Simssin pelaajat! Miten pelaatte?
Itselläni on erilaisia kausia. Nyt olen innostunut tekemään perheitä esim. Elokuviin tai sarjoihin perustuen. :) Kiva tavallaan jatkaa tarinaa omassa päässään.
Oletteko jo siirtyneet sims neloseen? Minä yritin, mutta en oikein tykännyt siitä elämätilasta, joten siirryin takaisin kolmoseen, mihin minulla on ihania ladattujakin.
Kommentit (6)
Sims missä avaruusoliot tulee kylään on paras.
Mä pelaan kakkosta. Tällä hetkellä mulla on tavoitteena saada kaikki Kaunialan asukkaat Toni Lorulan sukulaisiksi :D Täyttää siis Kauniala Tonin jälkeläisillä. Siinä on jonkin verran hommaa
Pelaan yleensä valmisperheillä, jostain syystä ne vaan kiinnostaa eniten. Kaikki perheet ei oo niin kiinnostavia, mutta yritän keksiä kaikenlaisia juonenkäänteitä, ja jatkaa perheitä ja sukuja.
Mulla on jo Sims 4, mutta edelleen kolmonen on se paras.. Pelaan vuorotellen aina sitä mikä sillä hetkellä huvittaa. :)Ladatut poistin kolmosesta, koska ne hidasti peliä liikaa. Ja milla meni vaikka kuinka kauan aikaa aina niiden selaamiseen ja lataamiseen. :D
Taidanpa itseasiassa nyt pelata taas pitkästä aikaa. :))
Netistä saa ladattua ilmaiseksi fanien tekemiä juttuja, esim. realistisia silmiä jne. Itse pelailen 2sta, teen mahdollisimman ihmisen näköisiä, salkkarimeininkiä, kaikki on ollut kaikkien kanssa, riitoja, avioeroja, tapan kun kyllästyn ja teen tilalle uuden.