Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun

Vierailija
21.10.2021 |

Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.

Kommentit (418)

Vierailija
61/418 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helvetissä. Kaikki edut otetaan

Vierailija
62/418 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Mieluummin ottaisin herkkukassin kuten viime vuonna kuin menen tungeksimaan sadan muun kanssa seisovan pöydän ääreen ja katsomaan humaltuvia ihmisiä. Nyt vaan ei herkkukassi ole vaihtoehto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/418 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tosiaan aikovat järjestää isonpuoleiset pikkujoulut talon tiloissa ja viini virtaa. En lähde, vietän mieluummin koronattoman viikonlopun kotona.

Vierailija
64/418 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai menen. uusi mekkokin jo ostettu🤩

Vierailija
65/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Miksi tuhlaisin vapaa-aikaa työtovereiden kanssa?

Ikävää, että olet tuollaisessa työpaikassa. Mä olen saanut työpaikalta monta ystävää ja useamman kanssa vietetään myös vapaa-aikaa yhdessä. Välillä ihan porukalla. Minusta se on rikkautta.

Ps. Työkavereiden kanssa ei ole pakko jaarittaa työasioista.

Vierailija
66/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene. Ihmettelen, että töissä noudatamme huolellisesti suosituksia, maskit päällä koko ajan jne. ja sitten olisi pikkujoulut ravintolassa buffet-ruokailun merkeissä. Taitaa siinä kohtaa ne suositukset unohtua.

Vierailija
67/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mene. Mieluummin ottaisin herkkukassin kuten viime vuonna kuin menen tungeksimaan sadan muun kanssa seisovan pöydän ääreen ja katsomaan humaltuvia ihmisiä. Nyt vaan ei herkkukassi ole vaihtoehto.

Sama homma. Viime vuonna kaikki sai herkku kassin. Nyt pikkujoulut ja sinne osallistuu murto osa porukasta. Kun suurinta osaa ei kiinnosta ne ryyppyjuhlat ja tappeluiden jälkiselvittelyt

Vierailija
68/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ollut pariinkymmeneen vuoteen mitään pikkujouluja.

Vierailija
69/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan mene. Joskus reilu parikymppisenä nöösipoikana vielä menin, koska luulin sen olevan muka joku velvollisuus ja toisaalta silloin vielä ilmainen viina maistui. Nyt päälle nelikymppisenä tiedän, että saan ihan itse päättää mihin vapaa-aikani käytän ja työn osalta velvollisuuteni on hoitaa ainoastaan työtehtävät. Juhliminen ja hengailu työkavereiden kanssa vapaa-ajalla eivät kuulu tehtäviini joista minulle maksetaan.

Vierailija
70/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantajani on hyvin vastuullinen ja pikkujouluja ei järjestetä tänäkään vuonna koronan vuoksi. Jotain virtuaalijuttuja taisi kuitenkin olla luvassa ja saadaan varmasti taas herkkupaketti postissa. 

Vierailija
71/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

300 hengen kemut ja koronapassilla pääsee sisään, en ole silti menossa, koska kuulun riskiryhmään.

Vierailija
72/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ruokaa on tarjolla, niin menen syömään. Omakustanteisiin juttuihin en lähde. Baareissa juominen on niin kallista, etten viitsi siitä maksaa.

Tämä. Omakustanne olis taas, kuten muinakin vuosina. En ole menossa.

T. Vaatemyyjä

Vierailija
73/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin töissä, en koskaan mennyt pikkujouluihin. Minua ei kiinnosta viinan kanssa läträäminen ja juovuksissa örveltävien seura.

74/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mietin vielä kovin, viimeinen ilmoittautumispäivä keskiviikkona. Kyseessä matka Tallinnaan ja maissa paljon ohjelmaa - kutsuttuja noin 350 henkilöä. Kaksi rokotetta vaaditaan, joka herätti kohun kun kutsut tuli. Juhlat marraskuun lopussa, mutta tuo uutisten virta Tallinnan korona tilanteesta ei kuulosta kovin hyvältä. Kyllä näin ykkösriskiryhmäläisenä hieman mietityttää.

Vierailija
75/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai! Olen työpaikan Ainoa nainen ja arvatkaa mitä pikkujouluissa tapahtuukaan...

Vierailija
76/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Firma maksaa kuulemma pikkujoulujen etkot, jatkot ja taksit.

Ensin teatteriin ja sitten ravintolaan.

En osallistu.

Toimistollakin istun aina yksin omassa huoneessani ovi kiinni. En puhu muille.

Vierailija
77/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole pikkujouluja, luojan kiitos. 

Vierailija
78/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis tosi kiva mennä, meidän työpaikalla on aina tosi hyvät tarjoilut. Mutta en kehtaa, kun oon äitiyslomalla. Olis vähän noloa ilmestyä työpaikalle vain syömään 😁

Vierailija
79/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osallistu. En yksinkertaisesti jaksa.

Vierailija
80/418 |
25.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä, mutta ei ole kiinni vallitsevasta tilanteesta vaan muista omista menoista. Muutenkin koko ajan ihan töissä käyty ja puolet pikkujoulun mahdollisista osallistujista on sellaisia keiden kanssa arkipäivät samoissa tiloissa.