mies jäi kiinni pettämisestä, mitä teen?
Olen siis jonkin aikaa epäillyt miestäni suhteesta. Hän tulee jotain menee miten sattuu, milloin minnekkin ja sekoilee näissä asioissa. (Että missä on milloinkin ollut, ja kenen kanssa. Minä kyllä muistan mitä mies on kertonut.) Kantaa puhelintaan mukaan jokapaikkaan, eikä minulla ole oikeutta koskea siihen. Ym.
Tänään sitten vietettiin joulua yhdessä ja ukon puhelin piippasi useaan otteeseen. Kertoi 23 aikaan lähtevänsä miesten kanssa kaljalle lähibaariin. Annoin luvan...mutta lähdimpä seuraamaan miestä. Ei mennyt baariin, ei. Ihan tuikituntemattomaan rappuun katosi.
Nyt olen kotona ja odotan miestä tänne. Laittoi vielä viestin puoli neljän aikaan että "pilkku tuli, snägärin kautta kotiin, puspus"
Eipä ole vielä näkynyt.
Kommentit (83)
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 13:01"]Laihduta ja lopeta pihtaaminen. Pihtaaminen on pettämistä sinä missä ...pettäminenkin. Toinen tapahan olisi haukkua sinut frigidiksi sotanorsuksi ja mennä sitten pettämään. Ymmärtäisit paremmin, mutta se olisi julmempaa.
Iltalehden sofian sohvan Sofia kehotti kaikkia pihtareiden puolisoja hankkimaan salarakkaan.
Tänäkin jouluna moni valitteli miehen puutetta. Pihtarilta karussa oleva salarakas voisi piristää.
[/quote]
Minä en ainakaan aijo hankkia salarakasta, vaikka mies pihtaa ja sillon kun ei pihtaa spontaanius puuttuu. Teen mielummin töitä sen eteen, että seksi mieheni kanssa tulee taas enemmän spontaaniksi ja himokkaammaksi. Sillä rakastan miestäni, enkä halua rätinää ja ryskettä kenen tahansa kanssa vaan tuon oman mieheni.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:45"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31 [/quote] Kyllä saa mun mieheni ainakin sitten pettää ja lähteä, jos minun rupsahtamiseni on syy pettämiselle. Löydän kyllä jonkun ketä ei haittaa rupsahtamiseni niin, että lähtee pettämään. [/quote] eli akka saa ottaa massaa 30 kg ja miehen pitäisi silti katsella sitä? N31 [/quote] Toivon sulle samanlaista elämää kuin mulla. PALJON aitoa rakkautta, mutta tilanteita, joita en voinut kuvitella etukäteen. Tilanteita, joissa muiden etu on laitettava oman edelle. Katsotaan sitten kauanko perse pysyy timminä. Rahaa olisi käydä vaika personal trainerillä joka päivä, ostaa vaatteita, pitää irtoripsiä ja huollattaa kynsiä. Näillä yöunilla vain ajatus liikunnasta saa sydänkohtauksen oireita. Herkut on ainoa oman ajan merkki. Ja ajatus 1.5h ripsihuollosta 3vkon välein on sula mahdottomuus. Rahaa menee siivoojaan 600e/kk (luojan kiitos). Kun läheiset tervehtyvät ja lapset kasvavat niin tästä se taas lähtee. Mutta nyt minä ja mun ulkonäkö ei ole ykkösasioita. T. +15kg vuodessa Ap:lle tsemppiä!
