Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"En saanut mieheltäni joululahjaa"

Vierailija
25.12.2014 |

Miksi aikuiset naiset valittavat siitä etteivät saaneet mieheltään mieleistään joululahjaa tai "pahimmassa" tapauksessa ollenkaan. Oletteko tosissanne? Jos olette niin niiden lahjojen perään niin kertokaa niille miehillenne hyvissä ajoin mitä haluaisitte. Tyrkätkää varmuudeksi vielä lista käteen niin tulee varmasti mieleinen lopputulos. Toinen, ehdottomasti parempi vaihtoehto on pysähtyä miettimään mikä siinä joulussa on tärkeintä. Toivon todella ettei niiden mietintöjen lopputulos ole se että lahjat ovat joulussa tärkeintä...

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:58"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:47"]Me ainakin sovittiin ettei osteta lahjoja toisillemme ollenkaan. Meni muutenkin ruokiin ja lasten lahjoihin sen verran rahaa, että on kiva et jää joulun jälkeiseenkin elämiseen jotain tilille. Paras ilo löytyy yhteisistä hetkistä, ei siitä tavarasta. Tänäänkin pulkkakävelyllä oli kiva seurata kun ihmiset pihoilla telmi lasten kaa pihoillaan=) [/quote] kaikki ei ole niin köyhiä kuin te

[/quote]

Suurin osa suomalaisista kuitenkin on. Vain pieni osa suomalaisista ostelee lahjoja, koska töitä ei ole ja rahaa ei ensinnäkään.

[/quote]

Suurimmalla osalla menee hyvin, ei ole pieni osa, joka jonottaa kauppojen tungoksessa. Olisitpa nähnyt jouluruuhkat, et puhuisi köyhyydestä.

[/quote]

velaksi elävät. Lainalla menevät
[/quote] tai sitten ovat osanneet säästää. Kun olimme köyhiä opiskelijoita, mieheni oli säästänyt pikkuhiljaa rahaa, jotta sai ostettua minulle haaveilemani talvitakin. Olin joskus sanonut, että kun valmistun ja pääsen töihin, ostan ensimäisenä määrätynmerkkisen lämpimän takin. Ihana mieheni oli pannut rahaa pikkuhiljaa säästöön ja osti takin minulle joululahjaksi. Joillakin kenee satoja euroja tupakkaan ja joukuviinoihin, mutta kun lahjoista puhutaan, ollaan niin köyhiä

Vierailija
62/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:10"]Ihminen, joka välittää puolisostaan, muistaa häntä Jouluna lahjalla, se ettei vaivaudu edes yhtä lahjaa hankkimaan kertoo,ettet ole hänelle tärkeä. Ajattelen näin, rakkaintaan HALUAA MUISTAA. Olen aina saanut toivomani lahjat, mieheni haluaa muistaa, emme ole nuori pari, mies60+ ja minä 50+, muistamme ja hellimme toisiamme. [/quote] Mieheni kertoo minulle joka päivä, että olen tärkeä. Tuo minulle vettä, tekee leipiä, keittää kahvia, tekee aamupalaa ja tuo sänkyyn, siivoaa vaikka minun pitäisi (olisi minun vuoro), käyttää koiria jne. Tähän yhtälöön en osaisi ynnätä tuota ilman lahjaa en ole tarpeeksi tärkeä ja mies ei rakasta. Kyllä se rakastaa, ihan joka päivä, eikä vain kerran vuodessa. Toki tähän yhtälöön vaikuttaa se, että molemmat vihaamme krääsää ja käytämme edelliset loppuun, ennen kuin ostamme uusia (vaatteet yms), meillä on vähän rahaa ja nautimme enemmän ruoasta ja matkustelusta, kuin lahjoista.

