Sain liian pienet nahkahousut mieheltä lahjaksi!?
Oli kiva tilanne, kun avasin paketin ja näin nuo housut...koko XS ja itse olen M.
Kommentit (53)
En ymmärrä miten M-koosta voi vetää sen johtopäätöksen, että olisi jotenkin läski. Itse olen 171cm pitkä ja painan 56kg ja käytän lähes poikkeuksetta M-kokoa, että vaatteet istuisivat nätisti eivätkä kiristelisi ikävästi. Minulla on d-kupin rinnat ja melko leveä lantio, mutta vyötärö onkin sitten kapeampi ja jalatkin ovat hoikat... Äitinikin jotenkin kuvittelee, että tavoitteeni olisi mahtua johonkin s/ xs kokoon, koska hänkin... (vaikka on itse alle 160 senttinen ureheilematon ja lättänä). Ihme fiksaatio jostain vaatekoosta joillakin...
Mikä noissa nahkahousuissa oikein viehättää? Aidot ymmärrän kyllä, mutta suurin osa nytkin kaupoissa olevista "nahkahousuista" on pu-muovia. Käsittääkseni muovi venyy ja hiostaa. Olenko oikeassa?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:46"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:34"]
Mitä ihmeen leikkejä muovisilla housuilla voi leikkiä????
[/quote]
Samaa ihmettelen?
[/quote]
Pissa- ja kakkaleikkejä?
Nahkahousut venyvät kun istut ne jalassa kosteassa ja höyryisessä saunassa.
Ei mitään p&k juttuja vaan hyväilyä yms.
Luojan kiitos tulee kevät ja kevään muoti. Toivottavasti kauppoihin tulee muutakin kuin tekonahkaa!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:34"]
Mitä ihmeen leikkejä muovisilla housuilla voi leikkiä????
[/quote]
Mielikuvitusleikkejä. Sellaiset kenellä sitä on.
Ei hätää, voit varmasti vaihtaa ne sopivaan kokoon pyhien jälkeen.
Niin se on vaikeaa ostaa vaatteita lahjaksi. Jos miehesi olisi ostanut vahingossa isommat housut niin nainen ajattelee heti, että en mä noin lihava oo ja vetää herneet nenään :) Mies ajatteli varmaan ostaa ennemmin alakanttiin välttääkseen kriisin, koska ajatteli, että nämä voi vaihtaa sopiviin joulun jälkeen.
Vähän sama juttu, jos viet kukkia niin olet vähintään pettänyt :) sry vaan naiset monet olette todella hankalia :) Tässä tarkoitan vaan ajattelutapaa.
Ja nyt sitten meinaat palauttaa kauppaan hikiset ja hapansilakalle löyhkäävät pöksyt? Tule ihmeessä kertomaan, miten kävi.
Mä oon S-M -kokoa ja nahkahousut XS on just ja just sellaset, joita voi pitää. Sais olla vielä piukeemmat, Cubukselta ostettu. Myyjäkin sanoi, että ota pienimmät mahdolliset kun venyvät päällä. Voi olla, että miestä on ohjeistettu samoin.