[/quote]
Tota noin, en kyllä ymmärrä miksi sun piti lihoa se 15 kg, voihan sitä sentään syödä normaalisti vaikket ehdi liikkua..älä laita lihomistasi muiden syyksi..sun tekstistä huomaa että itteäski ahdistaa, koska ei sulla muuten olis noin tarvetta puolustella lihomistas, sori vaan
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:17"]Mutta joo. Kysyin mieheltä, että miten Jouluyö meni, ja suoraanhan se väitti baarissa ystävät tavanneensa. Ilme oli näkemisen arvoinen kun totesin ettei tainnut ihan näin mennä sun ilta. Kiinni jäi. Ja myönsi suoraan kaiken. Siitä alkoi sitten itku ja anelu että älä jätä. Yhtäkkiä olenkin se ykkösnainen ja tärkein prioriteetti. Pakko pysyä lujana... Annoin kaksi vuorokautta aikaa pakata kamat ja siirtää ne ulos täältä. Sitten otan yhteyttä lukkoseppään ja lukot vaihtoon. Ne kamat jotka tänne jää. Jää tänne.
Ap
[/quote]
Alkoiko pakkaamaan?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:17"]Mutta joo. Kysyin mieheltä, että miten Jouluyö meni, ja suoraanhan se väitti baarissa ystävät tavanneensa. Ilme oli näkemisen arvoinen kun totesin ettei tainnut ihan näin mennä sun ilta. Kiinni jäi. Ja myönsi suoraan kaiken. Siitä alkoi sitten itku ja anelu että älä jätä. Yhtäkkiä olenkin se ykkösnainen ja tärkein prioriteetti. Pakko pysyä lujana... Annoin kaksi vuorokautta aikaa pakata kamat ja siirtää ne ulos täältä. Sitten otan yhteyttä lukkoseppään ja lukot vaihtoon. Ne kamat jotka tänne jää. Jää tänne.
Ap
[/quote]
Alkoiko pakkaamaan?
[/quote]
Ei. Lähti ystävälleen. Tiedä sitten minne oikeasti.
Jos jää pakkaamista, se ei ole minun ongelmani. Ovi menee takalukkoon kello 22. Seuraavaksi saa tulla seuraavana aamuna sisälle. Jos on fiksu, niin pakkaa kamat ja ottaa mukaansa.
Ap
Muussa tapauksessa UFF saa paljon hyviä miesten vaatteita ja muuta roinaa :) Roskalavalle loput.
Ap
Onneks ei oo ukkoa niin ei oo mitään ylimäärästä päänvaivaa.
Tsemppiä! Hyvä että kävi pettäminen nyt ilmi eikä sitten kun on naimisissa ja lapsia tms... Kerran petturi, aina petturi. Ihan oikein että laitoit moisen urpon ulkoruokintaan. Kyllä niitä rehellisiä, kunnollisia, kilttejäkin miehiä on olemassa. Omalle kohdalle ei ole vielä sattunut, mutta olen läheltä saanut todistaa montaa suurta rakkautta, jossa molemmat kohtelevat toisiaan kunnioittavasti ja ovat luottamuksen arvoisia.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:38"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:32"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:17"]Mutta joo. Kysyin mieheltä, että miten Jouluyö meni, ja suoraanhan se väitti baarissa ystävät tavanneensa. Ilme oli näkemisen arvoinen kun totesin ettei tainnut ihan näin mennä sun ilta. Kiinni jäi. Ja myönsi suoraan kaiken. Siitä alkoi sitten itku ja anelu että älä jätä. Yhtäkkiä olenkin se ykkösnainen ja tärkein prioriteetti. Pakko pysyä lujana... Annoin kaksi vuorokautta aikaa pakata kamat ja siirtää ne ulos täältä. Sitten otan yhteyttä lukkoseppään ja lukot vaihtoon. Ne kamat jotka tänne jää. Jää tänne.
Ap
[/quote]
Alkoiko pakkaamaan?
[/quote]
Ei. Lähti ystävälleen. Tiedä sitten minne oikeasti.
Jos jää pakkaamista, se ei ole minun ongelmani. Ovi menee takalukkoon kello 22. Seuraavaksi saa tulla seuraavana aamuna sisälle. Jos on fiksu, niin pakkaa kamat ja ottaa mukaansa.
