Sain liian pienet nahkahousut mieheltä lahjaksi!?
Oli kiva tilanne, kun avasin paketin ja näin nuo housut...koko XS ja itse olen M.
Kommentit (53)
Tulee mieleen alakoulunopettajani sananlasku: pyörii kuin pieru nahkahousuissa.
Kokeilin housuja kun olin yksin kotona. Ei nyt ihan toivoton tilanne. Ylänappi kireä kuin viulun kielu, mutta ehkä sitä voisi näillä miehen illalla yllättää. Ajattelin laittaa ne jalkaani kun menemme sänkyyn ja katson millaisen reaktion saa aikaan.
Mutta eikö ole aika jännä, että ihan sama mitä paskaa tänne kirjoittaa niin saa satoja lukijouta! Hyvä nahkahousuista unelmoivat av-mammat!!!!
XS on kyllä todella pieni koko. Aikamoinen virhearvio mieheltä!
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:21"]
Miehesi näkee sinut XS-kokoisena. Ole onnellinen.
[/quote]
Mikä siinä pienessä koossa on joillekin niin tavoittelemisen arvoista? Eikö jokainen saa olla sen kokoinen kuin on? Minä en ainakaan näe pienikokoisia mitenkään erityisen viehättävinä.
No jos valita pitää niin mielummin xs kuin xl! Pienempi koko kertoo, että pitää itsestään ja kunnostaan huolta! Da?
Samaa mieltä!!! T: Nahkahousumies
Ap tässä. Oli kyllä uskomattoman nolo kokemus. Odotin miestä peiton alla tiukat nahkahousut jalassa. Olisi vaan pitänyt arvata miten hiostavat tuollaiset pu-housut voivatkaan olla! Pimpsa haisi mädälle lohelle jo ennenkuin mies tuli sänkyyn. Hän ei niistä oikein välittänyt, vaan ihmetteli miksi minulla on housut sängyssä jalassa. Nolona yritin riisua ne mahdollisimman nopeasti, mutta ne olivat niin tiukat, että mies lopulta joutui kiskomaan hikiset housut jaloistani.
Päätimme yhdessä, että tämä kokeilu loppui tähän ja palautamme housut tänään kauppaan takaisin. Vähänkö olin nolona..
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:55"]
Niillä voi esim hyväillä toista kaikista kivoista paikoista. Laittaa naaman päälle ja nuuhkia, hieroa nä##ejä yms. Mielikuvitusta kehiin!!
[/quote]
reps
Jos olet oikeasti M- kokoa niin et voi olla kovin hyvässä kuosissa.
Miehesi näkee sinut XS-kokoisena. Ole onnellinen.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:55"]
Niillä voi esim hyväillä toista kaikista kivoista paikoista. Laittaa naaman päälle ja nuuhkia, hieroa nä##ejä yms. Mielikuvitusta kehiin!!
[/quote]
reps
[/quote]
Mikä tässä nyt niin hassua on?
Et ole sitten ikinä lihaksista kuullut XD[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 12:11"]
Jos olet oikeasti M- kokoa niin et voi olla kovin hyvässä kuosissa.
[/quote]
Mä oon xs kokoa ja mul on 3 nahkahousut, ne ei näytä hyvältä yhtään isommilla!
En tiedä uskallanko, tuntuu vähän vieraalta. Mitä niillä siis ihan konkreettisesti voi tehdä??