Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teidän miehellänne seksileluja??

Vierailija
24.12.2014 |

Vai käytättekö yhdessä jotain ?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on

Vierailija
2/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu toki

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On joo, kaiken maailman lampaita ja päkä-päkä-pässejä.

Vierailija
4/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:28"]

On joo, kaiken maailman lampaita ja päkä-päkä-pässejä.

[/quote]

onhan puhallettavia?

Vierailija
5/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta ukon kanssa katseltiin nettikaupoista yhteisleluja ja miekkoselle ihan omia kiihottimia myös =)

Vierailija
6/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että miehelläni on, mutta hän ei ole hiiskunut niistä mitään eikä halua tuoda lelujansa makuuhuoneeseen kun ehdotin keksisikö mies jotain uutta. Katto mua vaan ja levitteli käsiään ettei keksi mitään. Välillä tuntuu, että olen riittämätön kun pitää olla oma lelulaatikko, jotta saa tyydytettyä itsensä kunnolla. : (

Vierailija
7/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 00:39"]

Tiedän, että miehelläni on, mutta hän ei ole hiiskunut niistä mitään eikä halua tuoda lelujansa makuuhuoneeseen kun ehdotin keksisikö mies jotain uutta. Katto mua vaan ja levitteli käsiään ettei keksi mitään. Välillä tuntuu, että olen riittämätön kun pitää olla oma lelulaatikko, jotta saa tyydytettyä itsensä kunnolla. : (

[/quote]

Eihän ne lelut koskaan partneria korvaa eikä dildo miestä. Niin ainakin meille aina sanotaan

Vierailija
8/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On...minä :)

Minullakaan ei ole leluja kun en halua pilata herkyyttä suristimilla...vielä riittää pelkkä mies. Voin sitten vaihdevuosissa jos halut/nautinto katoaa ostaa jonkun härvelin buustaamaan hommia.

Vierailija
9/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta toiseen, pilaako ne lelut oikeasti herkkyyttä? Mulla oli ennen mutta uusi mies ei tykännyt joten heitin ne pois kun se alkoi epäillä että käytän niitä

Vierailija
10/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:00"]

On...minä :)

Minullakaan ei ole leluja kun en halua pilata herkyyttä suristimilla...vielä riittää pelkkä mies. Voin sitten vaihdevuosissa jos halut/nautinto katoaa ostaa jonkun härvelin buustaamaan hommia.

[/quote]

Eipä auta miespoloisena luottaa naisen kosketukseen kun ei sitä välttämättä saa vaikka kuinka yrittäisi :(

Vierailija
11/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 10:13"]

Asiasta toiseen, pilaako ne lelut oikeasti herkkyyttä? Mulla oli ennen mutta uusi mies ei tykännyt joten heitin ne pois kun se alkoi epäillä että käytän niitä

[/quote]

Monet lelut kyllä päinvastoin lisää herkkyyttä ja parantaa fiiliksiä

Vierailija
12/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin juuri miehelleni oma dildo joka on 20cm ja aijai kyllä nauttii kun työnnän sitä sen perseeseen, ostettiin kans vyö johon saa kiinni sen dildon! Juuri nytkin sitä"panen" ;)

Vierailija
13/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eturauhaskiihottimet on mukava lisä parisuhteeseen. Vaimokin tykkää käytellä minuun

Vierailija
14/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, sillä on minut.

kolme aukkoa käytössä, ja kroppa siihen päälle:D

Vierailija
15/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:21"]

on, sillä on minut.

kolme aukkoa käytössä, ja kroppa siihen päälle:D

[/quote]

Harmi ettei vaimo anna kolmatta aukkoa eli peppua. On varmaan pelästynyt av mammojen paskapuheista anaaliseksistä ja tosiaan suihinottoonkin voi tukehtua ja homot tekee sitä joten homojen hommaa

Vierailija
16/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimo-niminen seksilelu. Valitettavasti siinä on jotain vikaa, kun se ei toimi kuin muutaman kerran vuodessa. Vieläköhän tuo menisi takuuhuoltoon tai -vaihtoon?

Vierailija
17/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:37"]

Minulla on vaimo-niminen seksilelu. Valitettavasti siinä on jotain vikaa, kun se ei toimi kuin muutaman kerran vuodessa. Vieläköhän tuo menisi takuuhuoltoon tai -vaihtoon?

[/quote] kokeile jos vaihtamalla paranisi

Vierailija
18/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yhteisiä leluja paljon. Mies ei halua itselleen tekopillua vaikka olen ehdottanut. Riittää kuulemma nämä minun kolme reikää hälle ja yhteiset lelut.
Ei halua eturauhashierontaa ja tykkää välillä panna mua peppuun, mutta eniten tykkää panpn yhteydessä leikkiä mun pepulla ja käyttää yhteisiä leluja sinne. Tykkään :)

Vierailija
20/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on dildoja, parikin kappaletta. Puolisen vuotta sitten hommasi ensimmäisen ja nyt vähän aikaa sitten isomman. Tulee kyllä hurjat orgasmit! Pitää vaan käyttää tarpeeksi liukkaria ja kattoa että dildossa on joku kanta ettei uppoa kokonaan sinne uumeniin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän