Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

ehkä paskin joulu ikinä, itkeny oon aamusta iltaan..

Vierailija
24.12.2014 |

Puuh, vanhempien luokse suuntasin viettämään joulua kun ei muutakaan paikkaa ole mihin mennä. Ota ilo irti kun ei ole joulukuusta tai muutakaan laitetu jouluksi. Äsken äitini sitten suuttui ja loppu tulos on, että söin jouluruoat yksin, avasin omat lahjani yksin, äitini ei omiaan suostu avaamaan vaan pitää mykkäkoulua. Itken vaan ja mietin miten ihania jouluja muilla on kun ollaan yhdessä jne..

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä suuttui? Olisit itse laittanut kuusen?

Vierailija
2/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa itketty koko päivä. Yksin ollaan. Ja kumppani jättänyt muutama päivä sitten.. Olo on henkisesti mitä kamalin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:32"]

Mistä suuttui? Olisit itse laittanut kuusen?

[/quote]

Vanhoista asioista raivosi. En mä itse pysty tänne kuusta hankkimaan kun ei ole autoa eikä mitään ja kun ''kuusta ei tähän taloon tule''

Vierailija
4/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:34"]Täällä kanssa itketty koko päivä. Yksin ollaan. Ja kumppani jättänyt muutama päivä sitten.. Olo on henkisesti mitä kamalin..
[/quote]Sama juttu.ookkohan minun eksä

Vierailija
5/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:34"]

Täällä kanssa itketty koko päivä. Yksin ollaan. Ja kumppani jättänyt muutama päivä sitten.. Olo on henkisesti mitä kamalin..

[/quote]

Voi jaksamisia sinne! :( alkaa itkettää kun tulee jotain hyvää joulua-viestejä, tuntuu typerältä vastata, että kiitos samoin kun oma julu on näin paska..

Vierailija
6/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni ei surkuttelisi minun perää, koska jätti nimenomaan kodka ei rakasta enää. Ja sama juttu täällä , en kestä kattoa kun ihmiset toivottaa iloista joulua kun itse kärsin ja itken ja joudun teennäisesti vastamaan vaan takaisin hyvät joulut...
3

Vierailija
7/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ihmiset! Ei tämä joulu onneksi ikuisesti kestä. Täällä myös ahdistus potenssiin kymmenen, en nyt ala erittelemään mutta takana raskas syksy. Sentään vuosi vaihtuu pian, ehkä ensi vuosi on parempi.

Vierailija
8/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon myös itkenyt koko päivän. Mentiin eilen mun vanhemmille, oltiin yötä. Olin sanonut että joudutaan todennäköisesti lähtemään jo ennen ruokailua koska pitää lähteä ajoissa kotiin kun mies oli luvannut olla neljältä joulupukkina.

Äiti aina kysyy koska tullaan, kai ollaan yötä. Äiti on jouluhössöttäjä. Nyt se pahoitti mielensä kun jouduttiin lähtee noin. Mies huutaa mulle miks en äitille sanonu jo etukäteen että lähetään ennen ruokaa. Miehen kanssa ei ole edes voinu keskustella aikatauluista ettei tuu riita.

Kyllä taas näkee kuka ei ainakaan oo tärkein ihminen miehen elämässä. Mies olisi ihan hyvin voinut olla pukkina meidän perheen joulussakin. Mutta jostain syystä kaikki muut on tärkeämpiä kuin minä ja mun perhe... Huokaus :/

Vierailija
9/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, joulu ei kestä ikuisesti mutta elämäni rakkauden menettäminen kestää.. :'(
3

Vierailija
10/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä, koittakaa kestää. Huomenna on taas päivä uus. Minä vietän joulua yksin. Syön suklaata ja kuuntelen joululauluja.

Vierailija
11/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:54"]Niin, joulu ei kestä ikuisesti mutta elämäni rakkauden menettäminen kestää.. :'(

[/quote]

Täysin samat fiilikset täällä...

Vierailija
12/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:31"]

Puuh, vanhempien luokse suuntasin viettämään joulua kun ei muutakaan paikkaa ole mihin mennä. Ota ilo irti kun ei ole joulukuusta tai muutakaan laitetu jouluksi. Äsken äitini sitten suuttui ja loppu tulos on, että söin jouluruoat yksin, avasin omat lahjani yksin, äitini ei omiaan suostu avaamaan vaan pitää mykkäkoulua. Itken vaan ja mietin miten ihania jouluja muilla on kun ollaan yhdessä jne..

[/quote]

Ja ikä oli?

Vierailija
13/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos yhtään lohduttaa, ei ole joulufiilistä täälläkään. On lapsia ja mies, mutta olen oleskellut yöpaidassa koko päivän ja kasvavan masennuksen kanssa yrittänyt pärjäillä. Äsken piti luovuttaa ja mennä yksin kuumaan suihkuun, en kestänyt enää- nyt istun yksin makkarissa ja sanoin miehelle, että tää päivä oli mun osalta tässä. :(

Voisko masennuksesta ottaa vapaapäivän edes yhtenä päivänä vuodessa, jouluksi..?