[/quote]

Tiedätkö mitä, tuo mitä kerroin, minä50+ ja mies60+ ei sulje pois jokapäiväistä toisen huomioon ottamista. En todellakaan olis sietänyt mitään moukkaa, ja materia on minulle tärkeä, valehtelisin jos väittäisin muuta. Olen siis saanut kaiken, rikkauden ja rakkauden.
[/quote]

Eli olemme erilaisia ihmisiä. Sinä pidät materiasta, me emme. Emme suoraan sanottuna ymmärrä kerskakulutusta. Surettaa vain niiden miesten puolesta, jotka eivät ole materialisteja, mutta joiden rakkaus arvotetaan lahjojen määrässä ja kalleudessa.
[/quote]
Kerskakulutusta kun haluaisi YHDEN lahjan vuodessa (joka sekin voisi ihan hyvin olla joku aineeton juttu) :D En harrasta kliseitä mutta nyt kyllä pakko sanoa että "Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

#60 OIKEASSA olet

Suomi elää velaksi. Ja poltamme lastenlasten öljyt ja kaasut.

Vierailija
64/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ikinen joulu sama naukuminen... Jos mies olisi ostanut näille lahjattomille mammoille vaikka suklaarasian, niin olisiko kelvannut? No ei varmasti, mamma olisi tullut itkemään kuinka mies laittoi vain 3 euroa lahjaan ja luulee saavansa sillä mamman tyytyväiseksi. Niinpä lahjaton av-mamma alkaa pihtaamaan ja mykkäkouluun. Marttyyrinä hän puhisee joka ikiselle vähänkin mamman joulusta kyselevälle kuinka siivosi, leipoi ja teki kaikkensa, että olisi mukava joulu, mutta mies ei arvosta häntä ollenkaan! Tästä on hyvä jatkaa ensi vuonnakin, hienoa. N39

Vierailija
65/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:10"]Ihminen, joka välittää puolisostaan, muistaa häntä Jouluna lahjalla, se ettei vaivaudu edes yhtä lahjaa hankkimaan kertoo,ettet ole hänelle tärkeä. Ajattelen näin, rakkaintaan HALUAA MUISTAA. Olen aina saanut toivomani lahjat, mieheni haluaa muistaa, emme ole nuori pari, mies60+ ja minä 50+, muistamme ja hellimme toisiamme. [/quote] Mieheni kertoo minulle joka päivä, että olen tärkeä. Tuo minulle vettä, tekee leipiä, keittää kahvia, tekee aamupalaa ja tuo sänkyyn, siivoaa vaikka minun pitäisi (olisi minun vuoro), käyttää koiria jne. Tähän yhtälöön en osaisi ynnätä tuota ilman lahjaa en ole tarpeeksi tärkeä ja mies ei rakasta. Kyllä se rakastaa, ihan joka päivä, eikä vain kerran vuodessa. Toki tähän yhtälöön vaikuttaa se, että molemmat vihaamme krääsää ja käytämme edelliset loppuun, ennen kuin ostamme uusia (vaatteet yms), meillä on vähän rahaa ja nautimme enemmän ruoasta ja matkustelusta, kuin lahjoista.

[/quote]

Tiedätkö mitä, tuo mitä kerroin, minä50+ ja mies60+ ei sulje pois jokapäiväistä toisen huomioon ottamista. En todellakaan olis sietänyt mitään moukkaa, ja materia on minulle tärkeä, valehtelisin jos väittäisin muuta. Olen siis saanut kaiken, rikkauden ja rakkauden.
[/quote]

Eli olemme erilaisia ihmisiä. Sinä pidät materiasta, me emme. Emme suoraan sanottuna ymmärrä kerskakulutusta. Surettaa vain niiden miesten puolesta, jotka eivät ole materialisteja, mutta joiden rakkaus arvotetaan lahjojen määrässä ja kalleudessa.
[/quote]
Kerskakulutusta kun haluaisi YHDEN lahjan vuodessa (joka sekin voisi ihan hyvin olla joku aineeton juttu) :D En harrasta kliseitä mutta nyt kyllä pakko sanoa että "Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista."
[/quote]

