Erikoisin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan?
Hätä ei lue lakia, eli mikä on oudoin paikka, mihin olet joutunut pissaamaan? Bonuskysymyksinä missä tilanteessa näin kävi, hävettääkö, ja jäitkö kiinni? Sukupuolensakin saa kertoa, vaikka luulen että täällä jakauma on aika painottunut. :D
Kommentit (215)
Okei, tämä on pakko kertoa vaikka en ollut itse pissaamassa.
Juoksin ison lenkin tekevää pururataa myötäpäivään mikä on talvella nuolilla määrätty kiertosuunta mutta kesällä siellä lenkkeillään kumpaankin suuntaan
Kun juoksin jyrkkää rinnettä nousevaa S-mutkaa, oli yhtäkkiä muutaman metrin päässä naamani edessä ihan hyvän näköinen kykkivän nuoren naisen paljas takapuoli. Suihkun kaaresta päätellen hätä oli hirveä.
Samalla tyttö kuuli askeleeni ja tajusi että olen aivan takana. Se yritti pompata pystyyn, kääntyä, vetää housuja jalkaan ja tiesmitä. Lopputuloksena kastuivat housut ja kanervat laajalta alueelta. Hyvä etten itsekin jäänyt suihkun alle.
Huomasin jälkeenpäin että toisesta suunnasta näytti siltä kuin polku kaartaisi jyrkästi alas vasemmalle joten oikealla olevan pusikon takana on aivan näkösuojassa. Se pururata kaartoikin suoraan takapuolen alle puskan toiselle puolen.
Ihan turhaan kyllä hosui. Eivät ne paikat katsomalla kulu.
Mullekin on joskus sattunut tuota, että olen pahaa aavistamatta kävellyt paikalle jonkun ollessa pissalla julkisella paikalla, ja se on paniikissa noustessaan pissannut vaatteilleen. Vahinko on tosin jo tapahtunut siinä vaiheessa kun oon tullut paikalle, turha siinä enää olis panikoida :D
Tuota en tosiaan täysin ymmärtänyt, miksi on helpompi ulostaa ämpäriin ja kantaa ne vessaan kuin mennä vain pois kämpästä ja käyttää sitä vessaa suoraan. Ellei ujokakka tai jotain.
Berliinin keskellä olevan Tiergarten-nimisen puiston pensaassa vajaa kilometri maratonin lähdön jälkeen. Siellä oli meitä monta rivissä pissalla. Lähtöalueella oli niin pitkät jonot bajamajoihin, ettei kaikki viitsineet jonottaa. Kaikkee sitä tulee harrastettua!
No en joutunut vaan ihan omasta tahdostani kusta miekkailin kaverin kanssa parvekkeelta alas noin 15 polkupyörän päälle. Otettiin kisa kumpi saa kasteltua useamman satulan, mutta tasapeli tuli, kun molemmat saatiin kaikki satulat kasteltua.
Ikää meillä oli 15 ja 17 ja nousukännit päällä.
Vierailija kirjoitti:
No en joutunut vaan ihan omasta tahdostani kusta miekkailin kaverin kanssa parvekkeelta alas noin 15 polkupyörän päälle. Otettiin kisa kumpi saa kasteltua useamman satulan, mutta tasapeli tuli, kun molemmat saatiin kaikki satulat kasteltua.
Voi poikia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi poikia.
Juu en kyllä voi väittää olevani ylpeä tuosta, mutta sitä tuli tuossa iässä silloin tällöin lyötyä tyhmät päät yhteen ja tehtyä kaikenlaista tyhmää, etenkin humalassa.
Rappukäytävään. Olin tulossa kotiin, oli ihan hirveä vessahätä ja yllättäen hissi ei toiminut. Yritin parhaani mukaan ehtiä neljänteen kerrokseen mutta niinhän se kävi että portaissa valahti pissat enkä pystynyt enää ollenkaan pidättelemään. Onneksi ketään ei tullut vastaan. Kävin kyllä siivoamassa ne heti.
Vierailija kirjoitti:
Vaatehuoneessa sankoon piti tehdä kaikki tarpeet putkirempan aikana ja kuljetella sitten sitä paska- ja kusisankoa 3. kerroksesta alas pohjakerroksen vessaan. Neljä kuukautta kanniskelin eritteitäni.
Et sit muuttanut väliaikaisesti
Kännissä teininä nokkospuskaan. Silloin ei sattunut mutta aamulla kyllä tuntui.
Olimme mieheni kanssa asuntomessuilla. Olin raskaana ja silloin se hätä toisinaan yllätti nopeasti. Olimme juuri sopivasti erään esittelytalon sisuksissa ja äkkäsin vessan sieltä. Pisut vaan pyttyyn, mutta vessa ei toiminutkaan, vettä ei tullut. Jäi itselle vähän nolo olo, toisaalta ne pissat olisivat muutoin valuneet lattialle.
Höh, alan epäillä että olen elänyt todella tylsiä aikoja kun en edes muista koska olisin viimeksi pissannut muualle kuin sisällä vesivessaan.
No, sukulaisten mökillä pari kertaa puuseehen, kesäfestarilla bajamajaan ja uidessa järveen mutta niitä ei täällä lasketa.
Pitäisikö kehittää joku somehaaste tästäkin.
Siis samanlainen somehaaste kuin muinaisessa Pahkasiassa ollut leikki "keskimäärin 52 tulitikkua"
Jokainen leikkijä saa tikkuaskin. Voittaja on se joka pääsee huomenna Iltiksen lööppiin.
Vierailija kirjoitti:
Olimme mieheni kanssa asuntomessuilla. Olin raskaana ja silloin se hätä toisinaan yllätti nopeasti. Olimme juuri sopivasti erään esittelytalon sisuksissa ja äkkäsin vessan sieltä. Pisut vaan pyttyyn, mutta vessa ei toiminutkaan, vettä ei tullut. Jäi itselle vähän nolo olo, toisaalta ne pissat olisivat muutoin valuneet lattialle.
No se pönttö saattoi olla vain nostettuna siihen lattialle, eli valuivat sitten siihen lattialle kuitenkin.
Mun pahin tilanne oli yksi yö, kun kiireessä juoksin viimeiseen bussiin enkä ehtinyt käydä vessassa. Mulla oli niin hirveä pissahätä, että päätin jo, että pissaan sitten siihen penkkiin, jos en pääse ulos autosta. Onneksi siinä bussissa oli vessa, ette usko miten onnellinen olin!
Ruotsin kuninkaanlinna Tukholmassa.
Suomesta Ranskaan matkaavan bussin takapenkin alla litran limsapulloon yöllä 80-luvun alussa.
Bussissa oli vessa, mutta yöllä kun porukka nukkui pitkin poikin ja itse olin mennyt takapenkin alle, niin sieltä vessaan meno olisi ollut hyvin hankala projekti.
Bussi ajoi yhtä kyytiä Euroopan läpi, kuskia vaihdettiin lennosta. Jollain huoltoasemalla pysähdyttiin lyhyesti.
M51
Pienessä keikkuvassa muutaman metrin purjeveneessä merellä voi olla myös vähän haastavaa hommaa.
Jostain syystä minun äskeistä kommenttia ei julkaistu, olin juna-asemalla odottamassa miestäni, ei ollut vessoja lähimaillakaan eikä mitään pusikoita, niin pissasin kertakäyttö-kahvimukiin, sitten raotin ovea ja kaadoin ne maahan. Olen nainen, oli vähän hankalaa..