Mitäs teille kuuluu?
Itse tässä paistelen ruusukaaleja ja vituttaa niin paljon, kun sössin eilen kaikki asiani.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää kuuluu. Tykkään kun täällä saa kiusata muita.
Miksi kiusaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat?
Minuakin on kiusattu paljon täällä, joten annan samalla mitalla takaisin.
Täällä jäähallilla istuskelen. Erätauko menossa.
Muakin vituttaa tänään suuresti. Kaikki tuntuu menevän päin peetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat?
Hyvä. Laita vahinko kiertämään.
Kaikki kuuluu mulle
Mulle kaikki heti nyt
Vierailija kirjoitti:
Muakin vituttaa tänään suuresti. Kaikki tuntuu menevän päin peetä.
Ainahan sulla menee. Ei mitään uutta.
Oikein mukavasti. Palstailen ja katselen ikkunasta räntäsadetta.
Odottelen miestä kotiin, jospa keksittäisiin hänen kanssaan jotain ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kiusaat?
Hyvä. Laita vahinko kiertämään.
Ai! Lapsi karuselliin?
Kiito kysymästä, pelkkää hyvää! Syöpäleikkauksen tikit poistetaan tiistaina, verensokeri on lähes hyvässä hoitotasapainossa ja sydämen toimintakin on lääkkeiden ansiosta lähes normaalia. Kihtikään ei ole vuosiin vaivannut ja alkanut flunssakaan ei kotitestin mukaan olekaan koronaa. Elämä hymyilee ja ulkona sataa vettä pohjoismyrskyn tuodessa kellastuvia lehtiä oksien kera alas puista. Poikamiesmökissäni on kuitenkin rauhaisaa ja 22 astetta lämmintä. Elämä on ihanaa, kun sen oikein oivaltaa . . . !
Mua on *tuttanut eilisestä alkaen kun tapasin yhden niin negaihmisen ettei mitään järkee, puhui pahantahtoisesti/ivallisesti asiasta jossa olen itse ollut mukana ja minulla eri käsitys asioitten kulusta kuin tällä besserwisserillä. Silti tuo irvistelijä sai ylivallan tunteissani ja menin ihan lamaan, yö meni perseelleen kun kissa pyysi ulos juuri kun vasta olin nukahtanut, valvoin koneella tuntikaudet, sitten takaisin makkariin, sain unta jonkin tunnin ja kun heräsin, sen paskatyypin naama taas muistissa, miten se nautti kun sai antaa ilmi juoruilut ja tietämiset.
Tänään on tullut mieleen että miksen sanonut sille todella ilkeästi sen ulkonäöstä, oli nimittäin tosi ruttusen ja väsyneen näköinen kun siinä minun asioitani älvisteli.
Varsinainen p*skatuuletin. Haistakoon.
Kiitos, oikein hyvää kuuluu. On hyvä olo, slailen nettiä ,joka pursuaa kaikkia mielenkiintoisia artikkeleja.
Samalla kuuntelen äänikirjaa: Äti tule kotiin!: tarina pienen lapsen surusta.
Maha kipeä, kun söin juustonaksuja ja join limua. Tvtä seuraan koko illan ja saunotaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä kaikki asiat, ap?
No enste harmittaa tuo auto, kun ajoin sen eilen rikki. Sitä ennen tankkasin väärää polttoainetta. Jonkun matkaa pääsin ajamaan ja sitten ajoin betoniporsaaseen.Läksin kauppaan ja avaimet jäi kotiin. Näin sunnuntaina oven avaus maksoi 45€. Kaikki siis tänään on mennyt päin persettä. Mitähän vielä voi tapahtua?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Paskaa. Sössin kans,
Mitäs sinä sössit?
- ap
Vierailija kirjoitti:
Maha kipeä, kun söin juustonaksuja ja join limua. Tvtä seuraan koko illan ja saunotaan.
Kunpa löytäisi Areenasta jotain hyvää katseltavaa.
- ap
Kai tässä hyvää kuuluu?
Muutto lähestyy ja juoksevat asiat hoidettu.
Nyt iski vain todella kova alakulo ja masennus. En vuosiin ole yksin ollut...