Vierailija
14/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös... Ärsyttää suunnattomasti kaikki.

Vierailija
15/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on kiinni asenteesta. Ei minullakaan ole autoa, mutta joulukuusi ja muut koristeet löytyy. Ihan turha itkeä jos ei joulu mene putkeen kun ei itse yritä yhtään. Lähde kotiin sieltä ja vietä kiva ilta itsenäisesti. Katso vaikka joku leffa ja herkuttele tai ota lasi viiniä. Ensi vuonna hankit sitten omat joulukoristeet ja jutut ja pyydät vaikka jonkun kaverin kylään. Joulu pitäisi olla kivaa aikaa jolloin tekee juuri sitä mitä itse haluaa. Ei ole pakko mennä perinteiden mukaan jos se ei onnistu.

Vierailija
16/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset laittaa hirveitä odotuksia ja vaatimuksia parille päivälle. Kaiken pitäisi olla täydellistä. Tiedätkö mitä: Ei kenelläkään ole. Kaikilla ne omat ongelmat ja ahdistukset painaa siellä taustalla. Ei joulu mitään muuta tai korjaa. Nauttikaa parista vapaapäivästä ja unohtakaa se teennäinen ja imelä satukirjajoulu, jolloin kaikki on niin ihanaa. Ei sitä ole kuin mainoksissa. Ei ole vain yhtä oikeaa tapaa viettää joulua. Liioista odotuksista seuraa vain pettymyksiä. Ihan kiva päiväkin saa alahuulen väpättämään, kun se ei ollut täydellistä.

Vierailija
17/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 16:52"]

Oon myös itkenyt koko päivän. Mentiin eilen mun vanhemmille, oltiin yötä. Olin sanonut että joudutaan todennäköisesti lähtemään jo ennen ruokailua koska pitää lähteä ajoissa kotiin kun mies oli luvannut olla neljältä joulupukkina. Äiti aina kysyy koska tullaan, kai ollaan yötä. Äiti on jouluhössöttäjä. Nyt se pahoitti mielensä kun jouduttiin lähtee noin. Mies huutaa mulle miks en äitille sanonu jo etukäteen että lähetään ennen ruokaa. Miehen kanssa ei ole edes voinu keskustella aikatauluista ettei tuu riita. Kyllä taas näkee kuka ei ainakaan oo tärkein ihminen miehen elämässä. Mies olisi ihan hyvin voinut olla pukkina meidän perheen joulussakin. Mutta jostain syystä kaikki muut on tärkeämpiä kuin minä ja mun perhe... Huokaus :/

[/quote]Mistä sä luulet että niitä joulupukkeja riittää jos kaikki yhtä itsekkäitä kun sä

Vierailija
18/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:43"]

Jos yhtään lohduttaa, ei ole joulufiilistä täälläkään. On lapsia ja mies, mutta olen oleskellut yöpaidassa koko päivän ja kasvavan masennuksen kanssa yrittänyt pärjäillä. Äsken piti luovuttaa ja mennä yksin kuumaan suihkuun, en kestänyt enää- nyt istun yksin makkarissa ja sanoin miehelle, että tää päivä oli mun osalta tässä. :(

Voisko masennuksesta ottaa vapaapäivän edes yhtenä päivänä vuodessa, jouluksi..?

[/quote]

Hakeudu hoitolaitokseen äläkä jää sinne myrkyttämään miehesi ja lastesi elämää. Heillä on oikeus onneen mutta sinä olet kaiken esteenä.

Vierailija
19/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 18:20"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:43"]

[/quote]

Hakeudu hoitolaitokseen äläkä jää sinne myrkyttämään miehesi ja lastesi elämää. Heillä on oikeus onneen mutta sinä olet kaiken esteenä.

[/quote]

Ihan niin kuin hoitolaitokseen mentäisiin milloin vain ja mistä vaivasta tahansa. Suomessa ei tosiaankaan pääse psykiatrisista vaivoista noin vain sairaalaan, eikä ainakaan pelkästä masennuksesta. Pitäisi olla paljon vakavammat oireet kyseessä  - vähintäänkin itselleen tai muille vaaraksi. Ja sitähän rauhallinen masentunut ei ole. - Ohimennen 

Vierailija
20/28 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 17:05"]

Voi teitä, koittakaa kestää. Huomenna on taas päivä uus. Minä vietän joulua yksin. Syön suklaata ja kuuntelen joululauluja.

[/quote]

sama täällä, paitsi ilman joululauluja tai suklaata. Avomies lähti sukulaistensa luokse joulun viettoon, en ole tervetullut niihin juhliin joten täällä istutaan koiran kanssa kahden. Eipä silti, en edes halua tavata sen koppavia lapsia (ovat jo aikuisia) ja sisaruksia. Onneksi mulle jää ne 363 päivää vuodessa.