Miksi tapaan vain tietyn tyyppisiä miehiä?
Kaikki minusta kiinnostuneet ja tuttavuutta tekevät miehet ovat aina melkein samasta muotista. Aivan jokainen on sellainen miellyttäjä-tyyppinen, arka ja kokematon naisten kanssa. Olen seurustellutkin tällaisten miesten kanssa, mutta en enää halua. Olen 26, ja kohtaamani miehet ovat olleet suunnilleen samanikäisiä tai vähän yli kolmekymppisiä.
En halua enää kuvaamani kaltaista miestä, sillä en jaksa sitä vastuuta. Tällaiset miehet eivät uskalla sanoa mielipiteitään kuulematta ensin minun kantaani, he eivät ole tarmokkaita vaan tarkkailevat kaikkea passiivisena sivusta, ja heitä saa opettaa kaikessa, etenkin sängyssä, jossa menon pitää olla kesyä ja turvallista.
Ymmärrän kilttien miesten arvon, mutta en halua ketään tossun alle! Haluan kiltin miehen, jolla on lisäksi oma tahto, vähän enemmän toimintaa ja vilkkautta, ja sängyssäkin voisi olla villi ja uskalias. Haluan tuntea itseni naiseksi. Haluan, että minäkin voin edes joskus antaa toisen puhua ja tehdä edes jotain päätöksiä. Minua kuitenkin lähestyvät aina vain nuo arat ja hiljaiset. Miten tätä kaavaa voisi muuttaa??
Jos aloitus kuulostaa liian ärhäkältä, niin se johtuu tämän illan ensitreffeistä deittisivustomiehen kanssa, joka oli taas kuin kopio kaikista aiemmista. En saanut mitään otetta miehen ajatuksista, kun hän myötäili koko ajan kaikkea mitä minä sanoin. Ei tuollaisesta ole mitään haastetta tai mielenkiintoa, haluan vihdoin jotain muuta! Ei ihme, että tuontyyppiset miehet ovat kolmekymppisinäkin ikisinkkuja, kun itseluottamus on pakkasen puolella ja nainen saisi halutessaan pompotella aivan mielensä mukaan.
Kommentit (56)
Millainen profiili sulla ap on siellä nettideittipalvelussa? Voisiko olla, että tuot itseäsi jotenkin väärällä tavalla esille, jos sinusta kiinnostuvat vain miehet joista et itse kiinnostu? Tuletko esiin liian kilttinä, naapurintyttönä tai hiljaisena? Pitäisikö sinun tehdä profiilistasi vähän räväkämpi? Millaisiin miehiin kiinnität huomiota? Millaiset heidän profiilinsa ovat olleet? Ja annatko heille varmasti mahdollisuuden, odotatko liikoja? Oletko niin dominoiva että miehet eivät saa suunvuoroa?
Tässä nyt vähän miettimisen aihetta, vaikea sanoa mikä voisi kohdallasi pitää paikkansa, etköhän sen sitten itse tiedä paremmin. Omalla kohdallani huomasin hyvin ulkonäön vaikutuksen, kun olin naapurintyttömäisempi, minua lähestyivät aika perinteiset, hiljaiset insinöörismiehet (näin karrikoiden), mutta koska oma ajatus- ja arvomaailmani ei ehkä ole kaikkein perinteisin, yritin ottaa sen huomioon myös ulkonäössäni ja leikkautin trendikkäämmän, lyhyemmän tukan ja kehitin tyyliäni muutenkin. Kuulostaa ehkä liian helpolta, mutta sen jälkeen aloin saada paljon enemmän huomiota sellaisilta miehiltä, joista itsekin olin kiinnostunut. Eli kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä itsestä antaa ulospäin ja millaisen vaikutelman se luo tuntemattomalle ihmiselle.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 00:18"]
Millainen profiili sulla ap on siellä nettideittipalvelussa? Voisiko olla, että tuot itseäsi jotenkin väärällä tavalla esille, jos sinusta kiinnostuvat vain miehet joista et itse kiinnostu? Tuletko esiin liian kilttinä, naapurintyttönä tai hiljaisena? Pitäisikö sinun tehdä profiilistasi vähän räväkämpi? Millaisiin miehiin kiinnität huomiota? Millaiset heidän profiilinsa ovat olleet? Ja annatko heille varmasti mahdollisuuden, odotatko liikoja? Oletko niin dominoiva että miehet eivät saa suunvuoroa?
Tässä nyt vähän miettimisen aihetta, vaikea sanoa mikä voisi kohdallasi pitää paikkansa, etköhän sen sitten itse tiedä paremmin. Omalla kohdallani huomasin hyvin ulkonäön vaikutuksen, kun olin naapurintyttömäisempi, minua lähestyivät aika perinteiset, hiljaiset insinöörismiehet (näin karrikoiden), mutta koska oma ajatus- ja arvomaailmani ei ehkä ole kaikkein perinteisin, yritin ottaa sen huomioon myös ulkonäössäni ja leikkautin trendikkäämmän, lyhyemmän tukan ja kehitin tyyliäni muutenkin. Kuulostaa ehkä liian helpolta, mutta sen jälkeen aloin saada paljon enemmän huomiota sellaisilta miehiltä, joista itsekin olin kiinnostunut. Eli kannattaa kiinnittää huomiota siihen, mitä itsestä antaa ulospäin ja millaisen vaikutelman se luo tuntemattomalle ihmiselle.
[/quote]
Ja nyt tulee pelimiehiä ja "jänniä poikia" ovista ja ikkunoista. :)
49 täällä, pelimiehet eivät ole ihanteeni enkä usko että pelimiehet tykkäävät munlaisista naisista, olen käsittänyt että he nimenomaan piirittävät sellaisia tavallisia, naisellisia naisia? Enkä erityisen "jänniä poikiakaan" hakenut, mutta ymmärsin jossain vaiheessa, että oma habitukseni ja ulosantini on ehkä melko konservatiivinen, ja ajattelumaailmani taas ei, niin jotta kysyntä ja tarjonta kohtaa paremmin ja tulee vähemmän pettymyksiä puolin ja toisin, oli asialle tehtävä jotain.
Niinpä tein, ja tapailin muutaman vuoden ajan kiinnostavia miehiä elämän eri aloilta. Jokunen renttu mukaan mahtui, pelimiehiä ei niinkään. Nyt olen jo ollut useamman vuoden yhdessä mieheni kanssa, joka muuten sattuu olemaan insinööri :) (Mutta ei se stereotyyppisen konservatiivinen hissukka).
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 11:01"][quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:16"]
Et halua muuttaa miestä. YEAH, RIGHT! Ja kyllä, on valittava joko sellainen hissukka myötäilijä tai pettäjäpaskiainen, usko mua. Olen sua huomattavasti vanhempi ja nähnyt tätä elämää sen verran, että ne hissukkamyötäilijät on niitä parhaimpiä miehiä ikinä. Kyllä niilläkin on omat mielipiteet, mutta jos sitä haastetta haluat (eli tapella siitä kumpi on oikeassa), niin tuollainen mies ei siihen sovi.
Hitto, te olette niin nuoria että etsitte vielä sitä jossa on sitä haastetta (lue: mies jota ei voi muuttaa eikä muutu, mutta luvassa on vuosien tappeluita asiassa kuin asiassa, joita sitten puidaan täälläkin palstalla). Mitä vikaa on helpossa elämässä miehen kanssa, joka on samaa mieltä sun kanssa?
Noh, jokainen tehkööt ne omat virheensä, joten happy hunting.
[/quote]
En usko että miehet täysin jakautuvat kahteen kategoriaan, jotka kumpikin on huonoja. Jos näin olisi, niin huomattavasti useampi nainen olisi mieluummin yksin. Kyllä minä kehtaan väittää että miehissä on niin luonnetta kuin persoonaa ilman nyrkin viuhumista tai nurkkaan piiloutumista.
[/quote]
En missään väittänyt että hissukat on huonoja, vaan just niitä parhaimpia.
[/quote]
Olen samaa mieltä kuin edellinen, molemmat on huonoja vaihtoehtoja. Hissukka on suorastaan sietämätön, sillä monesti lapsenkin kanssa voi tuntea olevansa tasavertaisempi. Hissukka ei koskaan ole mitään mieltä mistään, vaan sitä pitää raahata perässään. Minulla on tuollaisia kavereita, enkä kestä heidän seuraansa kuin muutaman tunnin kerrallaan. Ajatuskin siitä, että asuisi sellaisen kanssa, hyh.
En ymmärrä mikä on hissukka :D En ole koskaan tavannut sellaista? Hissukan näköisiä ihmisiä kylläkin ehkä. Ja eikö se ole vaan normaalia miesten toimintaa että mielistelee naista jos on kiinnostunut siitä naisesta? :DD
[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 11:58"]
En ymmärrä mikä on hissukka :D En ole koskaan tavannut sellaista? Hissukan näköisiä ihmisiä kylläkin ehkä. Ja eikö se ole vaan normaalia miesten toimintaa että mielistelee naista jos on kiinnostunut siitä naisesta? :DD
[/quote]
Siihen on pakit ja märät rätit miehet koulineet. :)
M40
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:04"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 14:43"]
[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 23:58"]
En viitsi tehdä pitkää lainausta, mutta vastaan viestiin 21: Etsin omantasoistani miestä. Alfaurokset eivät kuulu siihen ryhmään, sillä en itsekään ole mikään alfanaaras vaan ihan tavallinen, tavallisen näköinen nainen, joka yrittää olla kaikille mukava. Mitään machomiestä en tarvitse, enkä superkomeaa tai supersosiaalista maailman keskipistettä. Olen tavallinen, mielellään vähän syrjemmässä pysyttelevä nainen ja samanlainen mies olisi minulle ihan passeli. Mutta minulla on terve määrä itseluottamusta, enkä uusiin ihmisiin tutustuessani pelkää esim. kertoa mielipiteitäni, joten miksi se on niin monelle miehelle mahdottoman vaikeaa? Sen näkee jo olemuksesta kilometrin päähän, jos itsetuntoa ei ole nimeksikään.
ap
[/quote]
Kyllähä kaltaisesi nainen kelpaisi monelle tavan miehelle. Itselleni myös. Ei vain ole tullut vastaan. :) Monikin mainituista seikoista kuin suoraan omasta kynästä.
M40
[/quote]
AP kertoo etsivänsä omantasoistaan miestä, tuskin tarkoittaa lähes 15 vuotta vanhempaa.
[/quote]
Puhuin ap:n kaltaisesta. Iästä en maininnut mitään.
M40
Mulla on samanlaisia kokemuksia ap! Kumpa miehet tajuisivat miten paljon vetävämmiltä he vaikuttsisivat naisten mielestä, jos olisivat oma iysensä ja lopettaisivat liian yrittämisen ja nöyristelyn. En kaipaa machoilua vaan normaalia tasaveroidta kanssakäymistä.
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="25.12.2014 klo 10:22"]
En usko että miehet täysin jakautuvat kahteen kategoriaan, jotka kumpikin on huonoja. Jos näin olisi, niin huomattavasti useampi nainen olisi mieluummin yksin. Kyllä minä kehtaan väittää että miehissä on niin luonnetta kuin persoonaa ilman nyrkin viuhumista tai nurkkaan piiloutumista.
[/quote]
Niin, mikä on se seikka, joka määrittää jonkun miehen hissukaksi? Naisten iskemisen suhteen varmaan olenkin sitä, mutta toisaalta taas teen paljon sellaista, joka tuntuu rohkeina pitämienikin naisten mielestä olevan jotenkin jännittävää (yksin vieraissa kulttuureissa matkustelu, hieman riskialttiit urheilulliset harrastukset).
[/quote]
Kun on naisista kyse, niin varmaankin naisten seurassa toimiminen.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2014 klo 20:35"]
Mulla on samanlaisia kokemuksia ap! Kumpa miehet tajuisivat miten paljon vetävämmiltä he vaikuttsisivat naisten mielestä, jos olisivat oma iysensä ja lopettaisivat liian yrittämisen ja nöyristelyn. En kaipaa machoilua vaan normaalia tasaveroidta kanssakäymistä.
[/quote]
Se vain osalla miehillä tahtoo kulkea niskassa painolastina nuot aiemmat kokemukset naisten kanssa. Pakit/tylytys jne. aiheuttavat epävarmuutta ym. harmia, josta kärsii sitten miehen lisäksi muutkin naiset ilman omaa syytään. Toki epävarmuuta ja arkuutta ilmenee luonnostaankin, ei se aina ole naisista johtuvaa, paremminkin luonteesta.
M40
Jes. Copy paste tökkii ja esikatselu unohtui :) :)