sun lapsi laskee mäkeä omassa ajassaan aamuyöllä?

Vierailija
110/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"]

Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap

[/quote]

Siis sä tulet ausseista yllärivierailulle Suomeen ollaksesi yksin? Ensin hehkutat, miten ne yllättyy ja ilahtuu ja hössöntössön ja sitten oletkin sitä mieltä, että mikäs tässä, miksi ne sukulaiset nyt minun kanssani aikaansa viettäisi.

Yllätys ei oikein onnistunut sittenkään? Ja toiseksi: Australiassa on nyt varhainen aamu, et ole ottanut aikaeroa huomioon lainkaan jutuissasi. Se sun lapsi laskee mäkeä omassa ajassaan aamuyöllä?
[/quote]

Missä kohtaa olen sanonu että meidän vauva oli pulkkamäessä? Hän ei ole tottunut kylmään ilmaan, lumeen, saatika istumiseen tasapainossa pulkan kyydissä. Ei aivan pulkkamäkimateriaalia vielä siis :) Ap

Vierailija
111/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

87: Pitääkö kaikkien elää kuten sinun?

Vierailija
112/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"] Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap [/quote] Siis sä tulet ausseista yllärivierailulle Suomeen ollaksesi yksin? Ensin hehkutat, miten ne yllättyy ja ilahtuu ja hössöntössön ja sitten oletkin sitä mieltä, että mikäs tässä, miksi ne sukulaiset nyt minun kanssani aikaansa viettäisi. Yllätys ei oikein onnistunut sittenkään? Ja toiseksi: Australiassa on nyt varhainen aamu, et ole ottanut aikaeroa huomioon lainkaan jutuissasi. Se sun lapsi laskee mäkeä omassa ajassaan aamuyöllä? [/quote] Missä kohtaa olen sanonu että meidän vauva oli pulkkamäessä? Hän ei ole tottunut kylmään ilmaan, lumeen, saatika istumiseen tasapainossa pulkan kyydissä. Ei aivan pulkkamäkimateriaalia vielä siis :) Ap

[/quote]

Tuolla noin klo 17:56 kerroit, että olet yksin. Mies vanhempineen kyläilemässä, monet mäenlaskussa. Vauvasta ei mainintaa. Vai oletko miehen kotona lämmittämässä saunaa, äitisi on vauvan kanssa omassa kodissaan? Yksin on hankala olla, jos on vauva paikalla. Ja jos viimeksi kesällä nähty vauva on paikalla, niin miten ihmeessä isovanhemmat, tädit jne. hennovat jättää sen katselemisen ja lähtevät mäkeen?

Kerroit myös, että ette äitinne kanssa roiku toisissanne, hän saa mennä muiden sukulaisten kanssa menojaan. Siitä päättelin, että ei ole vauva hänenkään kanssaan. Tosin isoäidit joulupäivänä pulkkamäesssä, onhan niitä kaikenlaisia tapoja, mutta että vielä tämäkin piti lukemani...

Vierailija
113/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:45"]

87: Pitääkö kaikkien elää kuten sinun?

[/quote]

Ei pidä, mutta lue tuo toinen hehkutusketju, miten isovanhemmat ilahtuvat pikkuisen näkemisestä jne.

Nyt ne näki sen ja elämä jatkuu kuin ei lapsenlapsi Australiasta olisi tullutkaan käymään. Ihan vähän hankala uskoa, että kukaan ilahtuu yllätysvieraista ja sen jälkeen toteaa, että olkaa omissa oloissanne, meillä on tässä nämä muut jutut.

Vierailija
114/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt muakin kiinnostaa missä vauva on? :) Vaikka ei sun tarvi sitä kertoa jos et halua.

Vierailija
115/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herranjestas mikä ketju, joku yrittää panna oikein tosissaan ap:lle kampohin :)

Vierailija
116/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 21:57"]Nyt muakin kiinnostaa missä vauva on? :) Vaikka ei sun tarvi sitä kertoa jos et halua.
[/quote]

Vauva on nyt pappansa kanssa takkahuoneessa leikkimässä. Aiemmin vauva oli yllättäen nukkumassa. Se on kyllä kumma homma että tuon ikäinen ei kestä matkustamista ja aikaeroa ilman hurjaa väsymystä ja kiukkua. Neiti on vedellyt unosia aamupäivästä alkuiltaan, välillä hetkeksi havahtunu. Voipi olla pitkä yö edessä! Mutta ei, ei olla unohdettu vauvaa lentokentälle tai pulkkamäkeen, älkää huoliko ;) Ap

Vierailija
117/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:23"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"] Huhhuh mikä pilkunviilaus täällä on meneillään! Ei, me ei olla hukattu meidän vauvaa vaikka en erikseen maininnu hänen olinpaikkaansa. Ja ei, me ei olla eroamassa vaikka en lähteny miehen ja hänen perheen mukaan sukuloimaan. Pystyn olemaan miehestäni erossa hetken, ihan terveen suhteen merkki minun mielestä. Ja ei, minun äiti ei vihaa minua vaikka hän ei istu minun vieressä koko ajan, juteltiin pitkälle yöhön ja ehkä äidillä on oikeus viettää aikaa myös muiden sukulaisten kans? Ja kolmelle ekstrasuulle riitti vallan mainiosti ruokaa! Varmaan unohdin johonki vielä vastata, jatkakaa vaan äkästä kyselyä jos vielä kiinnostaa :) Ap [/quote] Siis sä tulet ausseista yllärivierailulle Suomeen ollaksesi yksin? Ensin hehkutat, miten ne yllättyy ja ilahtuu ja hössöntössön ja sitten oletkin sitä mieltä, että mikäs tässä, miksi ne sukulaiset nyt minun kanssani aikaansa viettäisi. Yllätys ei oikein onnistunut sittenkään? Ja toiseksi: Australiassa on nyt varhainen aamu, et ole ottanut aikaeroa huomioon lainkaan jutuissasi. Se sun lapsi laskee mäkeä omassa ajassaan aamuyöllä? [/quote] Missä kohtaa olen sanonu että meidän vauva oli pulkkamäessä? Hän ei ole tottunut kylmään ilmaan, lumeen, saatika istumiseen tasapainossa pulkan kyydissä. Ei aivan pulkkamäkimateriaalia vielä siis :) Ap

[/quote]

Montako kymmentä vuotta ole ollut pois Suomesta? Täällä lumen keskellä otetaan lapsi syliin ja mennään yhdessä pulkalla alas mäkeä, ei siis tarvitse osata itsekseen istua. Näköjään sitä vuosien myötä katoaa niin kielitaito kuin mäenlaskutaito.

Vierailija
118/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on nyt joku typerä trolli liikkeellä. Ap, ei kannata uhrata energiaa hänelle vastailemiseen. Menee trollin ruokkimiseksi.

Vierailija
119/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:23"]

[/quote]

Montako kymmentä vuotta ole ollut pois Suomesta? Täällä lumen keskellä otetaan lapsi syliin ja mennään yhdessä pulkalla alas mäkeä, ei siis tarvitse osata itsekseen istua. Näköjään sitä vuosien myötä katoaa niin kielitaito kuin mäenlaskutaito.
[/quote]

Meidän vauva ei vaan ole tottunu näin kylmään. Näillä pakkasilla ei voi neitiä kunnolla ulos vielä viedä :( Ap

Vierailija
120/120 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:18"]Täällä on nyt joku typerä trolli liikkeellä. Ap, ei kannata uhrata energiaa hänelle vastailemiseen. Menee trollin ruokkimiseksi.
[/quote]

Oot niin oikeessa! :) Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi