Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämän naisen viestit hämmentävät. Onko rakastunut vai haluaa ystävyyttä?

Vierailija
21.10.2021 |

Onkohan tämä nainen romanttisessa mielessä kiinnostunut vai vain läheisenä ystävänä? Hän siis tutustuessamme sanoi olevansa hetero. Siksi olen epävarma.

Rakastuin tähän naiseen ulkomailla häneen palavasti. Olen siis itsekin nainen. Kumpikin oli tuolloin varattu, joten mitään ei tapahtunut. Meillä oli hyvin vahva veto toisiimme heti. Viestittelyä yömyöhään, halusimme olla kaksin, irrallaan porukasta jne, oli myös avointa flirttiä.

Kun tulin hänelle kaapista ja kysyin taas hänen suuntautumisestaan, hän sanoi ettei hän tiedä sittenkään. Seuraavana aamuna hän kertoi nähneensä eroottisia unia naisista ja totesi, että "ehkä olen sittenkin bi".

Kun kerroin hänelle tunteistani, hän sanoi minun saaneen hänet sekaisin, että hän ei varma mitä tämä on.

Lähtöpäivänä itkimme ja halasimme pitkään. Suukotin häntä spontaanisti hiuksiin, hän huokaisi syvään ja sanoi "minä rakastan sinua".

Olen myös kertonut hänelle, että haluaisin olla hänen kanssaan, mutta että olen eroamassa ja minun pitää ensin hoitaa kuvio Suomessa loppuun kunnialla.

Lähdön jälkeen hän on lähettänyt seuraavanlaisia viestejä.
Kuulostaako hän romanttisessa mielessä kiinnostuneelta vai vain ystävänä?

- On nyt jo ikävä. Mutta me ollaan ikuisesti yhdessä.
- Olen onnellinen sitten kun tulet luokseni.
- Neljänä erillisenä viestinä:
On
Niin
Ikävä
Sinua
- Yhtäkkiä myöhään illalla ilman kontekstia "on ikävä sinua"
- Meidän yhteinen aika on parasta mitä minulle on tapahtunut. Minulla on yksinäinen ja surullinen olo ilman sinua.
- Sinä sait minut kasvamaan.
- Haluan esitellä sinut ystävilleni.
- Minulla on joskus outoja oloja. Sinun kanssasi minun ei koskaan tarvinnut pistää iloista naamaa päälle. Meidän välillä ei koskaan ollut mitään esittämistä. Oli vain me kaksi.
- Kuuntelen tätä biisiä tosi usein. Se saa minut ajattelemaan sinua (biisi oli Glass Animalsin Heat Waves).
- Olet kuin ihme joka tuli elämääni. En ikinä olisi voinut uskoa että
- Äänesi kuuleminen tekee minut niin onnelliseksi. Voit tehdä minusta osan jokapäiväistä elämääsi.
- Minun täytyy opetella tulevina kuukausina paljon kärsivällisyyttä. Tapasin ystäväni X:n - siis hänet jonka sivusuhde olin). Kerroin hänelle tosi paljon sinusta. Me ollaan edelleen ystäviä, me rakastettiin toisiamme syvästi. (Tämä mies oli siis naimisissa, heillä oli tämän naisen kanssa suhde. Mies lupaili erota, nainen odotti pitkään, mutta mies ei eronnut).
- Hän kertoi että hänen poikaystävänsä jätti hänet, että "mies ei särkenyt sydäntäni sillä en rakastanut häntä". Hän sanoi myös että rakastaa minua todella ja että "minun pitää vain parantua ja sinun myös".
- Uusi suunnitelmani on muuttaa Suomeen.
- Kiinnostaa nähdä, että haluanko Suomen-reissuni jälkeen enää ollenkaan palata takaisin.

Tämän naisen viestit hämmentävät. Onko rakastunut vai haluaa ystävyyttä?

Vaihtoehdot

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi kuulostaa siltä että olet siellä "friend zonella" vahvasti. 

Vierailija
2/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja listasta unohtui, että hän kutsuu minua "omaksi rakkaakseen" ja toivottaa hyvää yötä nimittämällä rakkaimmakseen.

Näemmä oli myös yksi lause jäänyt kesken:

Hän siis sanoi että olen kuin ihme joka tuli hänen elämäänsä, eikä hän olisi ikinä voinut uskoa, että hän kokisi tällaisen kohtaamisen elämässään.

Kun tunnustin tuntevani samoin, hän lisäsi perään gif-animaation, jossa kaksi dinosaurusta lähestyy toisiaan ujostellen, ja kun ne lopulta halaavat, tulivuori taustalla purkautuu voimalla ja laava peittää koko ruudun.

Ap

Vierailija
4/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiinnostaa ihan että mikä tässä viittaa vahvaan friend zoneen?

Vierailija
5/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja listasta unohtui, että hän kutsuu minua "omaksi rakkaakseen" ja toivottaa hyvää yötä nimittämällä rakkaimmakseen.

Hän siis sanoi että olen kuin ihme joka tuli hänen elämäänsä, eikä hän olisi ikinä voinut uskoa, että hän kokisi tällaisen kohtaamisen elämässään.

Kun tunnustin tuntevani samoin, hän lisäsi perään gif-animaation, jossa kaksi dinosaurusta lähestyy toisiaan ujostellen, ja kun ne lopulta halaavat, tulivuori taustalla purkautuu voimalla ja laava peittää koko ruudun.

Ap

Tuota... aika läheisiä ystäviä sulla jos tuollaisia viestejä saat heiltä

Vierailija
6/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin ja hän tietää että olet kiinnostunut ja ei ole missään vaiheessa torjunut sinua (ilmeisesti?). Jos hän ei olisi kiinnostunut niin tuo viestintä olisi tosi ilkeää häneltä.

Vierailija
7/32 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Niin ja hän tietää että olet kiinnostunut ja ei ole missään vaiheessa torjunut sinua (ilmeisesti?). Jos hän ei olisi kiinnostunut niin tuo viestintä olisi tosi ilkeää häneltä.

Kun kerroin että haluan olla hänen kanssaan mutta että minun pitää hoitaa eroni Suomessa loppuun enkä voisi pyytää häntä odottamaan minua (koska se ei olisi hänelle reilua), hän kertoi heti perään että hänen poikaystävänsä jätti hänet vähän aikaa sitten, että hänen itsetuntonsa on tosi maissa, hän rakastaa minua todella ja hänen vain pitää nyt toipua. Ja kutsui käymään luonaan tammikuussa. Ja rttä mitä ikinä tapahtuukaan, hän on aina täällä minua varten.

Ap

Vierailija
8/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, nyt hän lähetti kuvan paidasta jossa lukee "Olen vähän humalassa mutta rakastan sinua ja sillä se." Hän tavallaan sanoo saman asian monen mutkan kautta monta kertaa, muttei ihan täysin suoraan, jolloin minä jään vähän epäröimään. Ehkä häntä jännittää.

Ap

Vierailija
9/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tldr?

Vierailija
10/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tldr?

Saa rauhassa jättää lukematta. Vauvassa keskusteluja riittää :) ap

Vierailija
11/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuuntelen tätä biisiä tosi usein. Se saa minut ajattelemaan sinua (biisi oli Glass Animalsin Heat Waves)."

Sometimes, all I think about is you

Late nights in the middle of June

Heat waves been faking me out

Can't make you happier now

Usually I put

Something on TV

So we never think

About you and me

But today I see

Our reflections

Clearly in Hollywood

Laying on the screen

Aika intensiivistä ikävöintiä kuvaa tämä ollakseen kaverillista

Vierailija
12/32 |
22.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kun kerroin että haluan olla hänen kanssaan mutta että minun pitää hoitaa eroni Suomessa loppuun enkä voisi pyytää häntä odottamaan minua (koska se ei olisi hänelle reilua), hän kertoi heti perään että hänen poikaystävänsä jätti hänet vähän aikaa sitten, että hänen itsetuntonsa on tosi maissa, hän rakastaa minua todella ja hänen vain pitää nyt toipua. Ja kutsui käymään luonaan tammikuussa. Ja rttä mitä ikinä tapahtuukaan, hän on aina täällä minua varten.

Ap

Itse olet soppaasi keittänyt jos olet korostanut, että sinun pitää hoitaa erosi Suomessa loppuun. Mitä ihmettä. Onko ero kesken? Vai pidätkö etäihastustasi varalla ja nyt haet vakuutteluja, että on kiinnostunut?

Vierailija
13/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Itse olet soppaasi keittänyt jos olet korostanut, että sinun pitää hoitaa erosi Suomessa loppuun. Mitä ihmettä. Onko ero kesken? Vai pidätkö etäihastustasi varalla ja nyt haet vakuutteluja, että on kiinnostunut?

En ole mikään peluri joka pitää ihmisiä "varalla". Olisiko parempi vaihtoehto ollut sitten sanoa hänelle, että odota minua, vaikka sinulla on vain minun sanani etkä voi varmaksi tietää, eroanko?

Kyllä, ero on kesken, meillä on mm. yhteinen asuntolaina, joten kaikki käytännön asiat pitää hoitaa kunnolla loppuun. Tai siis ehkä joku toinen ei ajattele näin, mutta minulle on tärkeää tehdä yksi asia kerrallaan eikä roikkua haavoittuneena missään välitiloissa ja samalla satuttaa muita.

