Muita naisia joilla painoa 100kg muttei viskeraalista rasvaa
Aina sanotaan et 100kg naiset vaarallisesti lihavia mut itse en koe olevani. Hoikka vyötärö, sisäelinten ympärillä ei rasvaa, hyvät veriarvot.
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Painan 60 kg eikä minulla ole erityisen hoikka vyötärö. Ihmettelen miten sellainen olisi edes mahdollista tästä 40 kg(!) isompana.
Vyötärö mulla 73cm. 100kg painoon nähden hoikka. Ei vatsamakkaraa, rasvaa tms. Olen vaan kooltani iso. Ap
Jos on sellainen vankkarakenteinen, emäntämallin vartalo, niin kai sitä voi painaa aika paljonkin ja olla silti terve.
Ei lihavuus ole terveellistä vaikka olisikin hyvät geenit juuri viskeraalirasvan suhteen.
Heitä se kahdenkympin tokmannin kehokoostumusmittari roskiin ja herää todellisuuteen.
Wtf ite oon 47kg ja sama vyötärönympärys :(
Vierailija kirjoitti:
Jos on sellainen vankkarakenteinen, emäntämallin vartalo, niin kai sitä voi painaa aika paljonkin ja olla silti terve.
No emäntämalli ehkä vähiten kuvaa mua. Tiimalasikroppa, pitkä, hoikahkon näköinen mutta vaan isommassa koossa. Siis jo lantion luut tosi kaukana toisistaan, toisin kuin siroilla. Mut emäntää ei sais tekemälläkään. Malliksi pyydetty useasti.
Vierailija kirjoitti:
Auts, sulla varmaan sit viskeraalista rasvaa kun suhteessa iso vyötärö?
Sanni16kerava kirjoitti:
Heitä se kahdenkympin tokmannin kehokoostumusmittari roskiin ja herää todellisuuteen.
Kävin siis mittauksessa terveysasemalla.
Eiköhän se lihavuus ole muutenkin epäterveellistä. Nivelet menee rikki, verenkierto on huonoa, liikkuminen ei ole yhtä ketterää, kuona-aineet poistuvat kehosta huonosti. Vaikutukset eivät ehkä näy heti, mutta iän myötä ylipaino alkaa oikeasti käymään jaksamisen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Painan 60 kg eikä minulla ole erityisen hoikka vyötärö. Ihmettelen miten sellainen olisi edes mahdollista tästä 40 kg(!) isompana.
Painan 96 kg ja vy on alle 80 cm (naisten suositus). Pituuttakin tosin on. Minua taas hämmästyttää niin monien ihmisten mahakkuus/vyötäröttömyys. Luustolle ei tietenkään mitään voi, mutta lähes puolet suomalaisista on vyötärölihavia, ja sellainen voi tosiaan olla normaalipainoinenkin. Ilmeisesti ihmiset sitten vaan syö liikaa höttöhiilareita, rasvaa yms, juovat alkoa, eivätkä liiku?
100kg on ihan hyvä paino jos olet 2m pitkä. Epäilen, että et ole.
Ei se silti tervettä ole. Tekosyy nro 567939.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auts, sulla varmaan sit viskeraalista rasvaa kun suhteessa iso vyötärö?
En tiedä mutta pelkään että on :(
Mistä sen vyötärön mittaatte, ranteesta? Niin ihmeellisiä lukuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No emäntämalli ehkä vähiten kuvaa mua. Tiimalasikroppa, pitkä, hoikahkon näköinen mutta vaan isommassa koossa. Siis jo lantion luut tosi kaukana toisistaan, toisin kuin siroilla. Mut emäntää ei sais tekemälläkään. Malliksi pyydetty useasti.
Mallit painaa 55-65kg ja ovat 175-185cm pitkiä.
Tai no plus- ja xl-mallit on erikseen toki...
Nii-in, myös laiha voi olla "läski". Itse painan alle 40 kg (juu, olen pienikokoinen) , enkä voi mennä kehumaan olevani mitenkään järin timmikroppainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mallit painaa 55-65kg ja ovat 175-185cm pitkiä.
Tai no plus- ja xl-mallit on erikseen toki...
Oheen Instagram- ja erinäiset fetissi- ja OF-mallit . "Mua on pyydetty malliksi" siten nykyisellään nollatason lausunto.