Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joilla painoa 100kg muttei viskeraalista rasvaa

Vierailija
21.10.2021 |

Aina sanotaan et 100kg naiset vaarallisesti lihavia mut itse en koe olevani. Hoikka vyötärö, sisäelinten ympärillä ei rasvaa, hyvät veriarvot.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen vyötärön mittaatte, ranteesta? Niin ihmeellisiä lukuja.

2cm navan yläpuolelta

Tossa kohtaa tulee jo kylkiluut itsellä

Vierailija
42/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 178cm. Painoni kohosi joskus 75kg ja voi kylla olin pulska. Olin sentaan 20v ja elamani kunnossa, mutta iso!

Sittemin on lahtenyt yli 10kg, mutta en vielakaan koe olevani mikaan laiha. Polvet on kipeat vielakin. Pitaa olla aikamoinen superihminen, etta jaksaa raahata 100kg joka paiva perassaan. Hattua sille!

Ap samanpituinen. 75kg painaessani olin anorektikko enkä syönyt käytännössä yhtään mitään. Silloin rasvaa ei ollut missään, nyt sentään takapuolessa, rinnoissa ja reisissä. En pystynyt niin heikossa kunnossa kotoa lähtemään. 100kg on helppo kantaa. Itseasiassa vedän jumppia ryhmille, käyn salilla useamman kerran viikossa ja harrastan eri lajeja muutenkin.

Mä olen myös lähes samanpituinen ja painan 60 kg. En ole laiha enkä hintelä enkä edes erityisen hoikka, löytyy vahvat reidet ja leveät hartiat. Jos painaisin 15 kg enemmän, niin olisin kunnon mörssäri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen vyötärön mittaatte, ranteesta? Niin ihmeellisiä lukuja.

2cm navan yläpuolelta

Tossa kohtaa tulee jo kylkiluut itsellä

Mun kylkiluut ylettyy navan alapuolelle :D ja heti niiden alapuolella on lantion luut, väliin jää noin 1 cm "tyhjää". Siihen ei oikein kapeaa vyötäröä mahdu.

Vierailija
44/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Upeat" mitat. 80-73-120. Mallia A-ryhmä!

Vierailija
45/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunotar 91-76-90 kirjoitti:

"Upeat" mitat. 80-73-120. Mallia A-ryhmä!

Tuohon DD tissit päälle. 80cm rinnanympärys rintojen alta.

Vierailija
46/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ei usko tähän mahdollisuuteen? Miten te itse ylläpidätte viskeraalista rasvaanne, selittäkää pliis. Kun on olemassa normaalipainoisia vyötärölihavia, täälläkin varmasti, juotteko joka päivä olutta tai siideriä?

No kuule, mun mitat oli anoreksia aikana 43/175, ja istuvassa asennossa oli ihan oikeasti mahamakkarat. Se on joskus geeneistä kiinni.  Joillakin kaikki ihra kertyy reisiin ja vatsa pysyy timminä vaikka söisi ja joisi mitä. 

Vierailija
47/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
48/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 60 kg eikä minulla ole erityisen hoikka vyötärö. Ihmettelen miten sellainen olisi edes mahdollista tästä 40 kg(!) isompana.

Vyötärö mulla 73cm. 100kg painoon nähden hoikka. Ei vatsamakkaraa, rasvaa tms. Olen vaan kooltani iso. Ap

Tuon haluaisin nähdä!

Kun painoin 52kg (PUOLET vähemmän) mun vy oli 71cm

Vierailija
50/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn pituus kiinnostaa

Vierailija
51/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju todistaa vyötärölihavuuden yleisyyden; ihmiset on niin tottuneet pömppömahaisiin, etteivät usko ihan mahdollista kehotyyppiä. Huvittavim on tuo perustelu, että "olen itse 60 kg, eikä minulla ole kapea vyötärö, joten ap:lla ei voi olla kapea vyötärö nönnönnöö". Ei kai se ap:n kapeaa vyötäröä poissulje, jos jollain on läskimaha. Logiikkaa ois kyllä hyvä opettaa jo peruskoulussa...

Kuten joku edellä sanoikin, että jos My Body Visualizeriin laittaa ap:n mitat, tulee ihan realistiselta näyttävä ihmiskeho.

Vierailija
52/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 60 kg eikä minulla ole erityisen hoikka vyötärö. Ihmettelen miten sellainen olisi edes mahdollista tästä 40 kg(!) isompana.

Vyötärö mulla 73cm. 100kg painoon nähden hoikka. Ei vatsamakkaraa, rasvaa tms. Olen vaan kooltani iso. Ap

Tuon haluaisin nähdä!

Miten voi olla mahdollista? Olitko aina turvonnut?

Googlailullakin selviää, että monen 60-kilosen vy on n. 60 cm, tämä itselläni myös.

Vierailija
53/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon haluaisin nähdä!

Googlailullakin selviää, että monen 60-kilosen vy on n. 60 cm, tämä itselläni myös.

Ei. Olen suoravartaloinen, tuolloin mitat 90-71-90. Mulla on ns korkeat kylkiluut mikä saattaa vaikuttaa asiaan. Turvonnut en ollut. Toki tuossa vaiheessa oli jo 3 lasta, venyttäähän raskaudetkin vyötäröä vaikka hoikka olinkin

Vierailija
54/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon haluaisin nähdä!

Mä en usko 60 luvun jälkeen nähneeni yhtään 60 cm vyötäröä 60 kiloisella (enkä 50 kiloisellakaan)

Vierailija
55/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Pahimmillaan painoin 120 kg mutta viskeraalista rasvaa ei ollut nimeksikään.

Vierailija
56/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 96 kg ja vy on alle 80 cm (naisten suositus). Pituuttakin tosin on. Minua taas hämmästyttää niin monien ihmisten mahakkuus/vyötäröttömyys. Luustolle ei tietenkään mitään voi, mutta lähes puolet suomalaisista on vyötärölihavia, ja sellainen voi tosiaan olla normaalipainoinenkin. Ilmeisesti ihmiset sitten vaan syö liikaa höttöhiilareita, rasvaa yms, juovat alkoa, eivätkä liiku?

Minä taas arvelen satakiloisten syövän huonosti, juovan alkoa ja olevan liikkumatta.

Olisipa maailma niin yksinkertainen kuin haluaisit sen olevan.

Vierailija
57/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan läskii hässi?

Aika monikin, joka päivä. Mutta ei siitä tässä ollut puhetta.

Vierailija
58/59 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voi lihoa syömällä sipsejä ja sitä voi lihoa treenaamalla liikaa. Itse lihoin jälkimmäisellä tavalla ja mitä enemmän treenasin, sitä enemmän lihoin.

Vierailija
59/59 |
26.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi