mies jäi kiinni pettämisestä, mitä teen?
Olen siis jonkin aikaa epäillyt miestäni suhteesta. Hän tulee jotain menee miten sattuu, milloin minnekkin ja sekoilee näissä asioissa. (Että missä on milloinkin ollut, ja kenen kanssa. Minä kyllä muistan mitä mies on kertonut.) Kantaa puhelintaan mukaan jokapaikkaan, eikä minulla ole oikeutta koskea siihen. Ym.
Tänään sitten vietettiin joulua yhdessä ja ukon puhelin piippasi useaan otteeseen. Kertoi 23 aikaan lähtevänsä miesten kanssa kaljalle lähibaariin. Annoin luvan...mutta lähdimpä seuraamaan miestä. Ei mennyt baariin, ei. Ihan tuikituntemattomaan rappuun katosi.
Nyt olen kotona ja odotan miestä tänne. Laittoi vielä viestin puoli neljän aikaan että "pilkku tuli, snägärin kautta kotiin, puspus"
Eipä ole vielä näkynyt.
Kommentit (83)
Kato sen puhelin! Siitä kaikki selviää. Tsekkaa taskut. Tietokoneen sivuhistoria. Ihan kylmästi vaan tositoimiin!
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 06:40"]Kato sen puhelin! Siitä kaikki selviää. Tsekkaa taskut. Tietokoneen sivuhistoria. Ihan kylmästi vaan tositoimiin!
[/quote]
Tuolla mies nukkuu, itse en vieläkään pysty. Omia "arvoja" vastaan tuo luurin kyttäys. Ja siinä muutenkin suojakoodi, jota en tiedä. Työ sähköposteihin en ikinä kehtaisi kajota. Voisin toki huomenna pyytää häntä näyttämään omat puhelut/viestit, jos narahtaa valehtelusta. Eiköhän se kerro tarpeeksi, jos ei suostu näyttämään.
Ap
Vaatteiden taskut kyllä tsekkasin, ei löytynyt mitään hälyttävää.
Ap
Oisko ap:lla nyt hyvä aika alkaa dietille ja salilla kulkemaan?
Törkee tyyppi, lähteä nyt jouluaattona muka baariin ja jättää tyttöystävä yksin. Sun kanssa sen ois pitäny aaton päätteeks pujahtaa vällyjen väliin, eikä häipyä, ei edes baariin, saati vielä pettämään. Nyt kyllä heivaat sen sian, vaikka miten pahaa tekis, et voi enää ton syvemmälle pudota.
Miehen pettämistä ei ole vielä mitenkään todistettu. Valmistaudu siihen henkisesti, sillä riittämättömiä todisteita siitä kyllä on, mutta mies on toistaiseksi syytön. Vaikka mies olisi ollut vieraan naisen asunnolla, sekään ei ole vielä idiootinvarma todiste pettämisestä, vaikka outoa onkin. -mies-
Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31
Minun rakastajani ainakin oli vaimolleen kertonut menevänsä baariin, vaikka tulikin luokseni antamaan ja saamaan joululahjansa :) oiskohan niin hyvä tuuri, että ois ap:n mies?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]
Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31
[/quote]
Eipä se sullakaan iästä päätellen kaukana ole. Sitä saa mitä tilaa.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31
[/quote]
Kyllä saa mun mieheni ainakin sitten pettää ja lähteä, jos minun rupsahtamiseni on syy pettämiselle. Löydän kyllä jonkun ketä ei haittaa rupsahtamiseni niin, että lähtee pettämään.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31
[/quote]
Kyllä saa mun mieheni ainakin sitten pettää ja lähteä, jos minun rupsahtamiseni on syy pettämiselle. Löydän kyllä jonkun ketä ei haittaa rupsahtamiseni niin, että lähtee pettämään.
[/quote]
eli akka saa ottaa massaa 30 kg ja miehen pitäisi silti katsella sitä? N31
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]
[/quote]
Hahah...Just niin:). Syytän miestä "fiksusta" kommentistasi huolimatta. Mies kun rupsahtaa ihan samaa tahtia kuin nainenkin. Mutta vain mies ajautuu pettämään, ja tekee sen vielä sinun kaltaisen jakorasian kanssa. Ei sulla hyvin mene, kun et saa vapaita miehiä:).
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]
[/quote]
Hahah...Just niin:). Syytän miestä "fiksusta" kommentistasi huolimatta. Mies kun rupsahtaa ihan samaa tahtia kuin nainenkin. Mutta vain mies ajautuu pettämään, ja tekee sen vielä sinun kaltaisen jakorasian kanssa. Ei sulla hyvin mene, kun et saa vapaita miehiä:).
[/quote]
en halua parisuhdetta. Käyn vain panemassa kun huvittaa. Sen takia otan miehen läheltä kotoa tai töistä, että saan nauraa sen vaimolle kun se luulee ettei mies petä. Yhdelle vaimolle lähetin kuvia miehen ja minun sessioista. Oli naurussa pitelemistä. N31
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:53"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]
[/quote]
[/quote]
en halua parisuhdetta. Käyn vain panemassa kun huvittaa. Sen takia otan miehen läheltä kotoa tai töistä, että saan nauraa sen vaimolle kun se luulee ettei mies petä. Yhdelle vaimolle lähetin kuvia miehen ja minun sessioista. Oli naurussa pitelemistä. N31
[/quote]
Mä kyllä arvostan omaa salasuhdettani niin paljon etten halua tietää miehestä mitään. En ilku vaimolle
"Annoit luvan" lähteä baariin...? No joo, ehkä kannattais miettiä tuota suhdetta vielä. Luvan kysyminen toiselta, halu lähteä minnekään jouluna, ja nyt mahdollinen pettäminen... ei jatkoon!
Ylempi keskiluokka ei KOSKAAN käy missään "baarissa", varsinkaan jouluna!!
Audimies
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31
[/quote]
[/quote]
eli akka saa ottaa massaa 30 kg ja miehen pitäisi silti katsella sitä? N31
[/quote]
Ei, sanoin juuri, että sitten saa pettää ja lähteä menemään jos rupsahtamiseni haittaa, en estä. N19
P.S Kyllä taidat sinä kumminkin olla meistä se kenellä rupsahtaminen on tulossa ensin, joten katsotaan mielipidettäsi sitten uusiksi :) Paitsi, että olet mies akka puheistasi päätellen.
Lopeta tuo nöyristely. Jos ukko on idiootti niin jätä se. Vietä joulua ja rentoudu.En usko että se ukkosi on sinulle ollut kovin suurena tukena ja turvana kun keeran joulnakin pitää häipyä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 05:52"]Ei miehelläs yhtään kaveria ole joka asuu kerrostalossa? Psycho bitch!
[/quote]
Tiedän missä miehen kaverit asuvat, ja sanoi menevänsä suoraan baariin. Ei minkään frendin kämpän kautta.
Tuli kotiin selvänä. Baarista. Ei miehen tapaista, jos on pilkkuun asti viihtynyt. En sanonut vielä mitään, vaan menin suoraan nukkumaan.
Kyselen huomenna tarkemmin miten meni ilta yms. Siinä luulisi kertovan sen, että tyyliin "nähtiin Pasinkämpillä, missä vähän aloteltiin ja sit mentiin baariin" jos näin on käynyt. Jos tarina ei mätsää niin sitten...voi vittu
Ap