Ap
[/quote]
Hyvä! Pidä tuo.
Huora! Ansaitsit tuon löysällä pillullas! Miehes tulee jatkossa saamaan kunnon köröt muualla.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:40"]Huora! Ansaitsit tuon löysällä pillullas! Miehes tulee jatkossa saamaan kunnon köröt muualla.
[/quote]
Täytyy varmaan lopettaa palstailu, kun en jaksa enää joka keskustelussa katsoa sitä kun joku ylilauta jonne on oksentamassa omaa pahaa oloaan.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 08:33"]
Itse olen seurustellut useamman varatun miehen kanssa ja aina syynä on ollut oman vaimon rupsahtaminen eli ennen kuin syytätte miestä katsokaa peiliin. N31
[/Sanoo ilonen tyttö.
Eiks enempi massan tulo aiheuta lähtemistä entäpä jos 40kg tullut:)jääkö mies sitten?
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 18:40"]Huora! Ansaitsit tuon löysällä pillullas! Miehes tulee jatkossa saamaan kunnon köröt muualla. [/quote] Täytyy varmaan lopettaa palstailu, kun en jaksa enää joka keskustelussa katsoa sitä kun joku ylilauta jonne on oksentamassa omaa pahaa oloaan.
[/quote]
Mä oon luullu, että huorat ovat hyviä alallaan, ei kai ne muuten niillä hommilla eläisi? Vaikka mitäpä minä tiedän, kirjoittajalla varmaan kattavampaa kokemusta, raukka tuskin muilta saa.
Anteeksi kirjoitusvirheet, mutta puhelimella kirjoitan ja muutenkin sekava ja epätodellinen olo
Ap
Laita pikaliimaa sen peräaukkoon ja sulta sille laksatiiveja. Ongelma hoituu itsestään.
Miehesi on käyttäytynyt moraalittomasti, et sinä. Eli sanot miehelle suorat sanat ja jos lähdette eri teille niin löydät taatusti jonkun paremman. Kaikki miehet eivät todellakaan petä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 04:16"]Laita pikaliimaa sen peräaukkoon ja sulta sille laksatiiveja. Ongelma hoituu itsestään.
[/quote]
Tämä kyllä lämmittäisi mieltä.
Haluaisin vain viskoa miehen tavarat ikkunasta alas. Tai ehkä laitan oven takalukkoon.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 04:17"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 04:16"]Laita pikaliimaa sen peräaukkoon ja sulta sille laksatiiveja. Ongelma hoituu itsestään.
[/quote]
Tämä kyllä lämmittäisi mieltä.
Haluaisin vain viskoa miehen tavarat ikkunasta alas. Tai ehkä laitan oven takalukkoon.
[/quote]
Ei kannata, se tulis kuitenkin poliisien kanssa sisään.
Päästä se sisään ja kun se nukkuu laita sen perseesee ja/tai kyrpään pikaliimaa oikein kunnolla. Liimaa sen käsi kiinni sen vehkeeseen jos mahdollista.
Ei miehelläs yhtään kaveria ole joka asuu kerrostalossa? Psycho bitch!
Olen vissiin selvinnyt helpolla, kun ensimmäinen petturi tuli vasta vastaan. Toivottavasti viimeinen. Kuitenkin viiden vuoden suhde takana. Saa epäilemään mitkä hänen puheistaan on totta ja mitkä ei. Onneksiei vielä naimisiin menty. Muuten olisi hankalaa. Kihloissa oltiin kaksi vuotta.
En tiedä miten ilmoittaa tästä perheelle. Äitini mielestä tää mies oli oikea "unelmavävy" Epätoivoa taisteleevastaan. Sanoin miehelle myös, ettei vietä seuraavia kahta yötä täällä. Menköön frendeilleen tai naiselle. Se saa oikean kultakimpaleen. Tai ehkä saakin, jos mies nyt oppi, ettei pettäminen kannata. Harmittaa.
Ap