Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun
Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.
Kommentit (418)
Ne pitäs ekana suunnitella ja järkätä, että saatais pikkujoulut. Ehkä mun pitäisi taas ryhtyä tuumasta toimeen, kun ei niitä varmaan kukaan muukaan hoida. Joten menenhän mä siinä tapauksessa ja pidän ihan hiton hauskaa!
Tiiukka kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olis tosi kiva mennä, meidän työpaikalla on aina tosi hyvät tarjoilut. Mutta en kehtaa, kun oon äitiyslomalla. Olis vähän noloa ilmestyä työpaikalle vain syömään 😁
MItä?! Kyllähän äityisvapaalla olevatkin kuuluu juhlinnan piiriin. Aina on vanhempaavapaalaisetkin kutsuttu ilman muuta. Meillä on kutsuttu eläkkeelle siirtyneitäkin ja sairauden takia pois jääneitä.
Joulu on parasta aikaa nähdä kaikkia.
En mene. Isoin syy on covid. Monta sataa työntekijää yhtäaikaa pikkutilassa. . .
En, yhden kerran ollut viimeisen noin 10 vuoden aikana, se riittää hyvin.
Tottakai menen työpaikan pikkujouluihin. Pitää vain muistaa, että suussa pyörii koko ajan vähän antikoronaa, eli tiukkaa viinaa naamariin niin usein kuin muistaa. Sillä ne pöpöt kuolee, kun suussa on koko ajan raakaa viinaa ja hengitysilmassa myös.
Kidun jo 8 tuntia päivässä noiden ihmisten kanssa. Sitten pitäisi vielä tuhlata vapaa-aikaa noiden samojen ihmisten kanssa. En mene.
Voisihan sinne taas vaihteeksi mennä, syömään ja ilahduttamaan kavereita antamalla omat drinkkiliput niille. Itse kun ei voi dokata, meillepäin ei julkiset enää loppuillasta kulje, joten omalla autolla on poistuttava. Kotona voi sitten loppuillasta ottaa mamman kanssa glögit ja piparit.
Menen. Onneksi järjestetään työpaikalla, koska minulla ei ole koronapassia :)
Tottakai. Syömään ja juomaankin vähän sekä sen jälkeen jatkoille pienemmässä porukassa.
Menen!! Iso porukka koolla pitkästä aikaa yhdessä tilassa! Ruokaa, juomaa ja viihdettä! Absolutely splendid!
Aloitin ensimmäisessä työpaikassani n. 2 viikkoa ennen, kun oli pikkujoulut. Sen jälkeen joku työkaveri kysyi, miksen ollut siellä. Ei mua kutsuttu. Ei mulla kyllä loppupeleissä haitannu, kun kuulemma kovakin tappelu tuli ja poliisitkin oli paikalla. Näin siis n. 20 vuotta sitten..
Nykyisessä työpaikassani ei ikinä ole ollut pikkujouluja. Talossa olen ollut 7 vuotta.
Jos meet niin muista kusta boolimaljaan.
Enpä taida mennä. En jaksa pakollisia leikkejä. Ruuat kyllä kelpais.
Vierailija kirjoitti:
Jos meet niin muista kusta boolimaljaan.
Jep, ja jos joku ihmettelee sun touhua niin paheksu sitä ja sano että eiks kaikki tykkääkin ureaseksistä?
Tietysti menen. Mitä ihmettä ap nyt skitsoilee ja sekoilee? Mikä teillä siellä on hätänä?
En mene, kun en kovin hyvin vielä tunne uusia työkavereita. Muuten kyllä menisin.
Hö, toki vanhempainvapaalta kuuluu kutsua työntekijät kemuihin. Meillä esihenkilöitä tästä muistutetaankin. Tosin tänä vuonna meillä ei livenä mitään. Virtuaalista pientä kivaa ainoastaan.