En vääntänyt tarpeeksi rautalangasta :). En tarkoittanut kerskakulutuksella sitä yhtä lahjaa vuodessa, vaan tätä kokonaisvaltaista kulutushysteriaa. En siis pidä sinua kerskakuluttajana, jos haluat yhden lahjan vuodessa, älä huolehdi ;). Jostain syystä haluat oikein vääntämällä vääntää ja tehdä minusta kateellista asioita, jotka eivät ole minulle tärkeitä, miksi? Yritän sanoa pointtini kolmannen kerran: teidän lahjanne eivät ole minulta pois, ihanaa, jos sait sen yhden toivomasi lahjan ja olet siitä iloinen :). Mutta te naiset, jotka syytätte oikeasti hyviä miehiänne rakkauden puutteesta, kun ei raukka tajua lahkojen päälle - miettikää mitkä asiat ovat oikeasti elämässä tärkeitä ja iloitkaa muutoin hyvästä miehestä :). Rauhallista joulua!

Vierailija
66/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

En vääntänyt tarpeeksi rautalangasta :). En tarkoittanut kerskakulutuksella sitä yhtä lahjaa vuodessa, vaan tätä kokonaisvaltaista kulutushysteriaa. En siis pidä sinua kerskakuluttajana, jos haluat yhden lahjan vuodessa, älä huolehdi ;). Jostain syystä haluat oikein vääntämällä vääntää ja tehdä minusta kateellista asioita, jotka eivät ole minulle tärkeitä, miksi? Yritän sanoa pointtini kolmannen kerran: teidän lahjanne eivät ole minulta pois, ihanaa, jos sait sen yhden toivomasi lahjan ja olet siitä iloinen :). Mutta te naiset, jotka syytätte oikeasti hyviä miehiänne rakkauden puutteesta, kun ei raukka tajua lahkojen päälle - miettikää mitkä asiat ovat oikeasti elämässä tärkeitä ja iloitkaa muutoin hyvästä miehestä :). Rauhallista joulua!
[/quote] kun mun mies on niin henkinen ja ei vedä turpiin jouluna, oon niin onnellinen, kun se rakastaa mua. En tarvitse mitään materiaa. Sama kun selitetään, että juu, emmää oliskaan naimisiin halunnu, kun mies ei usko avioliittoon. Rakastaa se mua silti ja lapset sitoo enemmän kuin avioliitto.. Uskotaan, uskotaan

Vierailija
67/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:56"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:52"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 19:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:46"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:34"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]
[/quote]

[/quote] kun mun mies on niin henkinen ja ei vedä turpiin jouluna, oon niin onnellinen, kun se rakastaa mua. En tarvitse mitään materiaa. Sama kun selitetään, että juu, emmää oliskaan naimisiin halunnu, kun mies ei usko avioliittoon. Rakastaa se mua silti ja lapset sitoo enemmän kuin avioliitto.. Uskotaan, uskotaan
[/quote]

En ole puhunut mistään turpaan vedosta, en ole ikinä ollut väkivaltaisten miesten kanssa. Mistä ihmeestä sinä oikein höpötät? Taidamme todella elää hieman eri maailmoissa...?

Vierailija
68/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:55"]

Joulussa on tärkeintä ilahduttaa toisia. Kaikkien miehet eivät tajua tätä.

[/quote]

Eikä naiset ! ja jos jotain ostavat niin varmasti väärää kokoa tai muuten neitimäinen paketti

Vierailija
69/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkia ei joulu kiinnosta vaikka se teitä kiinnostais.. se on vain yksi vapaapäivä siinä missä muutkin? Pitäiskö muinakin vapaapäivinä antaa aina lahjoja toisille vapaapäivän kunniaksi ? Joulu niinkuin uusivuosikin on ihmisten keksimää kuvitelmaa jostain jeesuksen syntymästä. Muutenkin ihmiset tuntuu menevän sekaisin koska on joulu

terv. Kirkosta hyvissä ajoin eronnut

Vierailija
70/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:57"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:11"]

Lahja on konkreettinen merkki välittämisestä ja arvostuksesta. 

[/quote]

Ainakin materialisti mammoille ja sanat tuskin merkkaa mitään ilman 1000e kaulakorua =)
[/quote] sille ei toki voi mitään, jos sun miehellä on huono mielikuvitus ja ei halua sulle lahjoja ostaa. Mutta on olemassa miehiä, jotka haluaa rakkaalleen jotain laittaa. On se sitten kirja tai koru, vaate tai villasukat. Katkerimpia räkyttäjiä ja ei-materialismiaan korostavia naisia tuntuvat olevan ne, jotka ei saa lahjoja. Aivan kuin muiden saamat lahjat kaivaisivat heidän mieltään. Anteeksi jos materialismisuuteni kaihertaa, mutta olin onnellinen kirjasta ja suklaasta. Rakastan kirjoja ja mieheni tietää sen. Jos se tekee minusta materialistisen mamman, niin sitten olen sitä ylpeänä
[/quote]

Miksi sinä nyt vedit marttyyrimaisesti herneet nenään siitä, että kaikki pariskunnat eivät koe lahjojen antamisessa mitään pointtia? En minä ole väittänyt sinua materialistiseksi, jos olet iloinen muutamasta lahjasta: kai sinä nyt itsekin ymmärrät sen, ettei siinä olisi mitään järkeä? Miksi yrität tahallasi jättää pointin ymmärtämättä ja yrität tehdä tästä jotain, mitä en tarkoittanut? Ja tiedät sen itsekin. Nautitko trollailusta, vai haluatko sinä yleisestikin ottaa kaiken itseesi, mitä muut yleisesti puhuvat?

Vierailija
71/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai etkö vain ymmärrä, mitä materialismi tarkoittaa? Vai haluatko tahallasi ymmärtää väärin, jotta saisit viihdyttäviä kommentteja aikaiseksi? Sillä minä en ihan oikeasti ymmärrä, miten voit jatkuvasti ymmärtää minut niin väärin. Joko et ymmärrä, mistä puhtaan, olet helposti itseesi ottavaa ihminen ja loukkaannut todella herkästi, yrität jollain kierolla tavalla viihdyttää itseäsi ja muita, tai sitten trollailet -ihan vain huviksesi. Eli mikä näistä?

Vierailija
72/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:36"]Vai etkö vain ymmärrä, mitä materialismi tarkoittaa? Vai haluatko tahallasi ymmärtää väärin, jotta saisit viihdyttäviä kommentteja aikaiseksi? Sillä minä en ihan oikeasti ymmärrä, miten voit jatkuvasti ymmärtää minut niin väärin. Joko et ymmärrä, mistä puhtaan, olet helposti itseesi ottavaa ihminen ja loukkaannut todella herkästi, yrität jollain kierolla tavalla viihdyttää itseäsi ja muita, tai sitten trollailet -ihan vain huviksesi. Eli mikä näistä?
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:36"]Vai etkö vain ymmärrä, mitä materialismi tarkoittaa? Vai haluatko tahallasi ymmärtää väärin, jotta saisit viihdyttäviä kommentteja aikaiseksi? Sillä minä en ihan oikeasti ymmärrä, miten voit jatkuvasti ymmärtää minut niin väärin. Joko et ymmärrä, mistä puhtaan, olet helposti itseesi ottavaa ihminen ja loukkaannut todella herkästi, yrität jollain kierolla tavalla viihdyttää itseäsi ja muita, tai sitten trollailet -ihan vain huviksesi. Eli mikä näistä?
[/quote][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:36"]Vai etkö vain ymmärrä, mitä materialismi tarkoittaa? Vai haluatko tahallasi ymmärtää väärin, jotta saisit viihdyttäviä kommentteja aikaiseksi? Sillä minä en ihan oikeasti ymmärrä, miten voit jatkuvasti ymmärtää minut niin väärin. Joko et ymmärrä, mistä puhtaan, olet helposti itseesi ottavaa ihminen ja loukkaannut todella herkästi, yrität jollain kierolla tavalla viihdyttää itseäsi ja muita, tai sitten trollailet -ihan vain huviksesi. Eli mikä näistä?
[/quote]. ????? Mistäs sinä pillastuit. Hermo kireällä, vai eikö iltaopamox vielä vaikuta

Vierailija
73/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 22:36"]Vai etkö vain ymmärrä, mitä materialismi tarkoittaa? Vai haluatko tahallasi ymmärtää väärin, jotta saisit viihdyttäviä kommentteja aikaiseksi? Sillä minä en ihan oikeasti ymmärrä, miten voit jatkuvasti ymmärtää minut niin väärin. Joko et ymmärrä, mistä puhtaan, olet helposti itseesi ottavaa ihminen ja loukkaannut todella herkästi, yrität jollain kierolla tavalla viihdyttää itseäsi ja muita, tai sitten trollailet -ihan vain huviksesi. Eli mikä näistä?
[/quote]. ????? Mistäs sinä pillastuit. Hermo kireällä, vai eikö iltaopamox vielä vaikuta
[/quote]

Kysyin kysymyksiä. Onko kysymysten kysyminen pillastumista? Miksi?

Vierailija
74/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on niin hämmentävä palsta :D: ensin olen vain katkera ämmä, sitten olen vain onnellinen siitä ettei mieheni hakkaa minua (anteeksi mitä??) ja nyt olen jo opamox-lääkityksellä :D. Täällä nämä tarinat sitten vasta lähtevätkin lentoon!

Vierailija
75/79 |
26.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:59"]

itse tykästyin sivuihin kovasti :)

ajankuluksi ajattelin lisäillä niitä tänne muidenkin luettavaksi !

1. http://adfoc.us/26101753693837
2. http://adfoc.us/26101753693768
3. http://adfoc.us/26101753693734
4. http://adfoc.us/2610171

terveisin marjatta

[/quote]

Mikähän vittu sinäkin oikein olet?

Vierailija
76/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:11"]

[/quote]

Ainakin materialisti mammoille ja sanat tuskin merkkaa mitään ilman 1000e kaulakorua =)

Vierailija
77/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:11"]

[/quote]

[/quote] sille ei toki voi mitään, jos sun miehellä on huono mielikuvitus ja ei halua sulle lahjoja ostaa. Mutta on olemassa miehiä, jotka haluaa rakkaalleen jotain laittaa. On se sitten kirja tai koru, vaate tai villasukat. Katkerimpia räkyttäjiä ja ei-materialismiaan korostavia naisia tuntuvat olevan ne, jotka ei saa lahjoja. Aivan kuin muiden saamat lahjat kaivaisivat heidän mieltään. Anteeksi jos materialismisuuteni kaihertaa, mutta olin onnellinen kirjasta ja suklaasta. Rakastan kirjoja ja mieheni tietää sen. Jos se tekee minusta materialistisen mamman, niin sitten olen sitä ylpeänä

Vierailija
78/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tykästyin sivuihin kovasti :)

ajankuluksi ajattelin lisäillä niitä tänne muidenkin luettavaksi !

1. http://adfoc.us/26101753693837
2. http://adfoc.us/26101753693768
3. http://adfoc.us/26101753693734
4. http://adfoc.us/2610171

terveisin marjatta

Vierailija
79/79 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:57"]

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 20:10"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:11"] Lahja on konkreettinen merkki välittämisestä ja arvostuksesta.  [/quote] Ainakin materialisti mammoille ja sanat tuskin merkkaa mitään ilman 1000e kaulakorua =) [/quote] sille ei toki voi mitään, jos sun miehellä on huono mielikuvitus ja ei halua sulle lahjoja ostaa. Mutta on olemassa miehiä, jotka haluaa rakkaalleen jotain laittaa. On se sitten kirja tai koru, vaate tai villasukat. Katkerimpia räkyttäjiä ja ei-materialismiaan korostavia naisia tuntuvat olevan ne, jotka ei saa lahjoja. Aivan kuin muiden saamat lahjat kaivaisivat heidän mieltään. Anteeksi jos materialismisuuteni kaihertaa, mutta olin onnellinen kirjasta ja suklaasta. Rakastan kirjoja ja mieheni tietää sen. Jos se tekee minusta materialistisen mamman, niin sitten olen sitä ylpeänä

[/quote]

Hieno mies sinulla, lukeminen kannattaa aina, näin opin itse jo lapsuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme