Aiotko mennä työpaikkasi pikkujouluun
Joita nyt järjestetään, koska kaikki kuulemma niin haluavat tavata työkavereitaan. Eipä kiirettä, enkä mene 100 hengen ryysikseen vapaaehtoisesti. En näe hyväksi tätä, että rajoitukset on poistettu liian nopeasti ja eletään kuin pellossa.
Kommentit (418)
Hauskempaa on mennä muiden työpaikkojen pikkujouluihin.
Meillä ei työpaikalla vielä tänä vuonna järjestetä yhteisiä pikkujouluja. Olen ihan tyytyväinen, niin ei tarvitse miettiä asiaa.
Peruttiin jo kesällä, muuten olisin tietysti mennyt.
En perkele mene, jollei oo pakko!
Aion mennä. Meitä tulossa ehkä noin 30 henkilöä.
Ei meillä onneksi järjestetä moisia. Työtovereita näen ihan tarpeeks työajalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei meillä onneksi järjestetä moisia. Työtovereita näen ihan tarpeeks työajalla.
Joo,, on se kyllä kamalaa, jos kerran vuodessa pitää nähdä työkavereita vapaa-aikakin. Siinä ei ole mitää kivaa, että työnantaja tarjoaa ruuat, juomat ja ohjelmat ja täytyy työkavereiden kanssa puhua muustakin, kuin työasioista. Pelkkää piinaa.
Kyllä menen! 100 hlöä tulossa, koronapassilla pääsee sisään.
Järjestelen itse työpaikkani pikkujouluja, mutta en aio itse osallistua. Vietän omat juhlani sitten kotona, koska oma vapaa-aikani on tärkeämpi kuin työpäivän jatkaminen vielä työajan jälkeenkin.
Jos sellaiset järjestettäisiin niin menisin, koska olen se joka ne järjestää. Mutku ei niin ei.
Totta kai menen. Kelan odotustilaan muiden rottien kanssa juomaan kiljua ja syömään nötköttiä.
Muija kielsi. Saa nähdä karkaanko.
Katotaan nyt järjestetäänkö sellaisia. En ole ainakaan vielä kuullut mitään.
Olen kahdessa firmassa töissä, joten molempiin menen.
En. Miksi tuhlaisin vapaa-aikaa työtovereiden kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aion. Samalla porukalla ollaan joka päivä tiiviisti, joten pikkujoulut ei muuta mitään. Pieni yritys kyseessä.
Taidan jättää väliin. Lähinnä siksi, että pikkujouluilut järjestetään paikassa, josta paluumatka taksilla maksaa vähintään 50€.
Pääset mun kyydillä, kun en kuitenkaan juo.
Menen. Rokottamattomille on ilmoitettu, etteivät he ole tervetulleita.
En mene. Olen riskiryhmää ja rokotesuojani on jo vanhentunut silloin, kun pikkujoulut pidetään ja kukaan siellä, n 500 henkilön työyhteisössä, ei käytä enää maskeja, paitsi minä. Aika heikot lähtökohdat osallistumiselle.