Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies on lähdössä ostamaan lahjaa minulle...

Vierailija
23.12.2014 |

Miksi taas vasta aatonaattona? Tietää itse minun ostaneen lahjan jo reilu kuukausi sitten. Minun mielestä lahjan ostamisessa vaan ei ole minkään näköistä ideaa, jos sitä pidetään vaan pakollisena rituaalina et mitä hittoo mä keksin, tunti aikaa. Itse suunnittelin ja harkitsin miehen lahjaa pitkään! Hän tietää myös sen. Juuri loihdin ikimuistoiset synttärit hänelle. Tuntuu vaan vähän pahalta. Miksei muhun voisi sitävertaa tuhlata aikaa..

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu kyllä tyhmältä, tulee tunne etteikö mies rakasta. Eikö rakastamaansa ihmistä halua ilahduttaa lahjalla, ostaa jotain mistä tietää että toinen varmasti pitää. Ja todellakin ostaa jotain harkittua, ei vaan pakon edessä jotain. Mun mielestä se ei ole ratkaisu että sovitaan ettei osteta lahjoja. Eikä tässä ole kyse edes materiasta, mun mielestä lahja voisi olla jokin lupaus tai hauska palvelus.

Vierailija
22/22 |
23.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.12.2014 klo 16:17"]Meiläkään ei enää lahjoja ostella, ostettiin suhteen alussa. Mutta ei enää. Ollaan molemmat 30-vuotiaita ja ollaan oltu yhdessä 12-vuotta. On vaikeaa enää keksiä uutta "täydellistä" lahjaa vain siksi, että on joulu "ja kuuluu antaa lahja" Ostamme toisillemme pieniä satunnaisia "arkipäivänlahjoja" jos kohdalle sattuu joku kiva asia, mistä tietää että toinen tykkää.

Esim itse kävin jonottomassa, kun Don Rossa (Aku Ankka piirrtäjä) oli suomessa, ostin kirjan ja otin siihen nimmarin. Avokkini oli töissä eikä olisi päässyt mukaan, enkä tiedä tiesikö hän edes, että Don oli käymässä suomessa.. :) Avokkini viimeisin lahja on eilen -30% joulukukka samalla kun kävi kaupasta ostamassa pari purkkia maitoa yms. En ollut kukkaa edes pyytänyt, mutta toi sellaisen, kun tietää että pidän kukista. :)
[/quote]Aluksi luulin et osti sulle kannabista joululahjaks :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi