Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun
Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.
Kommentit (418)
Tietenkin, noin 30 vuotta edellisistä pikkujouluista. Aiempi pitkäaikainen työnantaja ei järjestänyt pikkujouluja.
Jos pikkujoulut voidaan järjestää, menen. Ei muuten kiinnostaisi, mutta on ollut voimakasta flirttiä työkaverimiehen kanssa ja pikkujouluissa, ja ennen kaikkea niiden jatkoilla voisi tapahtua jotain mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Menen. Mulla yhden miehen yritys. En laita maskia
-Sama täällä. Aion muuten palkita itseni "Yrityksen Parhaan Työntekijänä 2021".
Saan munaa kotona sopivati ja olen 100% uskollinen vaikka en saisikaan
Munaa saa "rabintola"sta helpommin. Ei mene työpaikka eikä tarvitse luimistella jäkeenpäin.
Enpä varmaan. Organisaatiouudistusten myötä aika epämiellyttäväksi muuttunut työ(-kaverit).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä sote alalla edes uneksita moisista.
Eikös hoitajat olleet tyyliin ainoat jotka viettivät firman pikkujouluja viime vuonna ja siten korona levisi hoitajien keskuudessa? Muistan kun kaikki muut firmat olivat pitämättä pikkujouluja, paitsi hoitajat. :D
Tottakai menen saa puristella nuorten naisten tisujaja ja peppua! Todennäköisesti saa myös pimpsukkaa!
onpas santavaginaista porukkaa täällä. Kuulostaa vähän siltä, että jos noin moni "joutuu sietämään päivät niitä kusipäitä" niin saattaisi olla peiliinkatsomisen paikka. Töissä ja työkavereitten kanssa viettää kumminkin melko suuren osan elämästä niin käy raskaaksi jos joutuu vaan haukkumaan ja sietämään muita
ja vastaus itse kysymykseen: tottakai menen ja ilolla odotan että näen työkaverit muualta Suomesta. Jatkuvasti heitetään herjaa puhelimessa tai teamsissa niin tosi kiva nähdä kasvotusten. ja meidän pikkujoulut on aina todella hyvin järjestetty, hyvällä maulla ja isolla rahalla
En todellakaan!
En ole vuosiin käynyt, enkä mene kirveelläkään..
Syy ihan siihen että olen aina jälkikäteen kuullut mitä kaikkea siellä on tapahtunut, kuka pani ja ketä, ketkä selvittivät mitäkin välejään, kuka nyt muuten hölmöili ja törttöili...
Itse haluan pitää sen rajan että työpaikka on asiallinen, eikä tarvitse kyräillä tai häpeillä mitään. Enkä luota itseeni siinä määrin, etten pikku hönössä laukoisi muutamia (itselleni) tosiasioita ääneen. Enkä muutenkaan halya olla kolleegoiden kanssa tekemisissä vapaa-ajalla, on ne tosi kivoja ja mahtavia, mutta haluan silti pitää tietyn rajan..
No todellakin menen. On sen verran komeita miehiä tullut taloon, että huhhuh! Aion olla myös "silleen" heidän kanssaan. Olin edellisissäkin pikkujouluissa pari vuotta sitten. Mieheni ei tee mulle sex niin pidän hauskaa muiden kanssa.
Yhteinen ruokailu pikkuravintolassa keskellä päivää vuorojen vaihtumisen aikana. Menen jos olen työvuorossa sinä päivänä. Jatkot jätän väliin aina, vapaa-aikaa on muutenkin liian vähän eikä sosiaalisesta työstä tahdo kunnolla palautua. Eikä ole kyllä rahaakaan ajella taksilla ym.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa vähän siltä, että jos noin moni "joutuu sietämään päivät niitä kusipäitä" niin saattaisi olla peiliinkatsomisen paikka. Töissä ja työkavereitten kanssa viettää kumminkin melko suuren osan elämästä niin käy raskaaksi jos joutuu vaan haukkumaan ja sietämään muita
Valitettavasti tämä vaan on monelle totuutta, ole onnellinen jos sinulla on toisin - olen minäkin joskus ollut duunissa, jossa työkavereiden kanssa synkkasi ja jopa vapaa-aikaa vietettiin aika paljon yhdessä.
Nykyisessä tullaan toimeen asiallisesti työasioissa, mutta se siitä.
En mene. 490 henkeä kutsuttu ja koronapassia ei tarvitse olla. Lisäksi pitäisi maksaa itse kyydit ja majoitus pk-seudulle.
Todellakin menen. Viime pikkujouluissa twerkattiin pöydällä.
Juu tarkoitus olisi. Meillä on järjestetty pikkujoulut siten että kaikki voi osallistua.
Menisin jos siitä maksettaisiin ylityökorvaukset. Kuka hullu haluaa viettää arvokasta vapaa-aikaansa työkavereidensa kanssa?
En toki, koska ei ole enää työpaikkaa.