Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teidän miehellänne seksileluja??

Vierailija
24.12.2014 |

Vai käytättekö yhdessä jotain ?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle hommattiin kerran Fleshlight ja penisrengas. :) Minulla muutamia erilaisia suristimia :D

Vierailija
22/25 |
24.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:41"]

Meillä on yhteisiä leluja paljon. Mies ei halua itselleen tekopillua vaikka olen ehdottanut. Riittää kuulemma nämä minun kolme reikää hälle ja yhteiset lelut. Ei halua eturauhashierontaa ja tykkää välillä panna mua peppuun, mutta eniten tykkää panpn yhteydessä leikkiä mun pepulla ja käyttää yhteisiä leluja sinne. Tykkään :)

[/quote]

Kerroppa miten ottaisin hyvin ja kohteliaasti vaimon kanssa puheeksi anaaliseksin. Ei ole koskaan kokeillut kenenkään kanssa joten ihan mielenkiinnosta voisi ehdottaa jos haluaisikin kokeilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:52"]

Mun miehellä on dildoja, parikin kappaletta. Puolisen vuotta sitten hommasi ensimmäisen ja nyt vähän aikaa sitten isomman. Tulee kyllä hurjat orgasmit! Pitää vaan käyttää tarpeeksi liukkaria ja kattoa että dildossa on joku kanta ettei uppoa kokonaan sinne uumeniin.

[/quote]

Miehet ei myönnä omistavansa mitään leluja koskaan ja silti kotona hierotaan dildoilla pepun kautta eturauhasta samaan aikaan :D

Vierailija
24/25 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
25/25 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="24.12.2014 klo 11:52"]

Mun miehellä on dildoja, parikin kappaletta. Puolisen vuotta sitten hommasi ensimmäisen ja nyt vähän aikaa sitten isomman. Tulee kyllä hurjat orgasmit! Pitää vaan käyttää tarpeeksi liukkaria ja kattoa että dildossa on joku kanta ettei uppoa kokonaan sinne uumeniin.

[/quote]

Miehet ei myönnä omistavansa mitään leluja koskaan ja silti kotona hierotaan dildoilla pepun kautta eturauhasta samaan aikaan :D

[/quote]

kukaan ei runkkaa eikä naiset käy myöskään paskalla tai valita koskaan mistään. Näinhän se menee