Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun

Vierailija
21.10.2021 |

Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.

Kommentit (418)

Vierailija
141/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen toki, meillä on 6 hengen ravintola-illallinen

laadukkaassa ravintolassa. Kukaan ei oikein juo alkoholia, niin ei ole mitään örvellystä tiedossa kenenkään osalta.

Vierailija
142/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene koska ei kiinnosta ja mulla on parempaa tekemistä tuolle illalle. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku pitää normaalina tälläistä 1942 vuoden Saksassa ja myös Ranskassa käytettyä terveyspassia uskomattoman pimeitä aikoja tulossa

Mulla on varmaan joku aukko sivistyksessä, mutta kerrotko lisää tuosta Ranskassa ja Saksassa käytetystä passista?

Vierailija
144/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio. Kysessä usemman sadan hengen firma niin ainoastaan jos se on etänä osallistuttavissa. Asiakaskin kutsui pikkujpuluihinsa, kyseessä kanssa satojen työntekijöiden firma, ja kun ohjelmaa katsoo niin se on venytetty noin kuuden tunnin mttaiseksi. Ei kiitos.

Vierailija
145/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on mennä juottaan uusi sihteeri ja ajaa "sisään"

Vierailija
146/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä onneksi ole sellaisia. Kyllä duunissa saa katella niitä samoja naamoja ihan tarpeeksi joten en halua vapaa-ajallani viettää minuuttiakaan niiden kanssa.

Vierailija
147/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi vaikka maksettaisi. Ettäkö menisin noita kusipäitä vielä vapaallakin katsomaan ja varsinkin kun ovat juoneet päänsä täyteen. Ei ikinä. Saavat kusipäät nuoleskella pomoa ihan keskenään

Vierailija
148/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen kansakunta täynnä psykopaatteja työpaikat täynnä kuka niiden kanssa haluaa vapaa aikansa viettää

Vierailija
149/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut on psykopaatti orjakansan ohjelmoinnin purkautuminen Suomen työelämä on todella sairasta

Vierailija
150/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai! Kesäjuhliin ja tykypäiviin myös osallistun ja tottakai myös pikkujouluihin, arviolta tulossa 200 ihmistä niin hyvät juhlat tiedossa. Ihanaa nähdä muiden toimistojen työkavereita! Onni on kun firma järjestää huikeat 2:n päivän+yön juhlat!

Jiiihaa, ihan fiiliksissä jo nyt!!!

Vierailija
151/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kuulunut että tuleeko pikkujouluja. Kai säästölinja meneillään

Vierailija
152/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene, kun en kovin hyvin vielä tunne uusia työkavereita. Muuten kyllä menisin.

Siellähän juuri tutustuu ihmisiin parhaiten. Kannattaa uskaltautua mukaan! Ainakin syömään. Sen jälkeen voi lähteä pois jonkun tekosyyn varjolla, jos ei olekaan kivaa ;) Niin minäkin olen tehnyt.

Vierailija
153/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on virtuaalipikkujoulut 👍 

Vierailija
154/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Viimeksi joskus yli 15v sitten ollut, mutta ei kiinnosta enää. Tekopyhää pönötystä, omakehua, heikosti kiinnostavat sapuskat ja joukossa aina muutamia noloja kännisiä ääliöitä, joilla ei ole tapoja.

Joskus kauan sitten yli 25v sitten pienessä firmassa laadukkaassa ravintolassa järjestetyt oli monena vuonna kivat ja kaikki mukana olevat ihmiset osasi käyttäytyä.

Vierailija
155/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin menen.

Minä myös:)! Jos työnantaja tarjoaa ei-ihan-halvassa ravintolassa ruokaa 137 eurolla/henkilö + asiaankuuluvat ruokajuomat olisi älytöntä olla osallistumatta. Etätöitä takana maaliskuusta 2020 lähtien, mutta nyt on molemmat rokotukset ja EU-todistus kännykässä. Takana lisäksi jo kaksi matkaa Euroopan ulkopuolelle ja hyvin meni.

Ravintola vaatii rokotustodistuksen, joten ilman sitä ei pysty osallistumaan tähän tapahtumaan. Mutta se sitten taas on ihan oma valinta...

Vierailija
156/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen ja kerrankin innoissani. Olin ennen suuryrityksessä töissä ja ensimmäisten pikkujoulujen jälkeen kuusi vuotta sitten, päätin etten koskaan enää mene. Mutta nyt olen vaihtanut työpaikkaa ja meitä on vain kuusi naista joista isoin osa ei juo alkoholia ja kaksi saattavat ottaa maksimissaan kaksi lasia. Ihanaa juhlakauden ja työn fiilistelyä yhdessä! 

Vierailija
157/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin menen - olen rokotettu joten en näe suurta riskiä. 

Vierailija
158/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua panee vaan mummiäs

Vierailija
159/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin. Hirveitä valittajia kaikki, joten jaksainko kuunnella samaa valitusta vielä vapaa-aikana?

Vierailija
160/418 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Eikä liity koronaan mitenkään. Katson, että työnantajan järjestämien pikkujoulujen tulisi olla kiitos tehdystä työstä ja venymisestä korona-aikana. Meillä pikkujoulujen ruoan ja juomat joutuu itse kustantamaan. Katsoin hintoja ja joku kevytkin ruoka ja pari lasia viiniä illan aikana maksaisi melkein 50 euroa. Se on itselle suuri raha. Käytän sen paljon mieluummin vaikka menemällä lounaalle tai kahvilaan tms. mieheni tai lapseni kanssa.