Kyllä silti haluaisin selvyyden siitä, onko tämä nainen kiinnostunut - ihan siksi, että tietäisin, kannattaako minun antaa itseni kiintyä häneen vielä lisää vai pitäisikö minun mieluummin yrittää päästää irti.

Ap

Vierailija
14/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on syvästi rakastunut.

Vierailija
15/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuullosta kauhean vakaalta ihmiseltä tuo nainen, tulee väkisin mieleen että onko näitä ihastuu ihastumiseen-tapauksia. On ollut yhdessä ex-poikaystävänsä kanssa, vaikkei häntä rakastanutkaan. Ei lupaa kovin hyvää. Kiinnostunut on selkeästi, mutta vaikuttaa jotenkin hyvin teinimäiseltä meiningiltä kokonaisuudessaan.

Vierailija
16/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuullosta kauhean vakaalta ihmiseltä tuo nainen, tulee väkisin mieleen että onko näitä ihastuu ihastumiseen-tapauksia. On ollut yhdessä ex-poikaystävänsä kanssa, vaikkei häntä rakastanutkaan. Ei lupaa kovin hyvää. Kiinnostunut on selkeästi, mutta vaikuttaa jotenkin hyvin teinimäiseltä meiningiltä kokonaisuudessaan.

Sitä samaa vähän mietin. Ja viestien perusteella on vielä vaikeampi arvioida. Livenä hän kyllä oli hyvin vilpittömän ja rehellisen oloinen ja sanat ja eleet kohtasivat. Hän oli myös hyvin varovainen, mikä lupaa hyvää. Mutta aika näyttää.

Ap

Vierailija
17/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja piti lisätä, että tämä hänen aiempi parisuhde oli sellainen, että hän oli ollut syvästi rakastunut ensin tähän naimisissa olevaan mieheen ja odottanut yli vuoden sinkkuna, kun mies lupaili erota. Eikä ollut eronnut. Sen jälkeen nainen oli vielä yli vuoden sinkkuna - hänen oli kuulemma ollut hyvin vaikea päästä tästä miehestä yli koska tunteet olivat niin syvät.

Tämä viimeisin mies oli ollut tämän naisen kaveri monta vuotta, kumpikin oli kyllästynyt yksinoloon eikä ollut löytänyt ketään, joten aika kasuaalisti kuulemma olivat päättäneet kokeilla suhdetta. Ja tämä suhde oli hyvin tuore kun minä ja nainen tapasimme. Hän sanoi heti alussa (ennen kuin meidän välillämme oli mitään tunteita) että hän ei ole varma tuleeko heidän suhteestaan mitään, mutta hän ei haluaisi olla yksinkään. Hän sanoi käyttävänsä ulkomailla olonsa sen miettimiseen.

Ap

Vierailija
18/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä samaa vähän mietin. Ja viestien perusteella on vielä vaikeampi arvioida. Livenä hän kyllä oli hyvin vilpittömän ja rehellisen oloinen ja sanat ja eleet kohtasivat. Hän oli myös hyvin varovainen, mikä lupaa hyvää. Mutta aika näyttää.

Ap

Niin. Ja sitten toisaalta kaikkihan me ollaan imartelulle alttiita, ja aina me otetaan riski kun lähdetään uuden ihmisen kanssa suhteeseen. Sitten vasta selviää, oliko aitoa vai ihastuiko ihastumisen tunteeseen ja siihen millainen tulevaisuus *voisi olla* tuon ihmisen kanssa.

Riski on jäädä, riski on lähteä. Pitää vain valita.

Vierailija
19/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaalisuus on vakava synti. Jeesus rakastaa teitä kumpaakin ja haluaa teille vain hyvää mutta Raamatun mukaan on selvää ettei teillä ole asiaa taivaan iloon jos lähdette seurustelemaan. Haureelliset ajatukset saa anteeksi kun niitä katuu. Myös haureuden teot. Älä lähde synnin ja irstauden tielle.

Vierailija
20/32 |
23.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homoseksuaalisuus on vakava synti. Jeesus rakastaa teitä kumpaakin ja haluaa teille vain hyvää mutta Raamatun mukaan on selvää ettei teillä ole asiaa taivaan iloon jos lähdette seurustelemaan. Haureelliset ajatukset saa anteeksi kun niitä katuu. Myös haureuden teot. Älä lähde synnin ja irstauden tielle.

Voi kiitos sinulle. Minua itkettää nyt. Et tiedäkään, miten ylitsetulvivana juuri nyt tunnen Jeesuksen rakkauden. Sinun ansiotasi kaikki. Menen heti ostamaan Volvon ja pyöräytän viisi lasta vuoden välein.

Siunausta ♡

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän