Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita naisia joilla painoa 100kg muttei viskeraalista rasvaa

Vierailija
21.10.2021 |

Aina sanotaan et 100kg naiset vaarallisesti lihavia mut itse en koe olevani. Hoikka vyötärö, sisäelinten ympärillä ei rasvaa, hyvät veriarvot.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko sulla on lantion ja rinnan ympärys suunnilleen ja missä se 100kg sijaitsee?

On kai tuokin mahdollista, mutta tosi harvinaista.

Vierailija
22/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on sellainen vankkarakenteinen, emäntämallin vartalo, niin kai sitä voi painaa aika paljonkin ja olla silti terve.

No emäntämalli ehkä vähiten kuvaa mua. Tiimalasikroppa, pitkä, hoikahkon näköinen mutta vaan isommassa koossa. Siis jo lantion luut tosi kaukana toisistaan, toisin kuin siroilla. Mut emäntää ei sais tekemälläkään. Malliksi pyydetty useasti.

Okei joo totta, emäntämallin lisäksi tuo plusmallin kroppa on toinen jossa nainen voi painaa aika paljon ja olla ihan terve (ja naisellisen muotoinen).

Suomessa tuo emäntämallin vartalotyyppi on aika yleinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmiset ei usko tähän mahdollisuuteen? Miten te itse ylläpidätte viskeraalista rasvaanne, selittäkää pliis. Kun on olemassa normaalipainoisia vyötärölihavia, täälläkin varmasti, juotteko joka päivä olutta tai siideriä?

Vierailija
24/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 60 kg eikä minulla ole erityisen hoikka vyötärö. Ihmettelen miten sellainen olisi edes mahdollista tästä 40 kg(!) isompana.

Painan 96 kg ja vy on alle 80 cm (naisten suositus). Pituuttakin tosin on. Minua taas hämmästyttää niin monien ihmisten mahakkuus/vyötäröttömyys. Luustolle ei tietenkään mitään voi, mutta lähes puolet suomalaisista on vyötärölihavia, ja sellainen voi tosiaan olla normaalipainoinenkin. Ilmeisesti ihmiset sitten vaan syö liikaa höttöhiilareita, rasvaa yms, juovat alkoa, eivätkä liiku?

Minä taas arvelen satakiloisten syövän huonosti, juovan alkoa ja olevan liikkumatta.

Vierailija
25/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ihmiset ei usko tähän mahdollisuuteen? Miten te itse ylläpidätte viskeraalista rasvaanne, selittäkää pliis. Kun on olemassa normaalipainoisia vyötärölihavia, täälläkin varmasti, juotteko joka päivä olutta tai siideriä?

Sanoisin, että mitä normaalipainoiset tekevätkään, he tekevät sen hieman vähemmillä kaloreilla kuin ylipainoiset.

Vierailija
26/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

100kg ja vy on 112cm. Ei hyvä. Pitää laihduttaa.

Vierailija
27/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin my body visualizeriin apn mitat ja oletuspituudeks 180 cm niin aika normaalilta toi kyllä näyttää

Vierailija
28/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan läskii hässi?

Vierailija
29/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voisin laittaa tänne kuvani, joka todistaa, että on muitakin vastaavia kuin ap, mutta mies ainakin tunnistais (käy täällä, kun välillä lukee ääneen näitä juttuja).

Vierailija
30/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 178cm. Painoni kohosi joskus 75kg ja voi kylla olin pulska. Olin sentaan 20v ja elamani kunnossa, mutta iso!

Sittemin on lahtenyt yli 10kg, mutta en vielakaan koe olevani mikaan laiha. Polvet on kipeat vielakin. Pitaa olla aikamoinen superihminen, etta jaksaa raahata 100kg joka paiva perassaan. Hattua sille!

Vierailija
31/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 60 kg eikä minulla ole erityisen hoikka vyötärö. Ihmettelen miten sellainen olisi edes mahdollista tästä 40 kg(!) isompana.

Vyötärö mulla 73cm. 100kg painoon nähden hoikka. Ei vatsamakkaraa, rasvaa tms. Olen vaan kooltani iso. Ap

Uskotaan, minunkin vyötäröni taitaa olla noin 73senttiä. Painan 55, pituus 169.

AP:n pituus lienee reippaasti yli kahden metrin.

Vierailija
32/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen vyötärön mittaatte, ranteesta? Niin ihmeellisiä lukuja.

2cm navan yläpuolelta

Vierailija
33/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 178cm. Painoni kohosi joskus 75kg ja voi kylla olin pulska. Olin sentaan 20v ja elamani kunnossa, mutta iso!

Sittemin on lahtenyt yli 10kg, mutta en vielakaan koe olevani mikaan laiha. Polvet on kipeat vielakin. Pitaa olla aikamoinen superihminen, etta jaksaa raahata 100kg joka paiva perassaan. Hattua sille!

Ap samanpituinen. 75kg painaessani olin anorektikko enkä syönyt käytännössä yhtään mitään. Silloin rasvaa ei ollut missään, nyt sentään takapuolessa, rinnoissa ja reisissä. En pystynyt niin heikossa kunnossa kotoa lähtemään. 100kg on helppo kantaa. Itseasiassa vedän jumppia ryhmille, käyn salilla useamman kerran viikossa ja harrastan eri lajeja muutenkin.

Vierailija
34/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitoin my body visualizeriin apn mitat ja oletuspituudeks 180 cm niin aika normaalilta toi kyllä näyttää

Oikein meni, olen aikalailla sen pituinen. En usko hyvällä tahdollakaan et joku vois sanoa mua lihavaksi vaikka 100kg painoa. Toki en ihan tikku joka paikasta mut esim. vyötärö on hoikka, lantio leveä.

Vierailija
35/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Painan 96 kg ja vy on alle 80 cm (naisten suositus). Pituuttakin tosin on. Minua taas hämmästyttää niin monien ihmisten mahakkuus/vyötäröttömyys. Luustolle ei tietenkään mitään voi, mutta lähes puolet suomalaisista on vyötärölihavia, ja sellainen voi tosiaan olla normaalipainoinenkin. Ilmeisesti ihmiset sitten vaan syö liikaa höttöhiilareita, rasvaa yms, juovat alkoa, eivätkä liiku?

Minä taas arvelen satakiloisten syövän huonosti, juovan alkoa ja olevan liikkumatta.

Siinä olet todella väärässä. Tiesän kyllä puolta kevyempiä jotka vetää sipsiä ja siideriä ja ovat huonossa kunnossa.

Vierailija
36/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko sulla on lantion ja rinnan ympärys suunnilleen ja missä se 100kg sijaitsee?

On kai tuokin mahdollista, mutta tosi harvinaista.

Lantio todella leveä, lähemmäs 120cm mutta oli jo anorektikkonakin. Reidet myös jykevät. Ja ylipäätään olen iso. Tekis mieli sanoa isoluinen kun jokainen luu tuplapidempi kuin pienillä ja siroilla. Myös esim. lantio tosella leveä ilman rasvaa. Ja toki pituutta löytyy. Rinnan ympärys joku 80cm tai vähän yli, rinnat DD. Vyötärö sen 73cm.

Vierailija
37/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, mutta löysä kirjoitti:

Nii-in, myös laiha voi olla "läski". Itse painan alle 40 kg (juu, olen pienikokoinen) , enkä voi mennä kehumaan olevani mitenkään järin timmikroppainen. 

Totta, kylpylöissä ihmettelen kun joku puolta kevyempi omaa ison läskivatsan ja muutenkin höttöläskinen ja painaa 45kg, sitten itse painan 100kg huomattavasti timmimmällä kropalla.

Vierailija
38/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten rasva ei kerry vyötärölle kuten miehillä.

Vierailija
39/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kehopositiiviset ovat nykyään suosittuja malleja, sillä yli puolet suomalaisista on ylipainoisia.

Vierailija
40/59 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on kehostaan ainakin positiivinen vaikka kuinka mittailisi. 😀 siis Kehopositiivinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme